3D plaatjes (SPELLETJE)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

3D plaatjes (SPELLETJE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 22:31

heej

ik heb een leuk nieuw spel bedacht waarbij jullie bokkers mogen gaan raden okeej het spel gaat als volgd:
Ik laat een plaatje zien maar om te zien wat het plaatje werkelijk is moet je naar 1 plek in het beeld staren. Als het je op deze manier niet lukt moet je dicht tegen het scherm gaan kijken en dan heel langzaam je hoofd iets naar achter bewegen waardoor er een 3D in komt en kun je een figuurtje zien dat kan bijv. een beest zijn als je dat kunt zien moet je de goed naar de 3D kijken en kijken wat het figuurtje is en als je dat weet moet je dat hier neerzetten en als het goed geraden is zet ik er weer een nieuwe neer waardoor je het nog eens kunt proberen. als het niet in 1 keer lukt moet je het wat vaker proberen als je daar het geduld voor het tenminste haha nou ja veel plezier ermee wanneer hij geraden is komt er zo gauw mogelijk een nieuwe ben benieuwd wie het eerste plaatje als eerste ziet hier komt de eerste:

Afbeelding

Ik heb zelf een eigen techniek uit gevonden maar ik weet niet of die goed is ik kijk heel dicht in het beeldscherm kijk dan heel even scheel en ga dan heel langzaam met mijn hoofd naar achteren en dan doet ie het bij mij haha kun je dus ook altijd nog ff proberen.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:34

Ik heb een keer een boek met dit soort plaatjes in mijn handen gehad, maar er was er niet 1 waarbij ik kon zien wat het was. En nu zie ik het nog steeds niet.
Conclusie: ik kan het gewoon niet

Edit: denk trouwens niet dat dit bij CB hoort.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 22:40

ja ik plaats het wel fff over hier kan dan wel een slotje op

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: 3D plaatjes (SPELLETJE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:40

Crioellende bacterieën onder een vergroot glas!

ghehe, nee ik kan er echt niets uit halen zeg!

Mja k kijk nog wel even

Owwacht!
Is het een olifanten kop!!
offuh koppen!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 22:45

haha nee dat is het niet maar op deze kan een slotje want hij staat op de verkeerde plek ik heb hem nu ff op de goede plek gezet hier is de link waar hij nu staat:
viewtopic.php?f=34&t=489416&hilit=

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:30

In plaats van een nieuw topic openen, had je ook kunnen TeM-en met het verzoek dit topic te verplaatsen.