de beroemde zwarte achtergrond!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikkiejj

de beroemde zwarte achtergrond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 22:02

volgens mij was er hier een heel ander topic over maar die kan ik niet meer vinden!..maar ik wil graag foto's maken en me verzorgpaard alleen ik wil echt graag dat hij met een zwarte achtergrond staat..ik heb niet zon goed bewerkings programma en ook geen goede camera gewoon doodnormaal!...
kan iemand mij helpen?
die foto's zijn altijd zo chique!

thanx thanx!

Lipydo

Re: de beroemde zwarte achtergrond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 22:28

Om een donkere achtergrond te krijgen moet je in de deur opening staan van een stal, dus het hoofd moet in het licht kijken en de rest blijft in de stal staan. (dacht ik hoor ) Als het nog niet helemaal naar je wens is kan je met bewerking progamma's nog wat donkerder maken

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 07:35

Ik heb er ook eentje. Zoals Lipydo al zegt met het deel dat je op de foto wilt hebben moet je bij de staldeur of een andere lichte binnenplek gaan staan, vlak bij buiten zodat er licht bij kan. Dan zorg je dat je scherp stelt op hetgene dat je erop wilt, bijvoorbeeld het hoofd. Dan gaat het meestal vrij goed. Zie resultaat bij mij:

Afbeelding

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 07:37

Als je wil dat mensen je foto's bewerken moet je dat in 'het bewerkingsaanvraagtopic' zetten .. daar doen ze t zo voor je

nikkiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 07:54

okey!!..ik ga het probeeren!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:03

Hier is recentelijk een topic over geweest, al doet de zoekfunctie het niet, als je het wilt vinden kan je best een aantal pagina's CB doorspitten en met de zoekfunctie van je browser 'zwart' zoeken. Hier een slotje.