Ik houd namelijk heel erg van fotograferen, maar ik kan het nog niet zo heel mooi, er zitten wel leuke/mooie fotos bij, maar niet echt professioneel ofzo!!!
Willen jullie mij misschien wat tips geven over foto's maken, ik werd namelijk door een paar bokkers verwezen naar dit forum!!!
Ik heb vooral kritiek gekregen over mijn achtergronden, maar misschien weten jullie meer,...
Ik heb niet echt een hele professionele camera
maar gewoon een goede digitale camera met kwaliteit!!Opzich vind ik dit wel een heeele mooie foto!!!
Deze achtergrond vind ik opzich ook wel mooi!Dit vind ik een hele leuke foto, ik zat op de grond en ze kwam zo op me af lopen, heeft wel een leuk effect zo of niet??
Dit vind ik echt een perfecte foto, mooie achtergrond, mooie pony
...Hoe dat hoofd gefotografeerd is vind ik wel mooi, maar de achtergrond is te rommelig, zo word je aandacht afgeleid of niet?
Dit vind ik ook wel een mooie foto, alleen jammer dat het halster kapot is
Hier sta ik er zelf ook op, had ik helemaal niet aan gedacht!!
Dit vind ik opzich ook ewl een mooie foto, maar weer die achtergrond...
hier stond ie gewoon ff mooi dus moest ik even een foto maken, jammer dat hij er niet helemaal op staat!!!
dis opzich ook wel een mooie foto!!
Nou mensen, ik wil graag wat kritiek over mijn fotos, ik heb er zelf al wat kritiek onder gezet, maar ik wil ook wel eens wat weten over mensen die er verstand van hebben!!
Ik hoop dat ik wat met jullie kritiek kan, en het natuurlijk ga toepassen!!!

.
.