JijAls ik je zie,Is alles verdwenen,Angst voor eenzaamheid,Gedachten uit het verleden,De toekomst vliegt door mijn hoofd...Als ik je zie,Veranderd alles,Niet leuke dingen,Worden in eens leuk,Jij vliegt door mijn hoofd...Als ik je zie,In mijn dromen,Is alles zo mooi,Je raakt vast in mijn gedachten,Ik wil je niet vergeten, nooit...Jij, mooie jonge,Jou mooie ogen,Je lieve lach,Zal ik niet vergeten,Ook al zeg je me gedag...---------------------------------------------------------------------------TijdDe tijd tikt door,Wonden genezen,Nieuwe ontstaan,De tijd verandert alles...Gisteren is niet morgen,Vandaag is niet gister,Gisteren is verledentijd,Morgen is toekomst...Nieuwe dingen,Maken je bang,Oude dingen,Zijn zo gewoon...Aan het einde van iets leuks,Begint een mooie herinnering,Één die je niet vergeten zal,Iets wat is geweest...Vergeet niet nu te leven,Tussen de herinneringen van gister,En de plannen voor morgen...--------------------------------------------------------------------------DoorgaanJe moet doorgaan,Hoe moeilijk het ook is,Je kan niet stoppen,Omdat je hem mist...Geniet van de dingen,Ookal is hij er niet bij,Zonder hem,Kan het ook leuk zijn...Mis hem niet,Hoe moeilijk het ook is,Denk aan wat hij je gedaan heeft,Ga door met leven en stop niet...Meisje,Mis hem niet,Er zijn genoeg andere,Hoeveel jij ook van hem hield!----------------------------------------------------------------------Dit zijn gedichtjes die ik geschreven heb, hebben jullie misschien tips of commentaar erop?gr. QuirA
Wauw! Zo herkenbaar, jammer genoeg...Citaat:Jij, mooie jongenCommentaar en tips heb ik niet. Je kan goed dichten!
Bedankt!Ik kan alleen niet meer editten, dus kan het niet meer veranderen In ieder geval bedankt ervoor..QuirA
Nettie schreef:Als ik je zie,VeranderT alles,Niet leuke dingen,Worden in eens leuk,Jij vliegt door mijn hoofd... oeps, haha, dankje!!QuirA