ehm....
10 rozenblaadjes
1 glas rozé
1 eetlepel suiker
1 druppel bloed
1 flinke lepel slagroom
5 aardbeien
Mmm ff kijken hoe je dit klaar maakt...
Snijd de rozenblaadjes heel fijn. Meng het door de slagroom. Vermaal de aardbeien tot moes. Meng dit met de rozenblaadjes en de slagroom. Voeg er 1 druppel bloed ( uit je duim) bij. Als laatste, dan ben je bijna klaar, voeg het glas rozé en de suiker erbij. Roer het goed door elkaar en doe het in een shaker. 10 minuten laten draaien. DAN BEN JE KLAAR!!
AUW!! Jeetje dat deed wel een beetje zeer.... moet dat nou echt die druppel bloed? Nou ja het zal wel... hapsekee daar gaat ie. Zo, nu ben ik klaar, jeetje het lijkt wel een milkshake... mmm nou ja misschien maar beter ook want dan valt het niet zo op... Ik zet het snel in de koelkast. Ik zal maar mijn naam er op zetten want zometeen denkt mijn broertje dat hij het kan nemen.
Ik kan niet wachten tot morgen.... zal Thom het nemen?
De volgende dag:
Ik werd al vroeg wakker, ik kon niet wachten om Thom het drankje te laten drinken. Toch twijfelde ik nog wel een beetje maar ach... wat kan er nou mis gaan? Ik zal zelf ook wel een slokje nemen zodat hij het vertrouwd, of zal ik gewoon net doen alsof ik het drink en hem dan wat aanbieden? Nou ja ik zie het wel!
Eenmaal op school aangekomen ging ik op het schoolplein staan, ver uit de buurt van Nina, daar had ik dus echt geen zin in... Mijn hart sloeg over, ik zag Thom mijn kant op lopen. Snel pakte ik mijn beker met mijn zelfgemaakte " shake". Ik deed net alsof ik aan het drinken was en dat ik het heel erg lekker vond. Het rook wel erg lekker en het zag er ontzettend lekker uit... toch probeerde ik het niet...
Thom kwam naast me staan. " hebben jullie het nou een beetje uit kunnen praten?" vroeg hij. Ik trok een somber gezicht en zei tegen hem, "ze heeft mij gewoon verkeerd begrepen, ik laat haar maar even met rust". Thom kreeg medelijden met me en greep me even vast, jeetje wat is het toch een lekkerding en zó lief...
" Zeg wat drink je eigenlijk?" " oh" zei ik, ik heb gister even wat uitgeprobeerd in de keuken. Het is eigenlijk goed gelukt! " Wat is het?" vroeg Thom. Het is een aardbeienshake. " Wil je het proeven"?
Nou ja, eigenlijk wel, mag het? " Jah" antwoordde ik, hier neem maar!
Thom nam een slok en.................