Over andere vervelende zaken waar je als vrouw

Graag opbouwende kritiek, want ik ben nog alles behalve tevreden.
Als je alleen maar te melden hebt "wat leuk" graag via pb, dan blijft het topic schoon. Onderbouwd met commentaar en kritiek mag natuurlijk wel !

Ooh, en natuurlijk bedank ik eve_lien ook nog even, voor haar hulp enzo

edit : dat hij niet lang is weet ik, maar het was even op. kort maar krachtig zullen we maar zeggen.
Zaterdagavond
Het is zaterdagavond, zo rond acht uur.
Ik heb heftig zin om uit te gaan, maar de vraag is : met wie ?
Na diverse telefoontjes kom ik erachter dat iedereen al weg of ziek is, geen zin of geld heeft, of juist relatieproblemen of vreetbuien heeft.
Alleen is ook geen optie. Ik zie me zelf al zitten, alleen aan de bar in mijn stamkroeg. Als een diehard alcoholiste de ene na het andere glas sterke drank wegtikkend, terwijl ik moeite doe die oude mannen van me af te slaan. Eh nee hoor, bedankt.
En dan gaat de telefoon, mijn beste vriendin Nicole. Het is uit, tussen haar en haar lover.
In het kort : hij had een ander, al 6 maanden. Een jonge blonde bimbo, met een enorme voorgevel. Zijn secretaresse welteverstaan.
Ik heb maar 3 seconden nodig om te bedenken wat ik met mijn zaterdagavond doe.
Nadat ik snel langs de supermarkt en videotheek gereden ben, plof ik neer op de
bank. Waarna Nic en ik ons een avond lang vermaken met een stapel jankfilms, twee dozen zakdoekjes en een grote reep chocolade.
Twee Brad Pitt films, een Johnny Depp en een Tom Cruise film later kom ik tot de conclusie : En hoera voor de vrijgezelle meiden !