De oren zijn te groot, en het bit had ook iets groter gemogen. (Of hoort dat zo, op de echte foto ?) Verder vind ik dat je wel erg goed de schaduwen hebt gemaakt, en het hoofdstel is ook heel mooi !
De oren zijn idd te groot. Ook het oog is te groot en niet zo mooi. De verhoudingen kloppen niet helemaal, het neusgat is te klein en de kaak is ietwat scheef . Maar verder vind ik je wel goed op weg
nu zo met de foto erbij.. lijkt het hoofd te breed!! een beetje in elkaar geduwd zegmaar.. en het kuiltje boven het oog is te donker naar mijn idee, te opvallend op de tekening.. maar hij blijft mooi!
heb hem beetje aangepast.. misschien dat het hoofd te breed lijkt komt omdat ik de foto uithad geprint misschien dat hij daardoor breder is geworden... dus zo nagetekend...
maar ik heb wat aangepast...neusje wat groter en oog beetje aangepast.. kan niet veel aanpassen heb hem al ingespoten...
ik vind 'm nog steeds erg mooi!!!!!! echt heel mooi in detail, en dat hoofdstel, daar ben ik verliefd op, ik krijg altijd ruzie met dat hoofdstel dat neusgat, het lijkt net echt, alsof je er echt in kunt kijken!! echt super ik kan niet ophouden
Het hoofd is idd stukken te breed, en de ogen te groot, het neusgat de zwart en te rond. Ik denk dat als je hem 'in elkaar duwt' en het oog & neusgat kleiner maakt, hij al veel beter wordt, succes!