[column] He's just not that into you!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

[column] He's just not that into you!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:58

En weer eentje....

Citaat:
He’s just not that into you

Mannen willen het niet eerlijk zeggen als ze geen interesse in je hebben en hoe dan ook: vrouwen willen het niet weten. Als donderslag bij heldere hemel komt daar, tussen alle andere zelfhulpboeken, het nieuwe zelfhulpboek der zelfhulpboeken, de nieuwe bijbel: “hij ziet je gewoon niet zo zitten”.

Al jarenlang zitten vrouwen urenlang samen, onder het genot van een hapje en een drankje, het mannelijke gedrag te analyseren. Honderden excuses verzinnen we voor ze, honderden excuses….voor hen of voor ons eigen ego?

“hij belt me niet….waarschijnlijk is hij zijn telefoon kwijt”
“hij is bang om weer pijn gedaan te worden”
“hij durft de eerste stap niet te zetten omdat hij bang is de vriendschap te verliezen”

ONZIN!

Hij ziet je gewoon niet zo zitten!

Als we de schrijver moeten geloven van dit boek, dan belt een man wel als hij interesse heeft, komt hij langs, ook als hij nuchter is, verliest hij jouw telefoonnummer niet zomaar en zal die vriendschap hem een worst wezen als hij interesse heeft in meer dan vriendschap!
Een man is niet te stoppen als hij oprecht geïnteresseerd is in jou! Hij gaat recht op zijn doel af en laat zich dan door niets en niemand stoppen.

Daar gaan onze gezellige analyseavondjes! Het antwoord is zo simpel. Niets geen excuses voor zijn onmogelijke en onbegrijpelijke gedrag! Mannen zijn niet zo moeilijk te begrijpen, ze zijn alleen te laf om het eerlijk te zeggen! Het antwoord is gewoon, simpel en duidelijk: “hij ziet je gewoon niet zo zitten”.
Het komt misschien even hard aan, het geeft misschien even een deuk in je ego maar allemachtig, het bespaart je zoveel kopzorgen, analyses en gedoe!!!
Ik zeg: Halleluja voor dit boek!

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:00

Hoort dit bij crea bea? Omdat je het zelf hebt geschreven?

Komt me bekend voor..

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:02

uhm ja, tot nu toe heb ik altijd mijn column op cb gezet....

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:04

Het eerste gedeelte vond ik heel leuk maar van 'ONZIN' vond ik hem wat minder , kan niet precies zeggen waarom ..

Anoniem

Re: [column] He's just not that into you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:07

Dit was zeg maar een jaar geleden bij Oprah
Maar ze hebben wel gelijk!

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:08

Jaduuh schreef:
Het eerste gedeelte vond ik heel leuk maar van 'ONZIN' vond ik hem wat minder , kan niet precies zeggen waarom ..

Hihi, misschien omdat de waarheid hard is
Maar uiteraard sta ik open voor alle vormen van commentaar...jammer dat je niet kunt zeggen waarom je het minder vindt.

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:08

Dat wist ik niet. Kijk je sex and the city?
Er is een aflevering dat Miranda vertelt dat ze een date had en nog 'teruggebeld' zou worden. Berger, t vriendje van carry, zegt botweg, hés not that into you. Er volgt een dialoog. Later komt Miranda 2 meiden tegen die ook zon situatie hebben. anyway.. De hele aflevering bevat delen van je column.

Maar toch leuk opgezet. Of je de afl. wel of niet hebt gezien

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:09

Pam schreef:
Dat wist ik niet. Kijk je sex and the city?
Er is een aflevering dat Miranda vertelt dat ze een date had en nog 'teruggebeld' zou worden. Berger, t vriendje van carry, zegt botweg, hés not that into you. Er volgt een dialoog. Later komt Miranda 2 meiden tegen die ook zon situatie hebben. anyway.. De hele aflevering bevat delen van je column.

Maar toch leuk opgezet. Of je de afl. wel of niet hebt gezien

Dat klopt, nav die aflevering van SATC, is dat boek ook geschreven. Vandaar dat het een soort van nieuw "zelfhulpboek" is geworden.
Begint ontzettend populair te worden ook in Nederland.

Het is dus geschreven n.a.v. dat boek...maar ik heb het wel zelf geschreven

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:15

Haha inderdaad sommige vrouwen kunnen er met hun verstand nog niet bij dat de waarheid zo hard is!

Maar hijs weer leuk hoor.. En leerzaam

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:32

Mwha. Ik vind het niet zo.
Je hebt een hele lange inleiding. Niet té lang, maar gewoon lang.
Dan zit je in het verhaal en ineens is het afgelopen? Het gaat in eens gigantisch hard!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 22:00

VeirL: In jouw commentaar kan ik wel inkomen. Het loopt niet echt lekker. Heb last van writers block
Moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ook beetje snel uit mijn mouw geschud heb ivm een situatie waarbij deze wijsheden voor mij van pas komen.
(vage zin) Dus een soort "van me afschrijf-column" is het wel geworden. Kan dus zijn dat het een beetje ongeorganiseerd en van de hak op de tak-achtig overkomt.

Artemide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:34

Ik vind je stijl wel leuk, maar 't is wat kort, ik begon er net helemaal in te komen en dan BAF! is het gedaan.
Maar je hebt wel talent denk ik, voorzover ik daarover kan oordelen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:01

Zal ik ook eens serieus kritisch commentaar geven? Ook ik vind de intro weer erg leuk maar daarna lijkt het een beetje afgeraffeld. Gezien je omstandigheden wel logisch . Al hoewel moelijke tijden brengent toch ook wel eens hele bijzondere dingen ?

En wat betreft de inhoud.........reality sucks

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 06:57

dems75 schreef:
Jaduuh schreef:

Hihi, misschien omdat de waarheid hard is
Maar uiteraard sta ik open voor alle vormen van commentaar...jammer dat je niet kunt zeggen waarom je het minder vindt.

Ik zeg: Halleluja voor dit boek .. vind ik beetje raar over komen
En ik heb het nog een keer allemaal gelezen, en vind nu dat laatste stuk ook wel goed, maar misschien kun je het nog net iets aantrekkelijker maken om te lezen.

Felice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 13:23

Dit lijkt sterk op een andere column van een tijdje geleden (en van iemand anders).. In het Psychologie Magazine stond het geloof ik.

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 16:27

Felice schreef:
Dit lijkt sterk op een andere column van een tijdje geleden (en van iemand anders).. In het Psychologie Magazine stond het geloof ik.

Dan mag je hem quoten van mij hoor, ik heb het nergens van gekopieerd als je dat suggereert.