laat dat nou net iets zijn waar ik bar slecht tegenkan als ik niets in m'n kluiven heb..hihi... vandaar dus.de roze paardenvlieg en elf
en
Oranje paardje bij de zee
groetjes
Silver Storm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laat dat nou net iets zijn waar ik bar slecht tegenkan als ik niets in m'n kluiven heb..hihi... vandaar dus.
, behalve voor opdrachten. nu heb ik gelukkig vakantie, maar eerst alle drukte rond kerst, dan oud n nieuw puf hijg. vandaag dus pas weer gaan tekenen. oooeee en nog een schilderij waar ik oudjaars avond aan heb gekladderd, die moet nog afgewerkt worden ... maar komt er aan.. het zijn my little ponies. ghighi...
SilverStorm schreef:vaak als ik voor de fun of voor het tekenen teken, komen er dit soort wezentjes uit. het moet gewoon op het papier komen...hoe zeg je dat....het is er al voordat k het teken tja hoe zeg je dat..... geen idee... als k het weet zal k het nog eens uitleggen
. Je bent er blijkbaar gezegend mee. Rijke fantasie + tekentalent = SilverStorm.Duke schreef:SilverStorm schreef:vaak als ik voor de fun of voor het tekenen teken, komen er dit soort wezentjes uit. het moet gewoon op het papier komen...hoe zeg je dat....het is er al voordat k het teken tja hoe zeg je dat..... geen idee... als k het weet zal k het nog eens uitleggen
Ik noem dat een hele rijke fantasie![]()
. Je bent er blijkbaar gezegend mee. Rijke fantasie + tekentalent = SilverStorm.
Nou, nu wel weer genoeg geslijmd. Slijmen is niet mijn stijl.