[Verh] Stal rohiirim

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vliendertje

[Verh] Stal rohiirim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 21:07

1. Het begin.
‘Hé jongens! Jaja, en dames!’ zegt Lotte, tegen de paarden die in de wei staan. Ze zet haar fiets neer en loopt meteen door naar de stallen. Ze pakt een kruiwagen mestvork en begint meteen te mesten. In totaal moet ze zes stallen mesten, van Rohan, van Capy (nou ja, eigenlijk Casper), van Ceasar, Calypso, Laukje en Sunny ( sunset ).
‘Poe Rowhan! Kon jij niet eventjes je stal schoon houden? Hij is wel erg vies!’ en zo ging ze verder. Toen ze klaar was en 5 keer haar kruiwagen had leeg gegooid, ging ze zaagsel halen.
3 balen zoals ze meestal deed. Zo kreeg elk paard 1 halve baal..
Hierna ging ze hooinetten vullen. Laukje, de dikke fjord kreeg een kleine, en calypso, 1 van de tweeling, ook een kleine omdat zij niet zo veel eet. De rest kreeg een groot vol hooinet (met dus dubbel zoveel hooi). ‘Zo, nu nog eventjes aanvegen en dan lekker rijden.’ zei Lotte. Ze veegde even snel en deed alles wat ze had opgeveegd in Rowhan’s stal. Daarna pakte ze Laukje’s halster en haalde haar uit de wei. ‘Nou nou, ga lekker helemaal achterin staan!’ schreeuwde ze naar de paarden, waar ze helemaal heen moest lopen. ‘LAUKJE!! Fwwiieeett! Kooomdan..’ Maar nee hoor, Laukje bleef gewoon lekker eten. ‘pfff.. luie knol! Hihi’ Ze pakte Laukje snel, en liep naar de was- en poetsplaats.
Ze poetste haar grondig. Daarna zadelde ze haar op. ‘Hmm, wat zou ik nu eens gaan doen. Engels of western? Pff.. Nou, dan maar weer een keertje western..’ En zo besloot Lotte om een buitenritje te gaan maken. Ze zadelde snel op en reed weg. ‘Zo lau.. waar gaan we vandaag heen?’ Laukje brieste een keer. ‘Lekker weertje he..’ Lotte bleef de hele tijd zo tegen laukje praten. Ineens hoorde ze een paar mensen fietsen, dus zei Lotte ‘Hallo!’ tegen de jongens. ‘Heey chickieej, Fietfieuw Hey lekkerding! Heej blondine!’ Zeiden ze terug. ‘Pff Ik ben geen chick! Tjee, ik haaaat jongens, behalve Thomas van de buren!? Waarom moeten ze altijd mij hebben. Tjee. Ik moet nog eens een T-shirt kopen, en dan met de tekst erop: Anti-boy!’ Zei Lotte. En ze draafde aan.
Laukje had er zin in! En ging al meteen over in de galop. Maar dat vond Lotte niet goed, dus maakte meteen een ophouding, en ging over in de draf en bleef zo nog eventjes doorgaan. Na dat ze de weg over was geweest, kwamen er weer jongens aan. En zeiden natuurlijk weer het zelfde als straks, zoals: Hej lekkerwijf enz. Lotte bleef dood normaal door rijden, maar de jongens bleven haar maar achtervolgen. Met: ‘Mag ik je nummer? Wat is je naam? Mag ik je een keer aanraken? Ooh, ga je met mij mee naar huis?’ Lotte kon er niet meer tegen, en werd kwaad. Ze galoppeerde er vandoor, knetterhard! Laukje vond het leuk, dus begon harder en harder te galopperen. Toen Lotte zag dat ze weg waren, begon ze weer de draven, en daarna ging ze over in stap, en ging snel naar huis.
Toen ze terug was, zadelde ze snel af, en zette Laukje in de ‘droogmachine’ bij de buren. Zo noemde Lotte die. Bij de buren was trouwens ook een leuke jongen! Lotte ging daar dus ook graag heen. Na 25 minuutjes haalde Lotte Laukje uit de ‘droogmachine’. ‘Ooh, daar komt hij aan! Ssst.. niet mee bemoeien Laukje!’Zei Lotte tegen haar pony en gaf haar een appel. ‘Heey! Thomas. Hoe gaat het met jou?’ vroeg Lotte beleeft aan Thomas. ‘Gaat goed hoor! Maar, moet vandaag nog 5 paarden rijden, Weet je hoeveel!’ ‘Oh, ik hoef er gelukkig maar 1 per dag.. Haha, ik geluk!’ Zei Lotte. ‘Oh, als je wil mag je me wel een keertje helpen. Kunnen we een keertje buiten rijden ofzo!’ ‘Ojaa gaaf! Is goed!’ En zo praatte Lotte en Thomas nog eventjes met elkaar. Ze spraken een datum af en Lotte liep weer naar de wei, en zette Laukje erin. ‘Doeg schat, en niet te veel spelen, want morgen gaan we lekker een buitenritje maken!’Zei ze tegen Laukje. Toen liep ze naar haar fiets, en fietste naar huis.

2. Thomas, en het buitenritje.

Piep piep piep piep piep.. BAM Lotte sloeg op haar wekkertje. Het was 10.00 uur, en Lotte moest opstaan om naar de paarden te gaan. ‘Brr.. wat is het koud! Dat word in de binnen bak rijden. O nee, een buiten rit met Thomas!’ en Lotte ging zich snel aankleden. Eerst een lichtblauwe string, en BH. Daarna een blauw T-shirtje en een zwarte broek. Toen ze zich had aangekleed, ging ze haar haren doen. Ze wist eerst niet hoe, want ze was dus anti-boy! Maar, voor Thomas deed ze alles.
Na wat gefrunnik kreeg ze er 2 leuke knotjes uit. Hierna ging ze snel ontbijten, 2 boterhammen,alle bij met hagelslag er op. Daarna nog even snel tanden poetsen, make-up opdoen ( wat trouwens van haar moeder is ) en snel op de fiets naar Laukje en die zooi daar.
Toen ze daar was, zag ze dat Thomas al een kop koffie op had en nu bezig was met hooinetten vullen. ‘Hoooi!’zei lotte. Waarop Thomas antwoordde:‘Ja, dat ben ik nu aan het vullen ja! Nou, kom op snel aan de gang met de stallen.. kunnen we vroeg weg, haha!’
Dus, Lotte ging snel aan de gang. Tussendoor nog met Thomas praattent over wat ze gisteren allemaal had beleefd. Maar, natuurlijk bleef alles van de anti-boy geheim!
Toen Lotte had opgezadeld, liepen ze met zijn drieën naar het huis van Thomas. Nou, het huis van Thomas, het huis van zijn vader. Daar ging Thomas snel opzadelen. ‘Nou ben je er klaar voor!? Ik heb wat lekkers mee genomen, drinken en nog wat, voor de paarden een appel en een paar brokjes.. genoeg?’zei Thomas. ‘Ja hoor!’ En ze vertrokken. Ze zeiden in het begin nog niks.
Toen zei Lotte: ‘Nou, nu genoeg gestapt? Zullen we eventjes draven?’ ‘ja hoor, haha’ zei Thomas, en ze draafden aan. Toen ze bij een zandweggetje aankwamen, raceten ze er vandoor. Aan het einde weer terug in de draf, en daarna natuurlijk in stap. ‘Zullen we daar gaan picknicken?’ Zei Thomas, terwijl hij naar een tafeltje heen wees. ‘Ja, is goed hoor! Kunnen de paarden meteen een beetje rusten..’ zei Lotte. Ze reden er snel naar toe, en stapten af. Hierna deden ze de singel allebei een gaatje losser, het hoofdstel af en pakten het tasje met alle lekkernijen. Ze gingen aan het tafeltje zitten, en pakten allebei een boterham. Lotte deed ook meteen de paarden een appel en liet ze drinken uit de sloot. ‘Hmm.. lekker die boterhamen!’ Zei Lotte. Ook Thomas smulde ervan. De paarden hadden het al snel op, en gingen aan het gras beginnen. Thomas en Lotte dronken nog snel wat, en gingen in het gras liggen, toen schoot Thomas ineens omhoog en zei ‘De paarden! De paarden!’ ‘Ah joh, die staan daar! Ik heb ze wel even vast gezet hoor!’ Zei lotte. ‘Oja.. sorry.. Haha Blunder!!’ ‘Nee hoor..’ zei Lotte, en ging weer liggen. Thomas volgde haar met een diepe zucht. Ineens kwam Thomas omhoog en kwam met het hoofd steeds dichter bij Lotte, en wou haar zoenen. Maar kreeg ineens een hele rode kop, en vloog weer terug. Lotte schrok ervan, en deed net alsof er niks was gebeurt, net zoals Thomas. ‘Zullen we gaan? We zijn wel genoeg uitgerust’ zei Lotte, en stond al op. Thomas stond ook op, en deed het zelfde als Lotte. Eerst het hoofdstelletje om, en daarna aansingelen. Ze stapten op, en reden weg. Ze hebben zo de hele tijd gestapt, in stilte. Toen ze bij Thomas aankwamen Zadelden ze af, zetten ze de paarden samen in de ‘droogmachine’, en gingen binnen iets drinken. Ze zeiden nog steeds niks tegen mekaar, en gingen snel de paarden op de wei zetten. ‘Zullen we morgen nog een keer rijden? Je mag wel een paard van mij.. en als je wil, mag je wel vaker komen helpen met rijden!’ zei Thomas. Lotte schrok ervan. Na die lange stilte, begon hij ineens te praten! En Thomas schrok ook van zichzelf, dat hij dat durfde te zeggen! ‘J.. j.. Ja! Ik kan nu wel rijden.. als je wil..’ ‘Ja, is goed! Pak Salsa maar, kunnen we daarna nog eventjes buiten stappen.. als je dat wilt tenminste..’ zei Thomas, en wees ondertussen naar de hoofdstellen, en zadels.’Zoek hier maar tussen. Halsters en die zooi hangt bij haar box.’ ‘Is goed! Tot zo..’ Zei Lotte diep na denkend over wat er allemaal was gebeurt, en of ze dat wel echt wou. Ze borstelde eerst goed. Eerst met de ros. ‘Woow, nu al zo erg aan het haren!?’ ‘Ja he, haha word tijd voor de dekentjes. Help er eventjes aan denken straks!’ zei Thomas. ‘Oke!!’ zei Lotte gouw, en pakte de geel met zwarte borstel, en begon alle haren weg te poetsen. Daarna, de aller zachtste borstel, en maakte de vacht glanzend. ‘Woow, nog bezig? Haha, ze glimt! Mooi hoor, doe je de staart ook even? Moet je die borstel voor gebruiken!’zei Thomas, terwijl hij de borstel aanwees, en daarna weg liep, met een opgezadelde schimmel.‘Is goed!’ zei Lotte, terwijl ze al bezig was met de staart. Daarna, deed ze de hoeven nog even, en zadelde op.

En?
Lotte, de hoofdrol speler, is Lorie op bokt!

Oh, met dit stuk ben ik 3 dagen bezig geweest ( schaam schaam )
dus ik plaats niet zovaal stukjes..
Laatst bijgewerkt door Vliendertje op 01-11-05 21:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:10

hehe leuk hoor:P!
maareh dit is wel een NON-fictie verhaal!! hihi
ik en mijn droogmachine:D

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:12

leuk verhaal joh!! Gadoor!

Ellebel

Re: [Verh] Stal rohiirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:13

whahahaha....non-fictie....yeah right. Waar het hart vol van is ....

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 21:14

Haha dankjulliee! *gaat schrijven..
Non-fictie..

orchideetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:14

Jaaa Leuk maar ja dat wist je al... Hahaha Kus en spreek je snel... Wacht op vervolg

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:17

@ellebel het is wel nonfictie het hart is op*voor* iets anders gevallen

Jessol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:21

jaaaaaa eindelijk
het langverwachte verhaal
leuk stukje hoor doe maar verder

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:30

leuk verhaal!
ga maar snel verder schrijven

_Rianne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:41

mooooi! lekker doorschrijven meis!

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:34

ik ben nu pas op de helft (oeps) ik moet even door lezen haha maar je schrijft echt leuk joh!! lekker door gaan idd

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:52

NOu ik ga nonixjuh wat inspiratie bijgeven door een mini stukje voor haar te schrijven als ik thuis ben!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 19:11

dankje meid! Pff.. heb dus al 3 dagen lang geen inspi.. en, helaas moet je 1500 woorden hebben, dus zal het nog we ffe duuren.. sorry!!

Bentuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 15:39

vind echt een leuk verhaal

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 21:40

Nieuw stuk in aantocht! Druk bezig..

Cleo_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:50

en ik ga er ook in voor komen

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:09

Ik heb nu ook een aandeel in het schrijven

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:52

Haha het is n leuk verhaal! Ga zo door!

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:23

we hebben er nu 1 pagina bij!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 16:10

jaaa.. ik ga hem vanavond plaatsen.. ( spannend of niet?? )

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 17:20

Toen Lotte op wilde stappen vond ze dat Salsa zo vreemd reageerde, ze wilde niet stilstaan en Lotte had het idee dat Salsa ergens pijn had, ‘Tomas? Volgens mij heeft ze ergens last van!’
‘Oké, stap maar even rond en rijd maar een paar voltes’ Lotte deed netjes wat hij vroeg en voelde al meteen dat salsa rechts achter last had. ‘hm.. ik denk dat je haar beter kan afzadelen en zet haar maar even op stal’. Lotte deed netjes wat haar gezegd werd en nam Salsa mee terug. Ze voelde haar been naar en deze was zoals verwacht erg warm. Lotte besluit om Tomas toch nog een extra blik op Salsa te laten werpen omdat ze dit niet vertouwt.
‘Tomas? Wil je alsjeblieft even naar Salsa haar been kijken want volgens mij moet je daar echt een DA bij halen!’ Tomas doet een beetje geïrriteerd maar stapt dan toch maar even van zijn paard. Hij loopt naar Salsa die haar been inmiddels al ontlast heeft, hij voelt er aan en schrikt. ‘Ik denk dat ik de dierenarts toch maar even bel! ’ ‘Zal ik salsje nog eventjes afspoelen?’ ‘Nee, wacht nog maar eventjes! Zadel haar maar af, en zet haar op stal. Daarna mag je wel eventjes Tango en fox in de stapmolen zetten.’ ‘Komt tot Uw dienst!’ En Lotte ging snel aan de gang. Ze vond het gek dat ze salsa niet af mocht spoelen! Hmm.. wat voor een gek is hij toch? Nouja.. zal wel zo horen ofzo! Toen Lotte Salsa had afgezadelt, zadelde ze Tango af, en zetten Tango en Fox in de stapmolen. Ze liep daarna nog eventjes naar stal, om alles goed schoon te maken. Daarna nog eventjes snel Laukje uit de ‘droogmachine’ en in een lege stal zetten. Toen haalde ze Salsa uit haar stal, en zette haar op de poets plaats vast. Daar hoorde ze de DA al aankomen. Hé er was nog iemand bij! Pfoe.. ziet er wel goed uit! ‘óh!’ Zei ze zachtjes.. en zag de nieuwe DA. ‘Wat een stuk!’ ‘huh wat?’ Lotte keek om en achter haar stond Tomas ‘ow niks hoor’ Tomas keek haar wantrouwend aan, Lotte voelde zich rood worden en besloot zich snel om te draaien zodat Tomas het niet zag. Tomas de DA en de jongen liepen naar binnen. Lotte besloot om maar verder te gaan met Salsa poetsen ze had tenslotte toch niks beters te doen.
Toen Lotte bijna klaar was met het poetsen van salsa kwamen de DA, Tomas en de jongen aanlopen.
Hij was een man van ongeveer 1,80 ietsjes breed gebouwd en hij had donker haar.
Hij stelde zich beleefd voor aan Lotte ‘Hallo ik ben Jeroen, en dit is mijn stagiare Marcel’ Lotte was even helemaal van slag! Wat had die man mooie bruine ogen! ‘Lotte?’ oops ze werd uit haar droom gewekt en stelde zich toch maar even voor ‘Ik ben Lotte, ik rijd de paarden hiernaast’ Jeroen knikte en wende zich weer tot Tomas ‘Nou jongen, wat kan ik voor je doen?’ ‘Nou het been van Salsa is niet zoals het geweest is en aangezien ik in 3 weken een belangrijke wedstrijd met haar heb’
Jeroen voelde het been van Salsa naar en wende zich tot Marcel, kijk jij maar eens. Marcel voelde het been van Salsa ook helemaal naar en keek naar Jeroen, ‘oke, en wat denk je dat het kan zijn?’ ‘Nou vanwege de warmte en de dikte denk ik dat het een pees blessure is’ Tomas keek een beetje ongelovig ‘hoe kan ze die opgelopen hebben dan?’ ‘nou jongen om eerlijk te zijn, ik heb werkelijk geen idee’ ‘Kan ik over 3 weken wel starten?’ Jeroen schudde nee ‘Ik denk dat je die wedstrijd kan vergeten’ Tomas werd boos en liep weg. Lotte zag aan Jeroen dat hij niet wist wat hij daar mee aan moest dus besloot ze dat ze door zou geven wat de Da wilde. ‘Moet ik nog iets doorgeven?’ vroeg ze voorzichtig, ‘Nou zeg maar dat ze haar 3maal daags 10 minuten afmoeten spuiten en dat ze haar dit poedertje moet geven’ Jeroen gaf Lotte de poeder en schreef op wat de DA zei. ‘Nou jongen dan gaan we maar weer!’ Marcel knikte en stapte weer in de auto.
Toen de Da weg was wist Lotte even niet meer wat ze moest doen. Ze besloot om maar een vriendin te bellen om samen bij de paarden af te spreken, ze werd pas laat opgehaald vandaag.
Ze besloot om Lieneke maar te bellen. Lieneke nam niet op, dus belde ze Sharon maar. ‘Met Sharon,’ ‘heey doos met mij!’ ‘hallo! Hoe gaat het met jou en Laukje?’ ‘Ow wel goed hoor en met jou een Cleo?’ ‘Ook goed! Maar waarom bel je?’ ‘Ik vroeg me af of jij wat te doen hebt ik wordt vanvond pas laat op gehaald en verveel me kapot!’ ‘nouw.. Lieneke is hier ik zal het even vragen!’ Lotte wachte geduldig ‘Oke waar ben je op stal?’ ‘Nee ik ben nog bij Tomas’ ‘O dan komen we je daar wel ophalen!’ ‘oke! Tot zo!’ en er werd opgehangen!
Lotte pakte snel haar spullen bij elkaar en deed laukje haal halster om
‘Nou meid we gaan weer op naar huis’ Lotte sprong op laukjes blote rug en stapte richting de weg. Daar zag ze Sharon en Lieneke al aan komen op de fiets.

‘Hé!’ Zei lotte. ‘Hoi hoi! Niks te doen? Haha, wat ist! Je ziet er zo vrolijk uit!’ Zei Lieneke.
‘Oh, vertel ik zo wel!’ en Lotte stapte af. ‘Tot morgen lau!’ en liet Laukje los in de wei. Lieneke aaide nog snel eventjes Calypso, haar verzorg paardje. Daarna liep ze met Sharon en Lieneke druk praattent over die middag bij Thomas, naar de stal. ‘Helpen jullie nog even met de stallen? En hooinetten dus..’Vroeg Lotte, terwijl ze een kruiwagen pakte. ‘Ja hoor, ik doe de hooinetten wel! Oké?’ Vroeg Lieneke. Sharon knikte dat het goed was, en pakte ook een kruiwagen. Toen ze alle drie druk bezig waren vroeg Sharon ‘Hè Lotte, je zou ons nog wat vertellen! Hihi’ ‘Oja..’ zei Lotte terwijl ze begon met vertellen. ‘Nou eerst ging ik dus buitenritje maken met Thomas. Alles was oké, tot Thomas en ik eventjes gingen uitputten. De paarden hadden we halstertje op gedaan enzo, Toen gingen we liggen in het gras. Thomas kwam ineens dichterbij, en wou mij zoenen!’ ‘WAT? Haha Lotte! Wauw! Haha’ Zei Sharon. ‘Nou, en toen zijn we maar snel verder gereden… ‘En toen!’ zei Lieneke. ‘Nou, toen we Thuis waren, mocht ik Salsa nog even rijden.. ik stapte op, maar ze wou niet stilstaan! Na dat ik wat voltes enz. had gereden, mocht ik stoppen. Thomas belde de DA en ik deed een paar paarden in de stapmolen.. Daarna was Thomas kwaad, omdat hij niet met Salsa wedstrijd kon rijden! En liep hij zomaar weg!’ Zei Lotte, die ondertussen druk bezig was met stallen mesten. ‘Moment! Eventjes mijn kruiwagen leeg gooien’ Zei Sharon. ‘Ik ga met je mee!’ ‘Ik ook!’ zei Lotte, en ging Lieneke dus eventjes mee. ‘Nou, dan kan ik ook wel verder vertellen! Nou, toen zag ik dus die DA.. pff.. Thomas is niks tegenover hem! Haha Oh, en Marcel.. Die is wel wat voor jou Lieneke ! Haha’ ‘ Nou! Haha, ik ga volgende keer wel mee!’ En zo giechelden ze nog eventjes verder. Toen ze klaar waren zei Lieneke: ‘Kom, Lotte je moest toch nog iets tegen Thomas vertellen!’ ‘huh? Wat dan?’ ‘Nou, dat van poedertje enzo!’ ‘Oja, kom dan gaan we er meteen heen!’ ‘Oh, eerst eventjes opruimen hier!’ en ze veegden nog eventjes aan. Daarna liepen ze snel naar Thomas toe.
‘Hallooo!!’ riep Lotte toen ze het erf op kwamen lopen. ‘Hoi.’ Zei Thomas met een duffe stem. ‘Wat is er met jou aan de hand?’ ‘Oh gewoon, baal er van dat ik niet mee kan doen met de Wedstrijd.’ ‘Oh, niks aan de hand! Ik regel wat voor je!’ ‘oh.. als je dat kan doen? Graag! dankje meid!’ Zei hij, en keek naar Sharon en Lieneke die de paarden aan het bekijken waren. ‘Haha, mooie paarden hé!’ ‘Ja super!’Zei Sharon en keek weer verder. ‘Hé Lotte, wij moeten weer verder!’ Zei Sharon, gniffelend. ‘Ja, is goed.. doei!’ Zei Lotte, en liep naar Sharon toe en fluisterde: ‘Ik snap je hint.. Haha Hint Hint!’ ‘Hihi’ ‘Doeii!’Zeiden Lieneke en Sharon, en liepen weg. Hé.. sorry dat ik net zo snel weg ging. Alleen had ik nu vraag je he.’ ‘Nou, vertel! Je wou zeker vragen wat Salsa moest hebben?’ ‘Ja.. Haha’ ‘Nou, 3x 10 minuten afspoelen per dag! En dit poedertje geven!’ Zei Lotte, en gaf het poedertje aan Thomas. ‘Wanneer moet ik dit haar geven?’ Oh.. dat weet ik eigenlijk niet! Heeft hij niet verteld. Ik denk dat ik hem zo wel eventjes bel!’ ‘Is goed, Kom.. even afspoelen! Vandaag 1 keertje, en morgen begin ik met 3x. Maar eum Lotte?’ ‘Ja Thomas?’ ‘Zou jij voor mij ook een keertje willen afspoelen?’ ‘Tuurlijk! Zovaak ik kan! Morgen doe ik alles wel.. Als je dat goed vind tenminste!’
‘Ja hoor! Graag zelfs! Haha’ Zei Thomas, en pakte Salsa van stal. ‘Zal ik nu ook doen?’ ‘Nee, ik doe nu wel. Als je wil mag je me wel gezelschap houden.. anders sta ik hier zo alleen.’ Zei Thomas met een nep zielig gezicht. ‘Haha, natuurlijk!’ zei Lotte, en pakte een stoel, en ging erop zitten. ‘Lekker toekijken!’ ‘Haha smiecht!’ zei Thomas, en ging Salsa´s been koelen. Na 2 minuten zei Thomas ‘Pfoe het word warm hier!’ en trok zijn T-shirt uit. ‘Wauw!!’ Dacht Lotte...

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:47

leuk verhaal vooral doorgaan!

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 19:33

nieuw stukje in aantocht! ( ja, heb veel inspi.. )

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:44

Nou Lieneke je bent aardig op de schrijftoer! Zie alleen de hele tijd die Thomas voor me en dat vind ik dus 3x niks.....brrrr....Kan ie z'n t-shirt niet aanhouden ? Doe die leuke DA inplaats maar even met ontbloot bovenlijf

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 19:45

Haha komt nog!.. Je moet je maar voorstellen dat Patrick eventjes Thomas is.. Beter??