Wie kan voor mij een tattoeage ontwerpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Wie kan voor mij een tattoeage ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 12:00

Hoi,
Over een tijdje wil ik een tattoeage op mijn schouderblad. Ik heb wel in mijn hoofd wat ik wil, maar ik kan zelf totaal niet tekenen. Dus ik kan het idee uit mijn hoofd ook niet op papier zetten .
Toen had ik het idee om hier maar eens aan de Creabea's van bokt te vragen of zij iets in elkaar kunnen zetten.

Ok, het idee. Ik wil maar een mini-tattoeage, iets van 2x2 cm, maar dat maakt verder volgens mij voor de grootte van het ontwerp niets uit.
Het moet een afbeelding worden van mijn hondje, maar dan heel erg vereenvoudigd. Dus meer als een soort cartoon.
Een beetje het Pucca-idee (zoals de foto hieronder), maar dan dus in de vorm van mijn hond. Het gaat vooral om het hoofd eigenlijk. aar misschien weten jullie wel iets leukers.
Afbeelding

En mijn hond:
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben heel benieuwd of hier uberhaupt reacties op komen en hoe creatief jullie gaan zijn. Alvast bedankt in ieder geval

Liesjuhh_

Re: Wie kan voor mij een tattoeage ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:25

Als je met je foto's en idee naar een tattoo shop gaat willen ze je daar meestal wel helpen! zo heb ik het ook gedaan,
En vraag het anders hier nog een keer. viewtopic.php?f=76&t=412774&hilit=

Suc6!

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:02

Perfect, dankjewel voor de tip!

Ik weet dat ik ook naar een tattoo shop kan gaan, maar wilde eerst kijken of ik hier ook wat concretere ideetjes kon opdoen

Liesjuhh_

Re: Wie kan voor mij een tattoeage ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 20:31

Graag gedaan!