nou hier alvast een eerste indruk

http://groups.msn.com/BrendaDijkstra/paardefotos.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=235
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
die wordt echt prachtig!
*
wat een details!!! *kwijlt*Wendy15 schreef:wowdie wordt echt prachtig!
*durft nu het spikkeltjes paard niet meer te laten zien*
WAUW!! Wat een mooie tekening! En hij is nog niet eens af! Die oortjes zijn echt paardenoortjes
Heeeeeel erg mooi! Heb der bijna geen woorden voor hoor! En wij willen natuurlijk wel het eindresultaat zien he
en die oortjes!
als het niet mag ofzo, moet je het gewoon zeggen hoor. 
en mijn avatar.
smeetjoew schreef:zou ik je voorbeeldfoto ook nog mogen zien?? mag ook via pb ofzo. ben namelijk ook nog op zoek naar een arabieren foto om na te tekenen.![]()
als het niet mag ofzo, moet je het gewoon zeggen hoor.
ik heb ook nog een hele mooie welsh in de aanbieding, zie profiel en dan bij horses de eerste foto![]()
en mijn avatar.
bedankt!

Je ziet er een vachtstructuur in zitten maar het is absoluut niet krasserig. Wat bij mij helaas al te vaak voorkomt. 
smeetjoew schreef:WAAAHHAAUUWW!! je mag wel een uitleg gaan geven hoe je van die super de puper mooie tekeningen maakt.Je ziet er een vachtstructuur in zitten maar het is absoluut niet krasserig. Wat bij mij helaas al te vaak voorkomt.
hoe lang teken je al? Hoe lang doe je over een tekening?

Gizzmo schreef:smeetjoew schreef:WAAAHHAAUUWW!! je mag wel een uitleg gaan geven hoe je van die super de puper mooie tekeningen maakt.Je ziet er een vachtstructuur in zitten maar het is absoluut niet krasserig. Wat bij mij helaas al te vaak voorkomt.
hoe lang teken je al? Hoe lang doe je over een tekening?
Ik teken eigenlijk al heel lang, maar nog maar 2 jaar op deze manier, hier voor altijd met pen.. kroontjespen wel te verstaan..
wat jou tekeningen betreft vindt ik het krasserige best wel meevallen, het geeft jou een eigen stijl zeg maar. ik zou zeggen ga zo door..
wil ik het misschien nog halen, dat niveau van jou