[verh] (Geen titel, geschreven door Devica!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

[verh] (Geen titel, geschreven door Devica!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 15:23

[ Intro ]

Al een tijdje vind Nicky twee jongens leuk. Maar wie nou leuker is, daar was ze nog niet achter. Rick, de zeventienjarige jongen, kende ze van school. Ze vond hem al leuk, bij de introductie dagen. Hij zag er echt verzorgd uit, en roeg daar een mooie zwarte zonnebril. Die hem daardoor nog mysterieuzer maakte. Maar Nicky had nog niks durven zeggen tegen hem.
Een andere klasgenoot Ben, kende hem van zijn vorige school. Via hem, kwam ze aan nuttige informatie. Zo kwam ze er achter, hoe hij heette, waar hij woonde. En het belangrijkste, hoe oud hij was. Nicky had echt een obsessie voor leeftijd. Een vriendje mocht niet jonger dan haar zijn, maar ook niet veel ouder.
Rick was een stoere gast om te zien, en toch had hij iets van de “L” Factor (Lekkerding).
Op school was drie weken geleden een vriendin (Sandra) van haar, naar hem toe gestapt, en vertelde in de hele kantine, dat ze hem oo zo leuk vond!
Nicky die met een knal rode kleur zich probeerde te verstoppen, vond het maar een nare streek. Maarja, anders wist hij het nog niet.
Twee weken later, ging ze logeren bij Loes, een andere vriendin. Samen gingen ze in de buurt uit, en ze leerde via Loes iemand kennen ,Bas . Een jongen van achttien, en een onwijs lekker koppie! En de rest, najah, hij was om te zeggen: Perfect. Niet onzeker, wist wat hij wou bereiken. En ze konden goed met elkaar praten, wat erg belangrijk voor haar was.
Ze verwisselden hun msn adressen, en thuis voelde Nicky dat hij erg leuk was. Erg standaard natuurlijk, maar tsja, zo voelde het aan!
Lange msn gesprekken gehad , en ook verteld hoe leuk ze Rick wel niet vond. Bas zei dat ie het leuk vond voor haar! En begon weer met een ander gesprek onderwerp. Zo blij dat ze was toen, maar ze wist niet hoe dit zou gaan kunnen uitpakken. De twijfels sloegen weer aan, toen ie met een ander onderwerp begon.

[ Het begin...... Deel 1]
“Nee” Zei ik tegen Loes. Loes had zonet gevraagd of ik nog contact had met Bas. Ik voelde me warm worden van binnen. Al een week lang msnde ik met Bas. De klik was er zeker, en het mooiste was, hij hield ook van paarden. Ik keek Loes aan. “Ik heb Rick toch?” Vertelde ik met een knipoog. ( In de hoop dat ze er over op ging houden.) Zonder dat de meisjes het doorhadden, kwam Rick de kantine ingelopen. Hij liep matcho door de kantine van de school, en stond bij de snack automaat stil.
“Oo daar heb je hem!” Zei Loes zachtjes. Ik was Bas weer even vergeten, toen ik Rick zag staan. “Wat zie je toch in hem?” Vroeg Loes aan me. Ik keek Loes aan, maar keek ook snel weer naar Rick. Hoe hij daar stond, zo met veel zelf vertrouwen. Het moest wel een engel zijn. Maarja, zonder het te veel laten opvallen, keek ik weer naar Loes. “Hij is gewoon sexy” Zei ik met een melige lach. “Yeah right Miss...” Loes kon haar zin niet afmaken. Mijn andere klas genoten liepen om ons heen, en ik hoorde mijn andere vriendinnen me iets fluisteren. “Daar staat ie” , “Oeh hij ziet er weer goed uit zeker?” , “Rick, recht voor je!”. Ik werd eerlijk gezegt wel gestoord van deze reacties. Wie wist nou wat ik voor hem voelde.? Hij was gewoon enorm knap, en helemaal mijn type! Ik keek weer naar Rick, die op dat moment naar mij keek. Snel ontweek ik zijn ogen. “Damn Nicky, hij wilt je! Ga er opaf! Zie hem dan gluren naar je!” Hoorde ik Sonja zeggen. “Nee man, dat valt op.” Zei ik pissig.
Langzaam zocht iedereen uit mijn klas een plekje in de kantine, en ze gingen verder met elkaar. Stiekem keek ik naar Rick, die nu toch al zo’n drie minuten naar mij keek. Ik voelde me rood worden. “Hej, wat hebben we straks voor les?” Vroeg Denise ineens achter me. “Heej Nicky, niet afgeleid worden hoor. Hij is er straks ook nog wel.”
Ik moest lachen, toen ik haar aan keek. Haar blonde haren, en haar make up, zag er weer grandioos uit. Mijn reactie die daarna kwam, was wreed. Maar ik zei niks tegen haar.
Na de pauze, ging de bel. “Jeej, Rassen kennis. Mogen we weer fijn zeuventig konijnenrassen gaan leren.” Zei Jamie, die nooit normaal de zeven kon zeggen. “Zeventig” Zei ik plagerig. Al snel hoorde jamie het, en ze kwam naast me staan. “Ik zie dat ie naar je kijkt.” Zei ze serieus. “Lolbroek!” Zei ik tegen haar, terwijl ik ogen in me rug voelde branden. “Mr. Perfect, komt deze kant op. Blijf hier staan.” Zei Jamie terwijl zij een paar meter voor me ging staan. Ik keek haar aan, en pakte haar vast. “Nee man echt niet.” Zei ik. Maar voor ik het wist, had ze haar drinken over mijn shirtje gegooit. “Oeps...” Zei ze, en ze liep lachend verder. Ik stond stil, en boog naar voren. “Gatver....” Mompelde ik. Het drinken droop over en onder m’n shirtje door, richting mijn navel. “Lelijke vlek word dat.” Zei iemand naast me. Ik schrok, en zocht de stem. “Oo heej...Ja in derdaad” Mijn hart maakte een sprongetje toen ik Rick naast me zag staan. “jah... ach...” Echt iets nuttigs kreeg ik er gewoon niet uit. “Wassen op dertig graden, en dan beetje suiker er overheen, en je shirtje is weer schoon.” Zei hij, op een zachte en vriendelijke toon. Ik lachte vriendelijk naar hem. “Dankje voor je advies.”
Rick keek me aan, en liep verder. “Spreek je later.” Zei die. Daar stond ik, verbaast van de afgelopen twee minuten. “Hij heeft tegen me gepraat...” Spookte door m’n hoofd.
Ik ging weer recht opstaan, en pakte mijn tas weer op. Op naar rassenkennis. Volgens mij ging het een zware les worden.

“Je wordt bedankt Jamie!” Zei ik pissig. “Door jou is nu mijn....”
Jamie lachte. “Damn, hij praatte tegen je, dus je kon me beter bedanken.”
Ik keek haar arrogant aan. “Bedanken, ik bedank hem eerder. Hij vertelde wat ik er t beste aan kan gaan doen voor die vlek. En door jou plak ik nu.” Zei ik. “Dames” Hoorde ik ineens de leraar door de klas schreeuwen. “Kan het wat zachter?” Vroeg hij. de hele klas was meteen stil, en keek me met doodse stilte aan. “Goed...” Zei de leraar. De les begon, en ik was er niet bij met m’n hoofd.

“Het blabla bla konijn” Zei Nancy toen de klas uit het lokaal liep. Nancy liep dichtbij me, en keek naar de vlek. “Wat een rot streek van Jamie...” Zei ze. Met Nancy had ik goeie gesprekken, zij begreep me echt! Maar niet op elk moment, kon ik zo goed met haar praten.
Samen liepen we naar de toiletten, en ze bekeek de vlek. “Doe uit dat shirt.” Zei ze. Ik begreep haar niet. ‘Ik moest zeker nog meer voor gek lopen?’
Ik keek naar Nancy, die in haar tas aan het graaien was. “Wat doe je?” Vroeg ik aan haar. Na enkele seconden kwam ze weer uit haar tas. In haar rechter hand, had e een mooi roze t’shirtje. “Doe uit dan!” Commandeerde ze. Ik deed wat ze zei, en verwisselde van het shirtje.
De dames-toiletdeur ging ineens open. “Snel, ga in dit toilet hokje!” Nancy duwde me in het hokje, en er kwam een goepje meiden aan. “Ja, wiskunde is echt zo vreselijk!” Hoorde ik. Ik deed snel het shirtje aan, wat me presies paste!
Ik stapte uit het hokje, en liep snel met nancy uit het toilet.

We kwamen te laat bij maatschappijleer. maar het kon die leraar niks schelen, hij ging door met z’n verhaal en vroeg aan het einde van de les waarom zo laat. De leraar keek ons aan, toen we een smoes verzonnen. “Ik zag jullie van uit de toiletten komen. Als je wilt bellen, doe je dat maar na school tijd, en niet tijdens. Snappen jullie dat?” De leraar keek ons niet meer aan, en liet ons gaan. “Een halve punt van jullie toetsen” Nancy en ik keken om, en zagen de deur dicht gaan.
Het was weer pauze. De klas zat al in de kantine, en ze keken mij en nancy aan. “Waar waren jullie?” Vroeg Denise. “Oo even na praten.” Zei Nancy snel. Ze keek me aan, en gaf me een knip oog. “Ooh...”
Ik ging naast denise zitten, en pakte m’n mobieltje uit m’n school tas. “Een sms??” Vroeg Denise, die mee zat te kijken. “Jaah..... Zo te zien wel.”
Ik zonderde me af, leunde naar achteren, en las het smsje.
“Dag lieverd, het is echt saai op school! Verheug me weer om met je te msnen! Dikke kus, Bas”
Een vreemd gevoel door m’n lichaam. “Laat eens lezen.” Smeekte denise naast me. Ik stopte m’n telefoon weg, en negeerde haar woorden.
In mijn gedachtes, was ik bij Bas, samen op de bank, tv kijken....

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 15:43

Ik vind hem goed, maar voor de En mag geen , kom ik ook vbaak mee door de war..

Bentuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:27

vind het nog niet super vind het moeilijk leesbaar vind je anders verhaal toch wel beter maar ga het wel een beetje volgen

x_amber

Re: [verh] (Geen titel, geschreven door Devica!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:46

het lijkt me een leuk verhaal alleen sommige zinnen ''lopen'' niet zo goed

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 12:00

Je gebruikt te veel komma's. Je moet een , voor de 'daarom' en zo plaatsen en niet erachter..
Hier zoon zin:

Op school was drie weken geleden een vriendin (Sandra) van haar, naar hem toe gestapt, en vertelde in de hele kantine, dat ze hem oo zo leuk vond!

Je kan hem beter zo doen:

Op school was drie weken geleden haar vriendin Sandra naar hem toe gestapt. Sandra vertelde in de hele kantine dat ze hem oo zo leuk vond!

Sabinee__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:08

Ik vind het een leuk verhaal. Alleen ik snap af en toe de reacties niet van die kinderen.

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:09

Leuk verhaal Devica Wel doorschrijven he? Het kan nog weleens een heel leuk verhaal worden

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:14

waarneer ga je verder

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:45

heey

ik vind het leuk
ga gauw door!!

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:55

leuk verhaal ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat! ga zo door !