hier weer 2 gedichten van mij, ik vind ze zelf wel mooi maar commentaar en tips zijn altijd welkom, afzeiken kan iedereen en ik doe dit nog niet zo lang!
Je geeft je hand, Zodat ik niet verdrink in mijn gedachten. Je geeft je hand, Zodat ik niet verder kan zakken. Je laat jou wereld zien, Het is prachtig. Dan denk ik aan mijn eigen wereld, Mijn eigen dromen en gedachten. Ik laat jou mijn wereld zien, En we verdrinken samen…
Ik sluit mijn ogen, En ik zwijg. Ik sluit mijn ogen, En ik droom. Ik droom over ons, Over hoe het had kunnen zijn. Hoe het had kunnen zijn, Als je me niet had verlaten. Ik open mijn ogen, En wordt de echte wereld weer in geschopt. Ik val in een zwart gat, Een diepte die realiteit genoemd wordt.
in plaats van geschopt zou je misschien gesleurd kunnen gebruiken, dat klinkt wat mooier. Verder: in plaats van simpelweg " Het is prachtig." is het leuk om een beschrijving te horen
@ nettie, ik wist niet precies hoe ik het moest beschrijven, maar ik had er zelf ook al aan gedacht maar ik kon het gewooon niets onder woorden brengen heel vaag