mijn vriendin zei dat ik eens een van mijn verhalen op bokt moest zetten. nou, hier komt er dan een:
het is nog vroeg als ik wakker word. de zon is nog niet eens op. ik rek me goed uit en steek mijn snuit onder mijn moeders buik. 'drink maar flink.' zegt mijn mama. 'want dit is de laatste keer, vandaag gaat het gebeuren.' meteen heb ik geen dorst meer. Ik trek mijn neus terug en roep: 'Vandaag ?! echt waar ?!' 'Echt waar.' mijn mama duwt me terug naar haar uier, maar ik wil niet. opgewonden spring ik rond. 'eindelijk word ik verkocht,' juich ik. Hier wacht ik al zo lang op. op het moment dat ik oud genoeg ben, word ik verkocht. ik verlaat mijn mama, mijn wei en mijn stal en ga op avontuur. de deur van de stal gaat open. 'dag mies. dag puk,' groet de baas. mies dat is mijn mama en puk, dat ben ik. Ondanks mijn naam ben ik niet echt klein, mijn rug is bijna een meter hoog. In mijn haast om buiten te komen, stoot ik de baas zijn benen. 'Zo druktemaker,' lacht hij. 'Jij hebt zeker door wat er gaat gebeuren,'
ik probeer vanavond nog een stukje te schrijven