Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
abiaslover schreef:''LINDAAAAAAAAAAAAAA'' wakker worden'' roept linda's moeder onderaan de trap
van onderaan de trap ''GHAAAPPP'' komt er uit linda's mond vallen valt een gaap uit je mond?ohhh denk ze wat ebn ben ik moe zeg , maar vandaag ga ik lekker naar een paardje kijken!! Linda stapt uit bed en rekt zich is EENS 'is flink uit' is niet eens nederlands flink uit weer hoort ze van beneden de trap ''LINDDDAAAAA' kom nou eens uit bed!!!'' het is al laat straks komen we te laat..!!'' je aanhalings tekens moeten alleen in het begin en aan het einde van een gesproken zin staan ''JAAAAAHAAAA'' roept ze weer terug
linda loop door haar kamertje naar haar kast en zoekt haar paardrijkleren in haar overvolle spaties zijn altijd handig, leest makkelijker klerenkast ''s.hit'' denkt ze ik kan ook EEns vinden in mIJN kast..=> deze hele zin snap ik niet5min later heb Heeft ze haar paardrijkleren SPATIE!!! gevonden en rent ze naar de douche toeh toe is nog steeds zonder 'h' om zich te wassen en haar tanden te poetsen ze trekt haar kleren gauw snel, gauw is wederom geen echt nederlands woord dacht ik aan en loopt half aangekleed te De trap af..!! ''YES'' denk ze ''YES'' vandaag eindelijk mijn eigen paard.. " de ene keer zet je te veel aanhalingstekens de andere keer te weinig
als ze beneden aan SPATIE komt staat haar brood al klaar en een volle beker melk er SPATIE naast dan komt langzaam haar vader van de trap ''morgen'' zegt die met een klein stemmetje , ooit van leestekens gehoort? Linda en Moeder liggen helemaal dubbel van het lachen
haar vader zegt ''Linda ben ej je bijna klaar want dan gaan we nu naar eibergen toe om voor dat paardje te kijken" vergeet je aanhalingstekens nou niet! linda weet niet hoe gauw snel, gauw is geen nederlands ze haar laarzen aan moet doen en zegt ''Ja pap ik ben zeker zover''
vinden jullie dit de moeite waart om verder te schijven.. ??
Casca schreef:ze vraagt om tips... plaats je eens in haar, als jij eeen verhaal schrijft en zo de grond in wordt geboord vind je dat ook niet leuk!
@abiaslover: ik vind het jammer dat je het nu al wil opgeven.. schrijf anders eerst een verhaal op de computer (vraag desnoods aan je moeder of ze het wil controleren voor je)
Als je 1 keer van je paard af valt stop je toch ook niet meteen met rijden??
Kun je je nog bedenken en nog een stukje schrijven?
WildWings schreef:Geen msntaal op bokt, jaquar.
En hee, ga eens op een site zitten waar mensen échte verhalen schrijven. Dáár wordt je pas de grond in geboord als je zoiets plaatst. Ik plaats ook wel eens verhalen of gedichten ergens, niet alleen op bokt- maar ook op andere sites, en wordt volledig de grond in gestampt. Geen reden om te stoppen. Júist een reden om door te gaan, en te laten zien dat je het wel kan.
WildWings schreef:Geen msntaal op bokt, jaquar.
En hee, ga eens op een site zitten waar mensen échte verhalen schrijven. Dáár wordt je pas de grond in geboord als je zoiets plaatst. Ik plaats ook wel eens verhalen of gedichten ergens, niet alleen op bokt- maar ook op andere sites, en wordt volledig de grond in gestampt. Geen reden om te stoppen. Júist een reden om door te gaan, en te laten zien dat je het wel kan.
abiaslover schreef:maar vandaag ga ik lekker naar een paardje kijken..!!
Citaat:vandaag eindelijk mijn eigen paard..
Citaat:want dan aan we nu naar eibergen toe om voor dat paardje te kijken