, ben wel een beetje lief voor me a.u.b.Volle maan, jaar 39.
Wonder loopt door de straten met zijn boog, de straaten zijn verlaten er is niemand te zien, hier en daar branden lichtjes in op de marktstraat. Wonder slaat haar vleugels uit en probeert naar de kerk te vliegen als ze een geluid achter haar hoort! ze draait zich om en klapt haar vleugels weer in, met haar pijl en boog kijkt ze oplettend om haar heen. Ze hoort gegrom achter zich en ze draait zich razendsnel om, haar lange blonde vlecht slaat om haar heen en rust nu op haar schouder. Dan ziet ze dat er iets aan komt rennen in volle vaart, ze wacht even af om te kijken wat het is.... Ondertusen heeft ze haar boog gespannen en kijkt ze goed om haar heen, ze spitst haar oren en dan ziet ze wat voor een beest het is, met grote klauwen en vol haar komt er een soort wolfachtig iets op haar af gerend ze richt en ze schiet. Ze schiet in het dier zen been, hij valt neer en kruipt op haar af, ze richt nog een keer, en het dier lijkt bewusteloos met veel bloed om hem heen, dood dus. Wonder loopt naar het dier toe en ziet dat het een weerwolf is. Maar het onverwachte gebeurt en de wolf slaat omzich heen en hij bijt haar in haar been.... Wonder schiet een pijl recht tussen zijn ogen nu weet ze zeker dat hij echt dood is, ze hoort honden janken, ze spreid snel haar vleugels en vliegt de nacht in.
het liefst hoor ik nou of het de moeite waard is om verder te gaan of niet?¿ en tips gevraagt! als jullie vinden dat ik het verder af moet maken zal ik dat doen
?? ik kan ze moeilijk gaan tellen 
Ik heb t zelfde probleem met die piep 1500 woorden hoor Maar goed