Volgens mij heeft ze de achtergrond weggehaald, dat zie ik iig bij de voorpluk en de oren .. en tussen de manen onder de hals zit nog een stukje gras Verder wel een leuke foto
Wauw, erg mooie foto! Vooral met dat licht en dan die donkere achtergrond daar tegenover. Wat je zegt over de schaduw op de kin ben ik het wel mee eens, volgende keer beter!
bedankt voor de reacties, ik heb een klein stukje bewerkt ja, de level iets aangepast waardoor de achtergrond iets zwarte werd, en een "raam" weggewerkt, dat raam zat tegen de voorpluk aan dus het kan wel dat je dat ziet... Die witte vlek bij de kin die zat er gewoon en die ging niet weg met de levels aanpassen... dus dat heb ik ook zo gelaten
@ iefke, [iefke, zo heet mijn paard trouwen alleen dan met YV, maar dat is weer een ander verhaal ] De stal was erg donker, maar door het raam kwam wel licht naarbinnen waardoor de pony een beetje opgelicht werd... In photoshop dat raam weggewerkt en de levels zodanig aangepast dat er meer zwart zichtbaar was en de achtergrond nog zwarter is ... Zo kan je het ook doen mete een paard als het paard in een donkere buiten box staat en dan naar buiten kijkt, zo min mogelijk van de stal op de foto zetten zegmaar maar meer de ïnhoud"van de box, omdat het de zon dan wel op het paard schijnt maar niet in de box krijg je ook een zwarte achtergrond.... Ik denk niet dat je me nu snap hehe maar mischien wel. Veel succes iig