Morgen Ster, de legende
Gebaseerd op Amon, het paard van Morgannah.. hoewel daar niets meer van over gebleven is tijdens het verven
oeps.....Wees niet te hard, ik ben een kluns in acrylll
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oeps.....

En net als smeetjoew keb er geen verstand van

Past wel in onze wereld van het ijs
Dat is waarschijnlijk voor die (onwijs mooie) mist op de grond?
elanor schreef:Stoer!
Commentaar is een beetje moeilijk te geven op je schilderstijl, aangezien er bij ´beschrijving´ staat dat je ook de Wacom hebt gebruikt.Dat is waarschijnlijk voor die (onwijs mooie) mist op de grond?
Twee minpuntjes vind ik dat het voorbeen wat hij optilt niet helemaal klopt, hij heeft daar nauwelijks bovenbeen en een erg lang onderbeen.
Ook het vrij lichte stuk onder de vleugel leidt een beetje af, al snap ik dat dat waarschijnlijk gewoon de lichtval op de rug is. Misschien moet je dat de volgende keer iets ´anders´ doen. (al weet ik dan weer niet hóé).
Maar: hij is echt gaaf, die manen met die glans erover zijn prachtig! Ook mooi kleurgebruik met dat blauw.
ipv een achterwaarts gestrekt been. maar ik kreeg het niet goed idd. daarom maar een manenwaterval erover gegooid. volgende keer zal ik het eens op groter formaat dan a4 proberen, misschien dat het dan beter lukt om een juiste verhouding te maken