[tek] paardenvlieg en elf en paardje bij de zee...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] paardenvlieg en elf en paardje bij de zee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 12:26

hmm eindelijk de tijd gehad om de andere kerstfrupsels in te scannen. Deze tekeningen zijn zo in de loop van de dag gemaakt tijdens eerste kerstdag tjidens het praten en zitten zitten zitten laat dat nou net iets zijn waar ik bar slecht tegenkan als ik niets in m'n kluiven heb..hihi... vandaar dus.

de roze paardenvlieg en elf

en

Oranje paardje bij de zee

groetjes

Silver Storm

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:30

Niet echt mijn stijl, maar ik heb van jou al vaker tekeningen gezien en ik ben erg onder de indruk.

Wendy15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:30

Erg mooi gemaakt!
Wat me bij jou opvalt is dat je erg veel op zwart papier tekent. Heel leuk, weer eens wat anders

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:06

Mooi weer!
Ik wilde ook net over het zwart papier gaan beginnen. Ik vind dat je soms wat te veel op zwart papier tekent. Het is inderdaad eens wat anders, maar het geheel wordt er heel erg donker van en de uitstraling van het gehele werk gaat er ook een stuk op achteruit. Met zwart papier is het ook veel minder aantrekkelijk om naar te kijken vind ik. Nu ja, als jij zwart papier mooier vind of leuker om op te werken moet je vooral blijven doordoen hoor!

Pluttersput

Re: [tek] paardenvlieg en elf en paardje bij de zee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:14

Wauw. Ik vind ze wel mooi, en de uitstraling goed. Ik houd wel van dat zwarte papier. Maar wederom mooi getekend
Groetjes, mij

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:45

wauwiiej! mooi!! hoe doe je dat

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:16

Zoals gewoonlijk weer mooi, maar waar haal je toch die tijd vandaan? Jemig, jij maakt zoveel mooie dingen. Ik wilde dat ik wat meer tijd had om te tekenen en schilderen. Ik ben al blij als ik eens in de twee weken een project afrond.

Ik vind vooral je fanatasie erg groot. Echt creatief hoor, hoe je het iedere keer weer verzint. Dat is ook een kunst apart om die schepsels te verzinnen en tot leven te wekken via papier.

OemmiejO

Re: [tek] paardenvlieg en elf en paardje bij de zee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:35

Alweer van die mooie tekeningen!!
Één opmerking, bij die eerste tekening staat: Meeting in the forrest.
Als je "het bos" bedoelt, hoort dat dan niet met één r (forest)

N_atasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 14:53

Ik vind ze juist heel mooi op zwart papier, dat maakt het allemaal wat misterieuzer! Deze tekeningen vind ik ook weer héél goed gelukt dus!

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 16:55

hmm zwartpapier is mijn favo dingen papier.
als ik voor de fun (zoals met kerst) of alsik eigenlijk geen inspiratie heb ga tekenen pak ik altijd zwart papier omdat dat meteen zo fijn donker is *heeft voorkeur voor donker* dan kan ik er vrede mee hebben dat er een minimale of geen achtergrond is. anders ga ik daar weer aan prutsen *en dat is niet handig als je geen inspi hebt of voor de fun tekent* dus vandaar. overigens pak ik ook vaak genoeg expres zwart papier vanwege de sfeer of omdat ik gewoon vind dat iets een zwarte ondergrond moet hebben.

Echt Tijd heb ik nooit , behalve voor opdrachten. nu heb ik gelukkig vakantie, maar eerst alle drukte rond kerst, dan oud n nieuw puf hijg. vandaag dus pas weer gaan tekenen. oooeee en nog een schilderij waar ik oudjaars avond aan heb gekladderd, die moet nog afgewerkt worden ... maar komt er aan.. het zijn my little ponies. ghighi...

vaak als ik voor de fun of voor het tekenen teken, komen er dit soort wezentjes uit. het moet gewoon op het papier komen...hoe zeg je dat....het is er al voordat k het teken tja hoe zeg je dat..... geen idee... als k het weet zal k het nog eens uitleggen

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:11

SilverStorm schreef:
vaak als ik voor de fun of voor het tekenen teken, komen er dit soort wezentjes uit. het moet gewoon op het papier komen...hoe zeg je dat....het is er al voordat k het teken tja hoe zeg je dat..... geen idee... als k het weet zal k het nog eens uitleggen

Ik noem dat een hele rijke fantasie . Je bent er blijkbaar gezegend mee. Rijke fantasie + tekentalent = SilverStorm.

Nou, nu wel weer genoeg geslijmd. Slijmen is niet mijn stijl.

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:14

Duke schreef:
SilverStorm schreef:

Ik noem dat een hele rijke fantasie . Je bent er blijkbaar gezegend mee. Rijke fantasie + tekentalent = SilverStorm.

Nou, nu wel weer genoeg geslijmd. Slijmen is niet mijn stijl.

ben het hier voledig mee ens