* Het oog heb ik een beetje verpest door het te donker in te willen kleuren
En nu krijg ik het niet meer helemaal terug naar hoe het was, ontzettend jammer, heeft iets van zijn uitstraling verloren...* De neus wilde maar niet lukken en ben ik nog steeds niet helemaal tevreden over... Wijkt iets te ver af naar links, niet helemaal recht.
* Het hoofstel wat me normaal erg goed afgaat, wilde deze keer maar niet lukken, het is wel aardig gelukt maar ben hier ook niet helemaal tevreden over
* Het linkeroor is wat raar, maar kan er niet helemaal mijn vinger opleggen wat er niet klopt
Genoeg gel*ld, hier dan de tekening, waar ik ondanks alles wel heel trots op ben!
Nu maar hopen dat de opdrachtgever het daar mee eens is
Heb al eerder voor haar een paard nagetekend en ze heeft daarna deze opdracht opgegeven. 
De foto:
De tekening:
Nieuwe versie:
Alleen dat oog inderdaad vind ik jammer maar het stoort niet ontzettend *vind ik dan*
)
) neuzen, ze zijn standaard te lang of te kort, meestal te kort omdat dan het blaadje vol is
Dat is echt onzettend jammer, gelijk een stuk van de uitstraling van de tekening weg. Vind het ondanks alles toch een goed gelukte tekening maar hij is idd niet mijn beste, hoewel ik, toen ik bezig was, wel het idee had dat dit echt een hele goeie ging worden omdat het gewoon ontzettend goed ging! Maar het is toch niet helemaal geworden wat ik ervan verwacht had, toch jammer...