[verhaal] Hetzelfde maar toch anders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ang3l_

[verhaal] Hetzelfde maar toch anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 22:05

dit is mijn eerste verhaal.
ik hoop dat jullie het wat vinden.
kritiek is welkom
en tips ook altijd hé

Hetzelfde maar toch anders?

Chanita loopt naar haar lokaal met haar boeken in haar handen geklempt."Hier gaan we weer" zegt Chanita en ze zucht diep.
Ze loopt de klas binnen. Loopt naar het tafeltje die het dichtst bij het bureau van Mevrouw Steegwaarden, haar wiskunde docente, staat en gaat daar zitten. Op het bord staat dat ze rustig moeten gaan zitten omdat mevrouw Steegwaarden even de cijfers aan het ophalen is uit de docenten kamer.
Na een tijdje komen er ook al andere leerlingen aan. Die gaan naar hun tafeltje en gaan rustig zitten en praten met elkaar over wat ze hebben gedaan dit weekend. Dan komt mevrouw Steegwaarden binnen. Ze geeft ons een compliment omdat we rustig gingen zitten. "Nou jongens, Ik heb hier de cijfers van het proefwerk die vorige week donderdag zijn afgenomen" zegt ze "en.." Dan zwaait de deur open en komen Samantha, Carolien en Tessa binnenslenteren.
Samantha is nog niet eens binnen of ze zegt al: "Gatverdamme, het stinkt hier naar vluchteling!" Carolien en Tessa giechelen en kijken Chanita hatelijk aan.
Ze moesten altijd Chanita hebben. Alleen omdat haar ouders uit Afghanistan komen. "Willen jullie even heel snel gaan zitten !" reageerd mevrouw Steegwaarden geïrriteerd. "Zoals ik al zei, het proefwerk is echt heel slecht gemaakt. Van de 26 mensen maar 6 voldoendes, jullie kunnen veel beter dan dat!
Maar 1 leerling heeft hoger dan een 8, en dat is Chanita zij heeft een 9,3 op het proefwerk!" zegt mevrouw Steegwaarden goedkeurend. "Pff, wacht maar na schooltijd" zegt Samantha hatelijk. "Dan gaat ze het voelen!"
De bel ging.
Chanita loopt naar haar kluisje om het huiswerk te halen wat ze voor morgen af moet hebben. ze doet het in haar tas en loopt naar buiten. Ze loopt naar de parkeerplaats van de school om te kijken of haar oom er al staat. Dan word ze aan haar arm meegsleurd en word ze de bosjes ingeduwd.
Ineens..

vervolg?

welmoedz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:09

Vind het een leuk verhaal maar het moeten 1500 woorden zijn

Ang3l_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 22:18

jemieloves schreef:
Vind het een leuk verhaal maar het moeten 1500 woorden zijn

oow sorry dat wist ik niet
dan ga ik er nu nog even aan doorwerken

Ang3l_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 22:43

hoe moet je een topic verwijderen . want ik ga dan nog even verder werken aan hetverhaal al sik op ebd lig en dan zet ik het er we lop wanneer het genoeg woorden zijn

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:52

Ik zet het topic op slot. Je kunt tezijner tijd een nieuw topic openen.