eigen (muziek) nummer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

eigen (muziek) nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 18:49

Ik vroeg me af of er hier ook meer mensen waren die weleens een eigen muziek nummer hadden gemaakt?
Ikzelf heb net de tekst en de lead van een eigen nummer verzonnen. kheb er ong z'n 2.5 uur aan gezeten maar kben er nu toch wel redelijk tevreden mee, voor iemand van 14 dan
Me broers hebben ook weleens nummers gemaakt, en we hebben ook 1 keer een nummer gezamelijk als band gemaakt.
Zijn er dus meer mensen die dat zelf of met een groep/band hebben gedaan of van plan zijn?
En zo ja, hoelang heb je er in het geheel ongeveer aan gezeten? hoe heb je het allemaal geregeld?

Groetjes
Een gewoon nieuschierige ikke

Spruit

Re: eigen (muziek) nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:55

haha leuke vraag..
wij moesten voor latijn vorig jaar een werkstuk maken, of iets creatiefs. Aangezien we niet veel zin hadden in een saai werkstuk werd het een liedje. Dus ik dacht een tijdje na en toen flopte er zo maar een melodie in m'n hoofd. Toen heb ik er een piano ritme bij geschreven en een vriendin een djembe ritme en toen hebben we met z'n vieren een tekst geschreven, bij elkaar ongeveer 2 uur werk.
Het liedje was nogal maf, maar de lerares vond het helemaal top! Dus wij een 8 en een liedje wat we nooit meer vergeten!! Hij heette: Carmen Batavorum (het lied van de bataven)....dus dat was wel lachen

japsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:25

Load eens up. Nu willen we het wel horen he...

Zelf doe ik het niet zo bewust, maar komt er gewoon automatisch uitrollen zeg maar. Ik onthoud het ook nooit zo.

doeigeenbokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:32

El_vis schreef:
Ik vroeg me af of er hier ook meer mensen waren die weleens een eigen muziek nummer hadden gemaakt?
Ikzelf heb net de tekst en de lead van een eigen nummer verzonnen. kheb er ong z'n 2.5 uur aan gezeten maar kben er nu toch wel redelijk tevreden mee, voor iemand van 14 dan
Me broers hebben ook weleens nummers gemaakt, en we hebben ook 1 keer een nummer gezamelijk als band gemaakt.
Zijn er dus meer mensen die dat zelf of met een groep/band hebben gedaan of van plan zijn?
En zo ja, hoelang heb je er in het geheel ongeveer aan gezeten? hoe heb je het allemaal geregeld?

Groetjes

was dat je liedje

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 22:02

kaoutar schreef:
El_vis schreef:

Groetjes

was dat je liedje

is dit sarcastisch bedoeld? zo ja dan is het mislukt.
Maaruhm wat bedoel je hiermee? dit is niet mijn liedje

ja kzal em voor jullie up-loaden zodra ie helemaal af is goed, als ik me viool partij erbij heb en piano en gitaar waarschijnlijk, dan kan ik em samen met me vriendin en twee broers spelen, effen kijken of chris ook nog drum erbij kan verzinnen zal wel lukken

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:22

japsie schreef:
Load eens up. Nu willen we het wel horen he...

Zelf doe ik het niet zo bewust, maar komt er gewoon automatisch uitrollen zeg maar. Ik onthoud het ook nooit zo.

Oooh dat liedje wil je niet horen...SCHAAAAM M'n vrienden maken me echt af als ik het laat horen hahaha

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:23

hey,
ik zit in een bandje en wij maken ook eigen nummers. we hebben er nu 7

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:49

Wat speel je voor instrument?

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:17

Ik zing (maar kan ook viool spelen en een beetje piano). Verder hebben we nog 2 gitaristen, een pianist en een drummer. vrij basic dus