gezocht: creatieve mensen voor site

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marle_sheila

gezocht: creatieve mensen voor site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 18:50

Hallo!
Ik zoek creatieve mensen die een column of iets anders willen schrijven voor mijn site (http://groups.msn.com/paardenwereld) het mag ook over 'meidendingen' gaan want de site is opgesplitst in een paarden en een meidendeel. Natuurlijk komt je naam bij het stukje te staan. Ik ben benieuwd!

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 13:07

niemand? ?

otten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 16:03

ik wil wel

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 16:11

Heej! Lijkt me wel ontzettend leuk zeg! Ik ben al zeg ik het zelf erg creatief! Ik fotografeer, schrijf gedichten en verhalen etc etc PB me maar als ik je wat lijk

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 18:29

leuk en oo ja,, dat boze poppetje moest een teleurgestelde zijn *oeps..

Fairytail

Re: gezocht: creatieve mensen voor site

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:00

voor welke leeftijd en met welk doel, bn je verplicht elke zoveel dagen wat uit te brengen?

ik wil best wat dingen plaatsen hoor:)

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 19:55

Nee, je bent niet verplicht om om de zoveel dagen iets te plaatsen, eigenlijk ben je (bijna) niets verplicht. Ik vind het gewoon leuk om nog wat meer dingen op de site te hebben en het is nogal een werk..
De site is vooral bedoelt voor meiden tussen de 10-20 (?) jaar.. Het gaat over paarden (natuurlijk) en het andere deel over meidendingen zoals beauty, mode, lifestyle etc. Nouja, ik denk dat je beter zelf een keer een kijkje kunt nemen om te oordelen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 16:28

24-12-05

Het forum bokt bracht mij bij het gene wat ik later best zou willen worden. Het lijkt me leuk om stukjes te schrijven voor andere mensen. Eigenlijk is schrijven mijn enige manier van contact leggen, praten ben ik niet zo goed in, althans praten wel maar de juiste mensen vinden niet. Misschien dat dat het probleem dan is, mensen. Gelukkig heb ik mijn paardje, paarden begrijpen mij goed, althans dat idee krijg ik als ik met ze bezig ben. Bij paarden vergeet ik echt alles maar de klap van realiteit komt dan wel erg hard aan.
Als je er bij nadenkt maak je namelijk echt ontzettend veel mee, ik vind me leven saai maar ik maak wel ontzettend veel mee. Mooie dingen en minder mooie dingen. Maar het maakt je wel tot wie je bent en iedereen is mooi en uniek. Dat brengt me wel tot nog een rare gedachten. Er zijn zoveel mensen op deze wereld, en er komen er steeds mee bij. Zou nou echt iedereen uniek zijn? Zou de mens echt zo bijzonder zijn?
Een ding weet ik wel zeker ik heb liever een paard als vriend dan een mens. Mensen kwetsen mij te vaak, althans vind ik dan. Mensen zijn hard voor elkaar en dat niet alleen ook tegen dieren zijn ze verschrikkelijk. Hoe kan de mens nou zoiets doen? Als ik in de ogen van mijn dieren kijk zie ik liefde, pure liefde. Iets waarvan ik me afvraag of mijn vriend dat ook voor mij voelt, of is de liefde tussen mensen een grote leugen?

Een stukje uit het leven van fairy;)heel wisselend. Ik denk veel na over het leven en kan soms erg negatief zijn maar ook ontzettend positief. Voor al het negatieve moet je een plekje zoeken, het accepteren en het laten gaan. Het leven is een mooi geschenk.

Fijne feestdagen en een mooie warme kerst toe gewenst

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 16:39

Wauw Fairytail! Je kunt dingen echt heel mooi beschrijven! Ik zou het heel leuk vinden als je een stukje zou schrijven voor de site! We zijn hem nu aan het verhuizen naar een 'echte' site.. www.lumise.tk als je een pop-up blokker hebt werkt hij daar niet en kom je er via www.freewebs.com/lumise

Jij (jullie) ook hele fijne feestdagen en een super nieuwjaar gewenst!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 16:40

ik wil ook best vaker dingen posten hoor, gewoon elke keer als ik wat mee maak of er wat uit komt;)
misschien handig om email uit te wisselen..?

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:27

Dit lijkt me wel leuk.
Stuur maar een pb als je nog iemand zoekt.

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:43

Ik meld me ook.
PB maar hoe of wat, want eerlijk gezegd begrijp ik nog niet helemaal waar je écht naar op zoek bent.

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 19:07

Wauw, leuk dat er ineens zoveel mensen reageren alleen zit ik alweer met een probleem :s eerst was die andere site dus heel sloom en kon ik niet meer updaten, ben ik 'm nu aan het verhuizen naar een andere gratis site, zegtiej ineens: Je mag niet meer dan 20 pagina's anders moet je betalen.. Ik denk dat ik dat dan maar ga doen, er zit niet veel anders op.. maar het is ook nog in dollars:S 42 dollar ofzo voor een heel jaar..

stukjes die af zijn, ideeen die je hebt of iets waar je mee bezig bent kun je sturen naar webgirls@hotmail.com

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:40

Ik zal eens wat gaan schrijven voor je, vind het leuk om vooral korte stukjes te schrijven

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 19:43

Nou dat komt dan even goed uit!

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 11:49

Ik ben ook een rubriek aan het maken waar je bij elke grote stad de leukste winkeltjes zitten. Dus winkels die je niet overal tegenkomt. Dus als jullie de leukste winkels uit een stad zouden willen sturen + de straat erbij: graag!! Zet er dan ook eventjes bij wat voor winkel het is en hoe hij heet natuurlijk.. Dankjulliewel

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 19:21

blijkbaar is iedereen druk aan het schrijven ineens? houden jullie me op de hoogte?

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 12:41

ik heb ondertussen een vatse columniste, fairytail! Er waren nog een aantal mensen die wat wilden schrijven, maar daar krijg ik geen berichtjes meer van. ik zoek nog meer (vaste) columnistes! Wie biedt zich aan?

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:52

ik bied me ook nog wel aan.
Stuur maar een PB met de precieze bedoeling.

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 15:39

Leuk! Dankjewel! Ik heb je een pb gestuurd hoor

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:06

Marle: het is niet de bedoeling je eigen topic elke keer weer naar boven te schoppen. Houd daar rekening mee in het vervolg.

marle_sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 14:42

ok, sorry, ik zal het niet meer doen

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:49

en dan toch ff 9 dagen later toch een schopje geven... dacht dat dat nou net niet de bedoeling was...

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 15:26

loeckie schreef:
en dan toch ff 9 dagen later toch een schopje geven... dacht dat dat nou net niet de bedoeling was...

Juist. Daarom toch maar een slotje.