Als ik terug denk aan vroeger is er eigenlijk al veel veranderd, maar beter is het nooit geworden. Kim denkt terug aan oud en nieuw van dit jaar. Zou het ooit beter worden?
Oudjaars dag begon al goed, kim haar vader was weer aan het werk haar broer was boos omdat hij zijn zin niet kreeg en haar moeder kwam zo als gebruikelijk haar hart uitstorten. Kim zelf had het al moeilijk genoeg met haar verleden en nu dat er ook nog is overheen, het moest niet gekker worden. Haar vriend en zij zouden nog afspreken wat de plannen waren voor vanavond, aangezien kim haar zus om wereld reis ging wou ze liever thuis zijn. Hoe had ik ooit kunnen weten dat hij daar zo raar over zou gaan doen. Mijn vriend werd boos en wou liever naar vrienden toe, zijn vrienden waren volgens hem ook mijn vrienden. Hoewel ik hem al zo vaak had verteld over hoe erg ze mij gekwetst hadden bleef hij doorzeuren. Ik barste in trannen uit en maakte het uit, als hij nooit luisterde zou het nooit wat worden. Wat een geweldig begin van de dag..
Het is nog maar een stukje, het komt bij de rest van mijn boek. De namen zijn niet echt, de gebeurtenissen echter wel. Ik zal wel is meer plaatsen uit mijn boek.