Een stukje van een verhaal wat ik aan het schrijven ben, benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.. schrijffouten kunnen erin zitten ivm met mijn dyslexie, zou het fijn vinden als jullie me daar op zouden kunnen wijzen!
Verwonderd kijk ik naar kleine druppels regenwater die als kleine pareltjes in mijn haren zijn genesteld.
Zo bewonder ik de kleur die deze pareltjes met zich mee brengen en voel een grotere druppel langs mijn wangen glijden.
De zilte smaak in mijn mond, maakt dat ik me nog ellendiger ga voelen en opeens komen er meer zilveren druppels naar beneden vanuit mijn ogen.
De zoute smaak overspoelt de smaak die ik in mijn mond had nog van het eten.
Alles wordt weg gewassen, behalve mijn herinneringen aan jou.
In een soort van flashback denk ik terug aan die tijd, bijna een jaar geleden.
Hoe raar het gelopen was, jij die je plotseling bij mij toevoegde en ik bij jou, zonder dat we elkaar hadden toegevoegd op msn. Zou het dan toch voorbestemd zijn?
Eerst dacht ik dat je een ander was, heb je toen eigenlijk een beetje aan de kant gezet.
Maar toen werd jij, jij en alle verloren puzzelstukjes vormde langzaam een groter geheel. Ik weet het nog, jij ook? 14 februari, ongelofelijk.
Jij was de eerste die me mee uiteten vroeg en dat nog wel op Valentijnsdag!. Hoewel mijn gevoel voor jou er toen nog niet helemaal was, kwamen de eerste kriebels wel langzaam opzetten.
Allebei hartstikke ziek, zaten we met een snotneus daar in dat veel te chique restaurant.
De eerste keer, dat ik met iemand hand in hand liep, de eerste keer dat iemand mij naar huis bracht en de eerste keer na zoveel maanden, dat ik weer een oprechtte kus kreeg.
Alles was gewoon weer de eerste keer, ik had me nog nooit zo belangrijk en mooi gevoeld in die tijd.
Met een schrikreactie kwam ik weer terug naar de realiteit, en zag je msnnaam in het scherm: Frog/total addict. Weet dat je dat niet meer voor mij schrijft, maar nu voor haar.
En de vragen blijven door mijn hoofd razen, waarom heb je mij die kans niet kunnen geven?
Er zijn zoveel dingen die ik wel had en die ik voor je heb gedaan, besefte ook wel dat ik nooit aan haar kon tippen..
Haar mooie lange haren en haar super figuur.. Ja wat moet je dan met mij?