totaal inspiratieloos met tekenen....*help!*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

totaal inspiratieloos met tekenen....*help!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 21:16

hoi hoi,

ik ben net bezig met een ''portfolio'' van mijn tekeningen. Nu heb ik dus prachtige foto's gekeregen en gevonden, maar ze spreken me gewoon niet meer aan. Terwijl het echt prachtige foto's zijn. Ik heb op het internet zitten zoeken maar geen enkele foto spreekt me meer aan... Dus nu vraag ik jullie om hulp, wat doen jullie altijd als je inspiratieloos bent? Ik ben dus ook maar gewoon begonnen met tekenen, maar het werd krasserig en afgeraffeld en lelijk zonder detail en schaduwen...!
ik ben nu zo ongeveer al 3 dagen niet meer aan het tekenen.
wat moet ik doen
super bedankt, als mensen tips hebben!

groetjes Esmee

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:25

tekendip, oeh, de wereld vergaat

gewoon even lekker een paar dagen niet tekenen en wat anders doen, heb je toch zin om te tekenen, zet je potlood op papier, gedachten op niets en gewoon doen. Je hoeft niet altijd iets na te tekenen, beetje afwisseling kan geen kwaad.

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:31

Ja, een paar dagen even geen tekenen en daarna foto´s zoeken die je wel aanspreken. Wanneer je geen oog voor de foto hebt is het moeilijker en vervelender deze te tekenen!

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:52

ga op google foto's van andere dieren zoeken, dus geen paarden. ( of doe je dat al ??) ik werd helemaal gek van al dat paarden tekenen. dus ik ben een maand gestopt en heb vogels, honden en draken getekend nu ben ik weer back met paarden tekenen

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:58

Nou dat heb ik ook wel eens, zo'n teken-dip Gewoon even niet meer tekenen, dan komen de teken-kriebels vanzelf weer opdagen

Naomi21

Re: totaal inspiratieloos met tekenen....*help!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:01

Tsja, dan ga ik jurken maken

Ach, n paar daagje ff niet kan toch wel?
Kun je ondertussen lekker Bokt doorspitten, juist als ik geen aansprekende foto's zoek, kom ik er tig tegen .

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:41

3 dagen is heus geen ramp hoor Als ik geen opdrachten heb gebeurd het dat ik maanden niet teken. Je moet al eens iets anders kunnen doen ook.
Dus gewoon even stoppen met tekenen en als je weer zin krijgt gewoon terug beginnen.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:35

Dan moet je gaan koken.
Of knutselen, sneeuwballengevechten houden, wafels bakken, álles als het maar niet tekenen is.
Dan ga je ernaar verlangen om paarden te tekenen.
Succes!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 09:10

oke, bedankt voor de tips
idd de wereld vergaat maar ik vond het namelijk zo jammer want ik best vooruit op mijn tekeningen maar het lukte me niet meer na mijn laatste tekening, maar ik zal even heeel wat anders gaan doen. Ik probeer het volgende week weer of anders eerder als ik teken kriebels krijg.
bedankt.

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 15:07

Niet dat ik geweldig teken hoor, maar ik doe het wel vaak.
Af en toe heb ik er gewoon geen zin meer in, stop ik een weekje, en ga ik verder. Ik heb een tekening op A3 liggen, met kleur, meestal doe ik een A4, met grijs...In de A3 heb ik geen zin meer, ben nu gewoon andere fotoos aan het tekenen op me oude maniertje... Ga over een tijdje wel verder met de tekening voor me zus, die wou hem graag kleur, nou, dan maak ik hem kleur