[Tek] Arabier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laure

[Tek] Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 14:12

Of toch een poging tot .
Ik heb er zaterdagavond aan begonnen en had hem vandaag af.
Ik had een set potloden gekregen voor kerst dus moest ik die toch wel eens uittesten. Vroeger tekende ik altijd met een hb. Deze tekening is gemaakt met hb-b-2b-3b-4b-5b-6b potloden.
Het voorbeeld haalde ik vanaf het internet.
Commentaar en tips zijn heel welkom, dit is ook de reden waarom ik deze tekening zet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voorbeeld

De kwaliteit van de foto's is achteruit gegaan door het verkleinen+uploaden. Ook waren de foto's gelig en heb ik dit proberen te verhelpen met photoshop (niveaus). Je ziet nog altijd gelige plekken die ik niet wegkreeg.

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:22

ik vind hem erg mooi! alleen vind ik hem niet zo 'typisch arabier' lijken waarom weet ik ook niet, mist iets uitstraling ofzo.

Verder vind ik het paard prachtig, hoe oud ben je?

Smokey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:29

ik vind hem super mooi ja alleen vindt ik ook dat het niet echt op een arabier lijkt
ik kan zelf niet tekenen dus

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:09

leuk gedaan alleen jammer van die oortjes. die zijn niet mooi, die moeten een iets sierlijkere vorm krijgen. verder echt goed gedaan
@nimmedor: dat ''niet-arabieren-koppie'' komt doordat ie geen ''bananen hoofdje'' heeft op de tekening , hij heeft meer een hoofd van een normaal warmbloed paard. Dussss, alleen nog even een ''bananen hoofdje'' geven.
verder lijkt ie echt goed op een arabier!!

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:20

mooi hoor! alleen beetje kleine oortjes. een arabier heeft smalle neus, en dan loopt het uit met grooote neusgaten

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:39

Ik vind hem heel mooi. Zou het zelf niet naar kunnen doen

Laure

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 16:52

Dankjullie wel voor de commentaar!

Nimmedor: Jah, ik had de neus al veranderd want hij was nog minder 'gedeukt'. Ben 14 jaar.

smeetjoew: De oortjes, dat is mijn zwakste punt, daar moet ik veel aan gommen. Op de foto zijn ze ook nogal donker, je ziet er niet veel van. Maar je hebt gelijk!

speedylover: Ik heb de oortjes al 2 keer vergroot, ik teken ze altijd veel te klein.

Jen_2oo6: Een half jaar geleden zei ik net hetzelfde Het is gewoon veel oefenen.

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:15

je neusje lijkt iets te klein en op een of andere manier vind ik de schaduw op de hals net iets te donker.
verder is ie goed gelukt.