hay, ik had hier zoveel mooie tekeningen gezien op bokt dat ik ook één wou maken, alleen vind ik hem niet zo mooi geworden, maar het is een begin, ik had er wat meer structuur in moeten steken maar ja..
Het is gemaakt met gewone kleurpotloden, en ik heb geen scanner dus het is niet echt duidelijk..
De verhoudingen kloppen niet echt, en er zijn nog wel wat dingen die beter kunnen (zoals schaduw, vormen, lichtinval,...) Maargoed, als eerste tekening vind ik dit toch al behoorlijk!
als je echt goed kijkt, kloppen de ogen niet helemaal qua 'leven' maar ik kan echt zien dat het een dressuurpaardje is !! ik vind 'm echt erg leuk gemaakt(!!!), probeer ook wat schaduwen toe te voegen
Ja dat heb ik zelf ook al gezien van die schaduwen enzo, had m'n moeder me ook al opgewezen Ben bezig aan een nieuwe en die is al beter gelukt vind ik toch..
Ik vind hem wel leuk gedaan Verhoudingen kloppen indd nog niet helemaal maar dat is als je begint vet lastig...heb ik ook altijd last van.. Ben benieuwd naar de volgende