[schilderij] Huisnaambordje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

[schilderij] Huisnaambordje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 14:06

Voor mijn vriendin en haar vriend heb ik een huisnaambordje gemaakt met de hoofden van hun paarden erop.

Afbeelding

Het hout is eerst voorbewerkt met een transparante beits. Daarna heb ik met acryl speciaal voor buiten de schildering gemaakt en deze ook afgelakt met een transparante lak voor acryl. Dat aflakken heb ik pas gedaan nadat ik deze foto had gemaakt, anders zou de flits nog meer weerkaatsen.

Hopelijk kunnen jullie dit waarderen, maar kritiek hebben mag ook gerust. Ik vind het zelf een beetje zonde dat ik net de oren van Rietje er niet helemaal op heb staan. Bovendien is de beits donkerder uitgevallen dan de bedoeling waardoor de paarden er niet helemaal goed uitkomen, maar in het echt vallen ze beter op.

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:09

Erg mooi jammer dat de haflinger (?) een betje wegvalt tegen het hout aan. Verder is die prachtig!

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 14:11

Halflinger kruising Arabier . Ja, maar zoals ik al schreef, valt dat wegvallen in het echie reuze mee. Maar daar hebben jullie niets aan, want jullie zien alleen de foto . Bedankt voor het compliment!

OemmiejO

Re: [schilderij] Huisnaambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:32

Wat mooi zeg!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:37

Beautiful! ik hoop niet dat zij op bokt zitten? en ze het bordje dus al kunnen zien als ze langs klikken? heel mooi gedaan!

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 16:39

Nee, ik heb uiteraard gewacht met op bokt zetten tot ik het ze had gegeven (afgelopen zaterdag) en bovendien zitten ze niet op bokt. Ze waren er zelf erg blij mee en dat is het belangrijkste.

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:55

Erg leuk, alleen zou ik denken dat dat de namen van de paarden zijn dan haha maar supermooi gemaakt