[strip] Wie tekent/computert hier strips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[strip] Wie tekent/computert hier strips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:27

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan interesseren in het tekenen van strips, heb laatst wat dingen over manga gelezen en vind het toch wel weer eens een leuke andere manier van verhalen schrijven en paarden tekenen. De w.i.t.c.h stripverhalen vind ik erg mooi gemaakt, en ik ben nu eens aan het kijken of ik daar ook wat mee kan. Het is nog steeds onbeslist.

Zijn er nog meer Bokkers die onder striptekenen te lijden hebben? Ik zie en hoor er namelijk maar weinig over op CB! Wat voor strips tekenen jullie en op welke manier maak je ze? Waarover gaan je stripverhalen - en nog belangrijker Voorbeelden!

Ik ben heel erg benieuwd!

- Wauw, ik zie net in de CB handleiding dat er een echte [strip] tag bestaat die voor de topictitel kan! Bij deze.

Helen88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:36

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:04

Ik ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar het maken.
Mssn een nieuwe vrea-roeping voor mij?

Natascha

Re: [strip] Wie tekent/computert hier strips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:06

ik heb altijd strips getekend maar heb het nu te druk met andere dingen tekenen. Ik zal er eens een paar opzoeken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:18

Ik ben erg benieuwd naar je jouwe, die van Roskur zijn trouwens ook leuk! Zelf heb ik nu wat potloodschetsen liggen die ik graag met de computer zou willen afwerken en inkleuren, maar ik heb nog niet helemaal door hoe dat het beste kan gebeuren... Eerst maar eens de handleiding van Photoshop/Illustrator lezen... Wat zijn nog meer handige programma's?