[verhaal]Rijk&Verwend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mymymy

[verhaal]Rijk&Verwend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 13:43

Ik heb een verhaal geschreven ik hoop dat jullie het wat vinden. Het is nog niet veel maar het is een begin.
“Silvesterrr,” riep ik door het huis. “Ja mevrouw,” Silvester, onze butler kwam snel aangelopen. “Laat je het bubbelbad even vollopen? En leg je verwarmde handdoeken klaar?” “Maar natuurlijk mevrouw,” zei Silvester.
Mijn vader is heel rijk en wat voor werk hij doet? No idea, ach als het maar geld opbrengt toch, dan kan ik tenminste shoppen. Vanmiddag was onze maandelijkse shopsessie op de P.C. Hooft, met mijn zus. Mijn vader is niet veel thuis, hij zorgt voor het geld. Met mijn moeder heb ik wel een goede band. Ik heb ook nog een hondje. Een hele schattige chihuahua, ze heet Bambi. We hebben twee butlers: Silvester en Pierre. We hebben thuis ook een kok, Hans, als je hem belde kreeg je binnen een half uur je eten. Het maakt niet uit waar. Mijn zus heet Nikki.
Ik zit ook op school, wel een particuliere natuurlijk. Het is eigenlijk een gewone school, maar mijn ouders betalen een paar duizend euro per maand om mij naar deze school te laten gaan.
Daar heb ik twee goede vriendinnen: Lynn en Nicole. Je zou onze school in kunnen delen in de groepen: Rijk, rijker, rijkst. Ik hoor natuurlijk bij rijkst, ik denk dat onze familie wel de rijkste van de school is. De mensen waar ik mee omga zijn (natuurlijk) de rijkste van school. De andere zijn eigenlijk gewoon buitenbeentjes. Zeg nou zelf, wie is er nou trots al papa een paar duizend euro op de bank heeft staan en je het niet eens mag uitgeven.
Ik zal is een grappig verhaaltje vertellen. Vorige jaar zat er een meisje bij ons op school, haar vader had een beetje geld gewonnen of zo, maar anyway, zij komt dus op school in een shirtje van de markt. Zóó fout gewoon. Iedereen dus lachen, ach ja best zielig eigenlijk.
Ik vind dat je niet rijk bent als je niet rijk bent geboren. Ik natuurlijk wel.

Thuis heb ik een hele grote kamer. Met een laptop, nog een computer, telefoon, en natuurlijk een grote flatscreen tv met dvd-speler natuurlijk. Video is zo 20e eeuw!

Nu ga ik shoppen hoor!

Roep maar! Als jullie het wat vinden schrijf ik verder.

EvelijnS

Re: [verhaal]Rijk&Verwend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:02

Je verhaal voldoet niet aan de regels.
Er is een regel dat je minimaal 1500 woorden per deel moet hebben.
Voor meer informatie:
viewtopic.php?f=68&t=209238

*TeMt*

mymymy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 14:04

Oh, ik ga er wel even een stuk bijtypen. En goed naar het aantal woorden kijken Sorry!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:40

Geen 1500 woorden.

Hier dus een slotje.