ik vind 'm juist wel leuk! Jammer dat ie de niet helemaal op staat. Hij heeft een beetje een ''zachte'' uitstraling. Het oog mag donkerder, ik vind 'm nu een beetje eng... Het jukbeen moet ook nog wat rechter en duidelijker. Maar verder echt heel leuk! Het stukje manen die je ziet, mogen ook wat netter.
gewoon veel oefenen, is dit je eerste tekening? je mag ook wel oefenen op nikita met tekenen. Zie profiel voor foto's
hah bedankt, ik heb de tekening nagetekent van een plaatje waar het hoofd er ook niet helemaal op stond vond het wel wat hebben. maar het is ook niet mijn nieuwste tekening ofzo. Ik heb al weer heel wat nieuwe.
Ik ben het wel met racemonster eens, want dat geeft hem juist DAT... Snappie? Ik vind die mond echt gewoonweg supergaaf, heel gedetaileerd. Wat smeetjoew ook zei, dat die manen niet echt mooi zijn, dan kun je ze misschien beter niet tekenen want ze storen een klein beetje. Dat oog vind ik niet ENG ofzo, ik weet zelf hoe moeilijk het is om dat te tekenen, maar ik vind dat het jou heel goed gelukt is. Mijn complimenten !!!