Columnpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

Columnpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 21:35

Lieve mensen,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: aan mijn status als “single” is tot op heden nog niets veranderd.
Echter, aan mijn mentale status is wel degelijk een en ander veranderd. Ik begin namelijk aan mijzelf te twijfelen! En als je eenmaal op dat punt bent beland, weet ik eigenlijk niet of er nog wel een weg terug is.
Laat ik het twijfelpunt er maar meteen uitgooien:

Ik ben niet meer in staat om verliefd te worden.

Hoe zielig is dat? Ik bedoel, mannen genoeg die ik tegenkom! Sterker, date-gewijs floreert het momenteel zelfs. Maar kriebels, vlinders, buikpijn, hoofdpijn, eetlust af- of juist toename, niets van dat al! Zelfs niet een pietsepeuterig klein beetje.
En echt waar hoor, de heren in kwestie doen zo hun best! Er wordt voor me gekookt, ik word mee uitgenomen maar er gebeurt gewoon he-le-maal niets!
Ik ben in mijn “eisen-die-ik-stel-aan-een-man-lijstje” gaan schrappen om de lat wat minder hoog te leggen maar zelfs dat mag niet baten. Ik heb zelfs geprobeerd het op te wekken d.m.v. romantische muziek en kaarslicht maar ook dat zonder resultaat.

Zou je immuun kunnen worden voor liefde? Zou het zo zijn dat je, als je maar lang genoeg single bent, geen vlinders meer kunt krijgen? Zouden ze dood en begraven zijn? Of gewoon weggevlogen?
Of nog erger, misschien zijn de vlinders gewoon wel “op” en verbruikt!
Vroeger, toen ik nog jong was, was ik elke week op een ander verliefd! Het kon niet op; één blik van een willekeurige knul en PATSBOEM! Verliefd…. En niet zomaar verliefd, nee, verliefd met hart en ziel, zo verliefd dat het pijn deed. Totdat het volgende slachtoffer zich aandeed.

Stof tot nadenken dus voor mij. Eens kijken of er nog een cursus “vlinders vangen” ergens in het land gegeven gaat worden!

fransje23

Re: Columnpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 23:32

Klinkt wel heel zielig hoor dit columpje. maar ik weet verdomd goed wat je bedoeld. Hoe wel ik het niet wil geloven (ben ik, al dan niet bewust, naief??). Ergens moet toch iemand rondwandelen die de vlinders weer los kan laten

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 06:43

fransje23 schreef:
Klinkt wel heel zielig hoor dit columpje. maar ik weet verdomd goed wat je bedoeld. Hoe wel ik het niet wil geloven (ben ik, al dan niet bewust, naief??). Ergens moet toch iemand rondwandelen die de vlinders weer los kan laten

hihi ja maar waaaaaaaaaaaaaaaaar?
uhm...dit is overigens van NA de pannenkoekendate....om het een tikje erger te maken

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 13:09

dems75 schreef:
uhm...dit is overigens van NA de pannenkoekendate....om het een tikje erger te maken

Oei, van NA De pannenkoekendate.................dat is inderdaad wel erg .
Maar ja, als je de hoop opgeeft komt het dan wel goed???
Waar de vlinder-loslater woont? Geen idee, anders had ik hem al gevonden .

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:21

het gaat hier om de column en opbouwende opbouwende kritiek. niet over de pannenkoeken date en eigen ervaringen. *tem.

ik vind het lekker droog en sarcastisch geschreven.
leest fijn door
binnenkort nog meer ? of is het eenmalig ?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 17:28

mandy_b_s schreef:
het gaat hier om de column en opbouwende opbouwende kritiek. niet over de pannenkoeken date en eigen ervaringen. *tem.

ik vind het lekker droog en sarcastisch geschreven.
leest fijn door
binnenkort nog meer ? of is het eenmalig ?

Mandy: het pannenkoekenverhaal was iets tussen mij en Fransje, vandaar dat ze erover begon

Er staan nog wat columns van mij op crea bea...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:20

Sorry, ik ga nu dan maar even ontopic commentaar geven. Leuke verhaal zoals gezegd lekker sarcastisch. Maar ik vond die van de potjes nog beter.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 17:07

graag on topic reacties met een daadwerkelijke toevoeging

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:57

Hahaha ik vind hem leuk! Hij is misschien wel wat zielig, maar wel leuk geschreven en ook zo lekker waar soms Vind hem geweldig!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 22:18

*Tamara* schreef:
Hahaha ik vind hem leuk! Hij is misschien wel wat zielig, maar wel leuk geschreven en ook zo lekker waar soms Vind hem geweldig!

ik vind mezelf ook erg zielig