[tek] tek van gewoon een paardje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linnieke

[tek] tek van gewoon een paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 20:45

hallo ik had ook ff zin om de crea bea uit te hangen

Afbeelding

gr linda
Laatst bijgewerkt door Eline op 15-11-05 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Denk aan de tag in je topictitel!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:07

ik vind hem wel schattig de kleur manen staat mij niet zo aan, maar verder vind ik hem wel goed gelukt! en ik vind ook dat het iets teveel kattenogen zijn.. als ik jou was zal ik ze voortaan iets ronder maken

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:11

Leuk hoor !! Het oog moet inderdaad wat ronder (tis beetje chinees paardje nu:P) Enne.. oja ik vind die bruine strepen op de hals niet zo mooi ik snap wel wat je dr mee wil maar probeer dat wat minder dik te doen

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:13

Paarden hebben geen mensen ogen, en ze zien niet paars met geel. Sorry, was niet aanvalled bedoeld hoor! De verhoudingen zijn wel erg mooi!

linnieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 21:52

het is een schimmel en wou toch kleur gebruiken. idd het oog vind ik ook niet mooi maar jah had heb met krijt gedaan en moet eerlijk zeggen dit is van een tijdje ( paar jaar terug en vond het toen en nu nog wel een hele mooie tekening) en omdat het een schimmel is wou ik met verschillende kleuren laten zien. waarom zou je alleen wit gebruiken en zwart wit tekening had ik al te veel. ik ben nu bezig met me haflinger.
ik weet eigelijk niet eens meer waarom ik het oog bruin heb gekleurd. maar goed wou het toch even showen als ik de tekening van me haflinger klaar heb dan laat ik um hier ook zien kijken naar het verschil. want ik ben qwa ogen toch wel vooruit gegaan, vind namelijk ogen teken heel erg leuk.

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 08:57

waw, zo eenvoudig en toch zoo mooi!