verhaal: bij de bereden politie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bigbenlover2

verhaal: bij de bereden politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:54

hoi mensjes ik ben gaan proberen een verhaal te schrijven ik mkan alleen helemaal niks van leestekens maar toch hier is die
1ste stukje

joyce Groen en rita Kool waren de enige twee politieagentes die naar de bereden politie gingen. Beide meisjes hadden 2 jaar dienst gedaan als surveillante.
generaal aderos zei: ah joyce groen en rita kool ;omdat jullie de enige meiden hier zijn moeten jullie een kamer delen ik hoop dat dat gaat?
Ach zei joyce ik kan met elk redelijk persoon opschieten:hoi rina
even later op de kamer stellen de meiden zich aan elkaar voor.
joyce verteld dat ze ene pony heeft buster heet die: ik heb al heel veeel wedstrijden met hem gewonne, heb jij een pony?
nee ik heb nog niet zo veel gereden zei rita
joyce zei ik begrijp waarom IK bij de bereden politie wil maar waarom wil jij het ? ondertussen denkt joyce ik hoop dat ze de boel hier niet te veel ophoud
rita antwoord:ach ik doe het voor de verandering en ik vind paarden leuk ondertussen denkt zei joyce heeft al meteen een voorsprong.
Toen de meiden alles hadden uitgepakt en gegeten hadden gingen ze naar de eerste les.
de mannen stonden al netjes naast elkaar toen de meiden binnen kwamen meteen zei der eentje aaa daar hebben we onze dappere dames op een spotende manier rita dacht ze nemen ons niet serieus.joyce trekt zich er niet veel van aan had ik maar zoveel zelf vertrouwen.
de generaal zei:mevr groen u rijdt op musket
joyce zei: ziet er niet vurig uit
en dit is gertie juf kool
rita dacht ze ziet er lief uit is vast erg rustig.

nou wat vinden jullie er van????
ik schrijf verder als jullie hem leuk vinden

EvelijnS

Re: verhaal: bij de bereden politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:27

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 08:07

Idd dus een slotje.