[verhaal] Loverboy(compleet)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_power

[verhaal] Loverboy(compleet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 16:56

Hier een stuk met 1500 woorden En een Nieuw deel eraan vast.het nieuw geschreven deel kun je aan de paarse kleur herkennen(voor de gene die het voorgaande al hebben gelezen)

Jorinde vond het maar niks alleen in het park lopen met een jongen achter haar.Toch keek ze steeds om..Ze schuddeh aar hoofd gek mens straks kijk je naar een psychopaat ofzo..
Er kwam een stem in haarhoofd...Misschien voe lje je wel veilig bij hem Jorinde.Ze grinnikte inzichzelf geloof je het zelf?!
Ze liep het park uit en kwam in de grote winkelstraat.Die liep ze in en ze keek op haarhorloge...oliebol ik ben al 5 minuten te laat!
Jorinde zette het op rennen.Ze rende langs de plaatselijke bakker,de slager,de superwinkel en langs de snackbar.Ze stond stil bij haar werk en keek de winkel binnen.Haar neef stond te praten met wat vrienden maar lette goed op de friturende snacks.Hij zwaaide en Jorinde glimlachte terug.Even keek ze achterom.De jongen was niet meer te zien.Ze liep de winkelstraat uit en nu kwam ze op een groot plein met herrie dat muziek moet heten?!
Ze liep richting Iris die al wachtend voor een deur stond van een tropisch uitziend gebouw."waar bleef je nou Jor!!Er stond net een hele wachtrij sraks komen we er niet meer in!"
Jorinde bloosde "Sorry..ik eh..kwam een jongentegen..Dylan"
Iris keek verward"Dylan??Hoe kan het dat i keen jongen niet ken in dit kleine gat?!" Jorinde schudde haar hoofd "geen idee maar wegaan nu naar binnen!"En ze trok haar vriendin mee.

Evenlater stonden de 2 meiden te dansen en te zingen te springen en te drinken.Iris sjansde met wat jongens terwijl Jorinde zoekend rondkeek of ze een *bekende* zag.Maar nee die *bekende* was er niet.Ze liep naar de bar.Het was druk en de 3 barmannen riepen er versterking bij.Jorinde hoorde neit goed wat ze riepen maar toen ze zag dat Dylan eraan kwam sloeg haar hart over.Ze drong voor en duwde tot ze bij Dylan kwam en natuurlijk bestelde bij hem een drankje.
"Hee leuke tent he" zei ze tegen Dylan.Hij knikte en voordat Jorinde een Bacardi cola wou bestellen bood hij haar een tropisch drankje aan."Bedankt zei ze gillend maar nog steeds de muziek verdreef haar stem.Dylan hoorde het niet en maakte gebaren en trok haar een beetje over de bar heen.Glazen vielen om maar dat merkte Jornden iet het enigste wat ze zag waseen super aantrekkelijke Dylan..zez agk leine zweetdruppeltjes van zijn hoofd glijden op zijn shirt..Maar oo wat was hij leuk!
"Wat zei je nou!?"Vroeg Dylan..Jorinde bloosde een beetje.Maar trok zich terug en liep de dansvloer op met haar blauwe drankje.
In het drankje zat veel alcohol dat merkte Jorinde wel.Op ene gegeven moment draaide haar hoofd heel erg en ze zag Iris niet meer..
Ze werd paniekerig heel duizelig niet lekker..En ze ging midden op de grond zitten..Mensen keken haar raar aan.Toen werd ze door Dylan omhoog getrokken en hij naam haar mee naar een kamertje.Hij hield haar vast en zei lieve woordjes..Jorinde wou hem meteen zoenen maar hij deed heel stil en zoende niet terug..
"Jorinde...ik ken je net maar je betekend nu al veel voor me..Laat me je naar huis brengen."

Die weken ging alles heel snel.
Jorinde is steeds velrieft gaan worden op Dylan.Als de computeraanstaat gaat ze maar even op MSN.

Ik ben stiekem verlieft zegt (L) : Hoi Iris

Irezzz zegt : haj Jorinde...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoessie??

Irezzz zegt : Er is iets dat je niet weet...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : huh watte?

Irezz is offline en kan geen expresberichten meer verzenden.

Jorinde blijft verward achter.Ze vind het nogal vreemd en vaagjes van Iris.Hoezo weet ik iets niet?Ze trekt haar wenkbrauw iets op en besluit Iris op te bellen.
Tuut--tuut..Hoi dit is de voicemail van Iris Berkingaas als het dringend is tja..dan heb je even pech want ik ben er niet!
Jorinde smijt haar mobiel op bed..Hoezo doet haar beste vriendin zo raar tegen haar?Jorinde blijft nog even op MSN als ze ziet dat Dylan online komt.

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoi Dyl..

Dylan zegt : hoi Jorinde zullen we vanmiddag wat afspreken?

Jorinde is heel erg opgewekt en blij!

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Ja is goed in het park?Zoals gisteren en eergisteren en...je snapt me wel ?

Dylan : Ja precies,ik ben heel erg druk dus ik ga maar weer..Tot zo!

Dan Meld Jorinde zich ook af en gaat vlug douchen.Ze wilt de trap af rennen.Maar klopt even vlug bij haar zusjes kamer aan.
BEZIGGGGG roept haar zusje.Maar dat houd Jorinde niet tegen en ze doet de deur op een kiertje open.Ze ziet iemand het raam uitklimmen en haar zusje doet asof er niks aan de hand is.
Jorinde stapt de kamer binnen."en wat mocht dat voorstellen?!?"
Haar zusje Melanie kijkt haar raar aan "ehm ooh dat was Jesse een jongen uit mijn klas."
Jorinde knikt een heel ongeloofwaardig verhaal denkt ze."Maar anyway.."Voordat Jorinde haar zin afkon maken begon Melanie tegen haar te schreeuwen."Jij weet niks over mij en nee ik ben al 14 en ja Jesse is mijn vriendje en dan!!Pap en mam zijn niet om hun 14 jarige dochter op HOEVOEDJEEENTIENER curcus gegaan amar om hun 17 jarige dochter JA JIJ!!(Ze wees op haar grote zus)
Jorinde reageerde er niet op..Als Iris belt zeg maar dat ik haar wil spreken!!
Zel ootp dek amer uit en gooit de deur met een klap dicht.Loopt naar beneden pakt haar fiets uit de schuur en fietst naar het park.Dylan is er nog niet.Ze parkeert haar fiets tegen een boom en gaat op een bankje zitten.Even lijkt het of ze Dylan ziet lopen maar dat kan niet want hij knuffelt een meisje.Ze kijkt even de andere kant op.En nog geen 10 minuten later is Dylan er."Sorry dat ik zo laat ben lieve Jor"
Ze knikt vergevend en geeft hem een kus.Dylan vervolgt zijn verhaal en haalt een bos bloemen en een groot cadeau te voorschijn achter zijn rug."Ik moest dit nog voor je halen!"
Ze valt hem op zijn hals en pakt de prachtige rode rozen.Als ze het pakje openmaakt zit er een rood houtenhart in met erop : Jorinde&Dylan.
"Dylan zegt ze overweldigend..Ik ben zo verlieft op je !"Die hele week krijgt ze cadeaus ...die hele maand...al die maanden kreeg deze opgroeiende jonge vrouw cadeaus varieerend van Gouden ringen tot bonbons,rozen en uitstapjes.
Maar op een grauwe winterdag ontvangt Jorinde een SMS van Iris...Jorinde wilt hem in eerste instantie niet bekijken..Iris heeft maanden niks van haar laten horen en Jorinde heeft haar dan ook volledig genegeerd.Terwijl ze Iris eigelijk nooit zag..
Toch drukt ze op bericht bekijken...De inhoud hiervan bevalt haar niet..

Vlucht Jorinde..nu het nog kan.
Jorinde is woedend waar mag dit nou wel weer op slaan.
En als ze Iris probeerd te bellen krijgt ze steeds de vociemail na wel 10 keer ingesproken te hebben belt ze het huisnummer van Iris.Het kleine broertje van Iris neemt op..Het is echt zo'n lief kereltje pas 8 jaar oud maar zoooo bijdehand..Jorinde vraagt aan het ventje of ze Iris kan spreken.Er komt gehuil uti de hoorn met de snikkende woorden: Iris is weg.
Jorinde begrijpt het niet en vraagt keer op keer aan het over de toeren geraakte jochie waar Iris is.Ze hoort op de achtergrond de moeder en vader van Iris huilen en zeggen HANG OP HANG OP.
En dan hangt Jorinde maar op..Overstuur dat ze is gaat ze boven op het dakterras zitten .De lucht is grijs en donkerewolkenvelden verspreiden zich.Druppels regen hoort ze op de dakpan vallen.
Jorinde belt overstuur Dylan op.Wiens mobiel overgaat maar niet opneemt.Jorinde zucht en zet haar cd speler aan.Keihard draait ze verschillende soorten muziek.Haar zusje ramt tegen de muur aan dat het zachter moet.Maar Jorinde hoort het niet..ze zit nu meth aar hoofd bij Iris.Later probeert ze Dylan weer te bellen en na een paark eer overgaan neemt hij dan eindelijk de telefoon op.Zijn stem linkt gehaast en niet als Dylan ,Jorinde hoort o pde achtergrond gegil en schrikt er zo van dat ze ophangt.
Dan maar even langsgaan denkt ze.Natuurlijk nog even opmaken en een halfuurtje later parkeert ze haar fiets voor het huis van Dylan.
Het is een groot 1 gezinshuis.Met een grote tuin..
Jorinde ziet het al helemaal voro haar : Dylan die de krant leest,Jorinde die met de kids tikkertje in de tuin speelt.Even vergeet Jorinde dat het nog lang niet zover is en belt ze aan.Geen gehoor...
DING-DONG gaat de bel nog een keer.Dan ziet ze een zwart gedaante voor de deur komen staan.Jorinde kijkt door het glazen raampje naast de deur.Het is Dylan en ze gebaart dat hij de deur open moet doen!
Dylan is rood en boos ziet ze.Hij doet de deur open.
"Sorry...Stoor ik?"Vraagt Jorinde een beetje teleurgesteld als Dylan haar haastig hoi zegt."nee helemaal niet"antwoord hij,"Ik moet juist wat met je bespreken" Hij pakt Jorinde bij haar arm en zet haar binnen op de bank neer. "Lieve Jor.."
Er komt een klein gilletje uit de gang.
Dylan kijkt geergerd."Zo terug,de hond al wel aan het piepen zijn",Hij glimlacht naar haar en zodra hij haar een kus heeft gegeven loopt hij weg.

quera

Re: [verhaal] Loverboy(compleet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:04

hoi leuk hoor
snel nog een stukje:D

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:13

Ik blijf erbij dat je leuk schrijft!! Niet te veel taalfouten en je kunt de lezer bij het verhaal houden!!

Ga zo door.. en snel nog n stuk he

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:27

moree..Moreee.. MORREEEEEE !!

esly_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:40

Hoi,

Leuk verhaal
Maar probeer iets minder spelfouten te maken
Maar voor de rest leuk verhaal hoor

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:50

amberp schreef:
Ik blijf erbij dat je leuk schrijft!! Niet te veel taalfouten en je kunt de lezer bij het verhaal houden!!

Ga zo door.. en snel nog n stuk he

ben ik het helemaal mee eens

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:38

het leest leuk, maar vreselijk veel eritante spelfouten! (zoal ste vroeg een spatie ed....), wat het lezen niet echt makkelijk maakt!

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:00

snel nog een stuk:P

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:11

gaaf hoor ga maar snel veder

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:29

leuk verhaal hoor maar waarom staat er 'compleet' als hij er niet helemaal op staat?

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 22:17

k wil meeeeeeer :d
je schijft erg leuk!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 08:11

ik dacht het zelfde als Qtie_lady.

en nog een fout hoe weet ze dat ie dylen heet?
en nog een fout: je gaat veels te snel door de tijd heen, neem de tijd.
en ga niet 3 dagen door 1500 woorden proppen, je hebt meer woorden daar voor nodig. of het word anders te haastig, of afgeraffeld.
xxiezz

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:56

Citaat:
al die maanden kreeg deze opgroeiende jonge vrouw cadeaus varieerend van Gouden ringen tot bonbons,rozen en uitstapjes.

Maar op een grauwe winterdag ontvangt Jorinde een SMS van Iris...Jorinde wilt hem in eerste instantie niet bekijken..I

Deze overgang is een beetje raar...

En let iets meer op je spelling meissy.. Want door de fouten (ook in t paarse stukje).. leest het minder makkelijk.
Desnoods pm je het eerst naar iemand, zodat die gene in ieder geval de opvallendste fouten kan verwijderen..

En schiet maar op met het volgende stukkie

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 11:51

ik ga dit cker volgen

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 13:00

Sorry voor de taalfouten en ja.
Compleet omdat mijn vorige topic gesloten werd omdat het geen 1500 woorden waren.Nu wel:)Daarmee bedoel ik dat.

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 16:13

Het gekleurde stuk is een nieuw deel!

Die weken ging alles heel snel.
Jorinde is steeds velrieft gaan worden op Dylan.Als de computeraanstaat gaat ze maar even op MSN.

Ik ben stiekem verlieft zegt (L) : Hoi Iris

Irezzz zegt : haj Jorinde...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoessie??

Irezzz zegt : Er is iets dat je niet weet...

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : huh watte?

Irezz is offline en kan geen expresberichten meer verzenden.

Jorinde blijft verward achter.Ze vind het nogal vreemd en vaagjes van Iris.Hoezo weet ik iets niet?Ze trekt haar wenkbrauw iets op en besluit Iris op te bellen.
Tuut--tuut..Hoi dit is de voicemail van Iris Berkingaas als het dringend is tja..dan heb je even pech want ik ben er niet!
Jorinde smijt haar mobiel op bed..Hoezo doet haar beste vriendin zo raar tegen haar?Jorinde blijft nog even op MSN als ze ziet dat Dylan online komt.

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Hoi Dyl..

Dylan zegt : hoi Jorinde zullen we vanmiddag wat afspreken?

Jorinde is heel erg opgewekt en blij!

Ik ben stiekem verlieft (L) zegt : Ja is goed in het park?Zoals gisteren en eergisteren en...je snapt me wel ?

Dylan : Ja precies,ik ben heel erg druk dus ik ga maar weer..Tot zo!

Dan Meld Jorinde zich ook af en gaat vlug douchen.Ze wilt de trap af rennen.Maar klopt even vlug bij haar zusjes kamer aan.
BEZIGGGGG roept haar zusje.Maar dat houd Jorinde niet tegen en ze doet de deur op een kiertje open.Ze ziet iemand het raam uitklimmen en haar zusje doet alsof er niks aan de hand is.
Jorinde stapt de kamer binnen."en wat mocht dat voorstellen?!?"
Haar zusje Melanie kijkt haar raar aan "ehm ooh dat was Jesse een jongen uit mijn klas."
Jorinde knikt een heel ongeloofwaardig verhaal denkt ze."Maar anyway.."Voordat Jorinde haar zin afkon maken begon Melanie tegen haar te schreeuwen."Jij weet niks over mij en nee ik ben al 14 en ja Jesse is mijn vriendje en dan!!Pap en mam zijn niet om hun 14 jarige dochter op HOEVOEDJEEENTIENER curcus gegaan maar om hun 17 jarige dochter JA JIJ!!(Ze wees op haar grote zus)
Jorinde reageerde er niet op..Als Iris belt zeg maar dat ik haar wil spreken!!
Ze loopt de kamer uit en gooit de deur met een klap dicht.Loopt naar beneden pakt haar fiets uit de schuur en fietst naar het park.Dylan is er nog niet.Ze parkeert haar fiets tegen een boom en gaat op een bankje zitten.Even lijkt het of ze Dylan ziet lopen maar dat kan niet want hij knuffelt een meisje.Ze kijkt even de andere kant op.En nog geen 10 minuten later is Dylan er."Sorry dat ik zo laat ben lieve Jor"
Ze knikt vergevend en geeft hem een kus.Dylan vervolgt zijn verhaal en haalt een bos bloemen en een groot cadeau te voorschijn achter zijn rug."Ik moest dit nog voor je halen!"
Ze valt hem op zijn hals en pakt de prachtige rode rozen.Als ze het pakje openmaakt zit er een rood houtenhart in met erop : Jorinde&Dylan.
"Dylan zegt ze overweldigend..Ik ben zo verlieft op je !"Die hele week krijgt ze cadeaus ...die hele maand...al die maanden kreeg deze opgroeiende jonge vrouw cadeaus varieerend van Gouden ringen tot bobons,rozen en uitstapjes.
Maar op een grauwe winterdag ontvangt Jorinde een SMS van Iris...Jorinde wilt hem in eerste instantie niet bekijken..Iris heeft maanden niks van haar laten horen en Jorinde heeft haar dan ook volledig genegeerd.Terwijl ze Iris eigelijk nooit zag..
Toch drukt ze op bericht bekijken...De inhoud hiervan bevalt haar niet..

Vlucht Jorinde..nu het nog kan.
Jorinde is woedend waar mag dit nou wel weer op slaan.
En als ze Iris probeerd te bellen krijgt ze steeds de vociemail, na wel 10 keer ingesproken te hebben belt ze het huisnummer van Iris.Het kleine broertje van Iris neemt op..Het is echt zo'n lief kereltje pas 8 jaar oud maar zoooo bijdehand..Jorinde vraagt aan het ventje of ze Iris kan spreken.Er komt gehuil uit de hoorn met de snikkende woorden: Iris is weg.
Jorinde begrijpt het niet en vraagt keer op keer aan het over de toeren geraakte jochie waar Iris is.Ze hoort op de achtergrond de moeder en vader van Iris huilen en zeggen HANG OP HANG OP.
En dan hangt Jorinde maar op..Overstuur dat ze is gaat ze boven op het dakterras zitten .De lucht is grijs en donkerewolkenvelden verspreiden zich.Druppels regen hoort ze op de dakpan vallen.
Jorinde belt overstuur Dylan op.Wiens mobiel overgaat maar niet opneemt.Jorinde zucht en zet haar cd speler aan.Keihard draait ze verschillende soorten muziek.Haar zusje ramt tegen de muur aan dat het zachter moet.Maar Jorinde hoort het niet..ze zit nu meth aar hoofd bij Iris.Later probeert ze Dylan weer te bellen en na een paark eer overgaan neemt hij dan eindelijk de telefoon op.Zijn stem linkt gehaast en niet als Dylan ,Jorinde hoort o pde achtergrond gegil en schrikt er zo van dat ze ophangt.
Dan maar even langsgaan denkt ze.Natuurlijk nog even opmaken en een halfuurtje later parkeert ze haar fiets voor het huis van Dylan.
Het is een groot 1 gezinshuis.Met een grote tuin..
Jorinde ziet het al helemaal voro haar : Dylan die de krant leest,Jorinde die met de kids tikkertje in de tuin speelt.Even vergeet Jorinde dat het nog lang niet zover is en belt ze aan.Geen gehoor...
DING-DONG gaat de bel nog een keer.Dan ziet ze een zwart gedaante voor de deur komen staan.Jorinde kijkt door het glazen raampje naast de deur.Het is Dylan en ze gebaart dat hij de deur open moet doen!
Dylan is rood en boos ziet ze.Hij doet de deur open.
"Sorry...Stoor ik?"Vraagt Jorinde een beetje teleurgesteld als Dylan haar haastig hoi zegt."nee helemaal niet"antwoord hij,"Ik moet juist wat met je bespreken" Hij pakt Jorinde bij haar arm en zet haar binnen op de bank neer. "Lieve Jor.."
Er komt een klein gilletje uit de gang.
Dylan kijkt geergerd."Zo terug,de hond al wel aan het piepen zijn",Hij glimlacht naar haar en zodra hij haar een kus heeft gegeven loopt hij weg.

Jorinde blijft ongemakkelijk achter.
Ze wacht op Dylan.
Als hij terug is vervolgt hij zijn verhaal "Jor..al die cadeaus..die hebben me geld gekost."
Jorinde kijkt hem verward aan.*"Ze zitten achter me aan...ik had nog wat leningen en dat zijn nu schulden geworden.." Jorinde snapt het verhaal niet helemaal.,."Jor...ik kan het nooit terug betalen!Als ze me pakken...dan zie je me misschien nooit meer terug,daarom moet jij ons helpen.Alleen zo kan onze liefde nog bestaan.Dan trouwen we dit jaar nog!In de zomer!
Jorinde is verward en stotterd : "h..Hoe moet ik je helpen Dylan!" Ze begint te snikken.Dylan gaat naast haar zitten en slaat een arm om haar heen."We verhuizen naar Belgé","Daar..zal ik een baan proberen te zoeken,"en jij..zult op straat moeten werken""Lieve Jorinde astjeblieft help me!"
Jorinde snikt en tranen volgen snel."Als het echt moet..', maar school dan en en mijn familie!"
Dylan houd haar stevig vast."We verdwijnen gewoon Jorinde","En als alles goed is gaan we weer terug"
Jorindes wangen zijn nat van de tranen.Ze durft geen nee te zeggen en dat wilt ze ook niet.Dylan is alles voor haar!

Die nacht vertrekken ze nog.Jorinde komt overrompeld thuis en als haar moeder naar boven roept dat het eten klaar is verstopt Jorinde haar koffer onder haar bed.
Tijdens het eten zegt ze niks.Ze kan geen hap door haar keel krijgen en haar ouders vragen zich af of ze ziek is.Maar Jorinde zwijgt.En na een paar happen vertrekt ze alweer naar boven.
Ze weet zich geen raad wat ze meemoet nemen.Iedergeval kleren en shampoo enzo...Waar zullen ze eigelijk slapen!?Laat staan wonen?
Ze pakt ook nog een fotoboekje in.Met foto's van haar familie en vrienden."oh Iris,,,was je hier maar" zegt ze zacht.
Als de avond aanbreekt doet ze een pyama jurk aan en daronder haar kleren.Ze kust haar vader en moeder een extra keer goedenacht.
En als iedereen slaapt sluipt ze naar beneden.Als ze het huis uit is..draait ze zich nog 1 keer om.En sluit haar ogen.

Het is middag de volgende dag,als zij en Dylan aankomen bij plaats van bestemming.Jorinde heeft niet kunnen slapen in de auto ze dacht de hele tijd aan thuis.
Dylan heeft verteld dat zijn familie een huis heeft in België,dat verhuurt word aan nederlandse meiden die studeren.Zij heeft met Dylan de hele bovenverdieping.Het is niet groot.Ze moet het doen met een klein keukentje,een slaapkamer,een douche&toilet en een bijkamer dat als woonkamer funchioneert.Dylan neemt haar mee naar beneden en stelt haar voor aan 2 andere meiden van haar leeftijd.Kyra&Suze.
Ze heeft meteen al een band met Kyra,suze is erg stil en Kyra verteld over haar familie.Maar Jorinde weet nisk over die bepaalde studie die ze in België volgen.Het is een avond studie want die avond gaan ze weg.
Dylan gaat met Jorinde in het woonkamertje zitten."Ik heb wat mensen gesproken,en je kan de volgende avond al aan het werk.Morgenochtend ga je met iemand wat dingen kopen die je nodigt hebt.."
Ze slikt even en verzuimt met al haar gedachten naar huis.In die zelfde nacht hoort ze Kyra schreeuwen om hulp.Ze hoort dingen omvallen en iemand die huilt.Dylan ligt niet naast haar maar dat merkt ze niet.Dit is vast een nachtmerrie.En ze slaapt verder..Ze hoort vogels kraaien en rekt zich uit.Ze keert zich om maar ziet niemand liggen.:"Dylan is al weg" Hoort ze iemand zeggen.het is Suze.Ze staat in de deuropening.
Jorinde kleed zich vlug aan en rent de trap af naar beneden.Want ze gaat met Suze 'spullen' kopen die ze vanavond nodig heeft.Ze stappen in een donkergroene mercedes."Mocht ik van Dylan lenen hoor" Suze kijkt vrolijk.Jorinde kijkt voorzicht uit."Dus jij bent ook.." ,"Jep",Zegt Suze : "Een prostituee"
Dus ze studeren helemaal niet denkt Jorinde.
Even verderop ligt een dorp.Suze parkeert de auto en ze lopen naar een winkel toe aan het einde van de straat.Deze straat doet haar denken aan thuis...die lange winkelstraat..Waar alles begonnen is.
Ze stappen de winkel binnen en Jorinde moet van Suze wat kleren passen."Regel 1 : Draag blote korte kleren "
"Regel 2 ; doe het altijd veilig,ga aan de pil " Dan blijft het stil."En regel 3 dan?" Vraagt Jorinde twijfelend."Die is er niet" ze halen wat voorbehoedsmiddelen en komen thuis met alles wat nodig is.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:59

Wat een goed stukje weer !! Ik ben in iedergeval fan nummer 1# !!

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 18:01

haha Oke dan hopelijk lezen de andere het ook.

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 19:04

wel een leuk verhaal
maar het is wel beetje standaart
zo van
girl meets boy = loverboy
en t meisje wordt prutsmuts...
snap

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:36

ik vind het een heel mooi verhaal al gaat het in het begin wel snel en laat ze zich verschrikkelijk makkelijk over halen voor ons gevoel omdat het verhaal nniet lang genoeg is om door te kunnen hebben hoe verliefd ze wel niet op dylan is!!
maar voor de rest is het prachtig:D
en ik lees het volgende stukje zeker weer

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:58

op het begin las je dita lleen maar ik vind het een leuk verhaal

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 20:07

Ik heb niet doorgelzen ik kwam door het begin niet heen, vanwege de spelfouten maar ook omdat het verhaal mij op een of andere manier niet kan boeien.
Misschien helpt het als er wat meer enters na het praten staan (in principe hoort na elk stukje tussen aanhalings tekens een enter geloof ik.)
Misschien ben ik gewoon te kieskeurig, want de rest vond het wel mooi....

edit: ik dacht trouwens ook een verhaal dat afwas te gaan lezen, misschien dat ik daarom niet doorlas

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 16:25

Tja srry voor de fouten nogmaals.Zal er nog beter o pgaan letten.
En als je niet doorleest tja dan zul je het einde ook nooit weten.
Misschien bokkers komt er nog een wending in het verhaal

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:29

wie weet lijkt me wel leuk:D
komt het volgende stukje gauw:P
kan haast niet meer wachten maar hahah dat zal wel moeten:P

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:55

leuk verhaal! ik wil graag weten hoe het verde gaat .. als t maar goed komt