Hallo, ik ben een verhaaltje aan het schrijven, omdat ik dat leuk vind om te doen.. Ben wel beetje benieuwd wat jullie ervan vinden.
Jody keek op zijn wekker, het was kwart over 5… De helle nacht had hij nog geen oog dichtgedaan. Er was een ijzige stilte, en het was warm buiten. Jody ging uit zijn bed, en liep naar benden.. Hij ging na de koelkast en pakte een flesje water, lekker koud net wat hij nodig had. Hij dronk de helft op, en opeens klapte de deur achter hem dicht.. “Vreemd” dacht hij, er staat geen briesje wind, en hij nam weer een slok. Nadat hij het flesje leeg had gedronken ging hij weer na zijn bed.. De trap op, opeens staat hij stil… Een dikke spin gaat via de trapleuning omhoog. Jody loopt rustig achter de spin aan, maar wanneer de spin omkeert en na beneden loopt, gaat hij snel weer terug. “oliebol” Zegt jody. Hij loopt na beneden, en haalt de vliegenmepper op. En mompelt “Heb ik weer, slaap ik de helle nacht slecht, en moet er juist nu zo’n stomme spin lopen” Jody is bang voor spinnen, wanneer hij weer de trap op loopt is de spin weg, hij is er niet meer. Jody baalt “nou kan hij overal zitten” Hij loopt de trap op, en kijkt goed of hij de spin ergens ziet zitten, nergens. Wanneer hij voor zijn de deur van zijn kamer staat ziet hij hem, net op de drempel! Hij probeert hem met de vliegenmepper dood te slaan, maar de spin is te snel, en kruipt onder de deur van zijn kamer door… Jody doet de deur open, en ziet de spin nergens “Jakkes!! Dadelijk zit hij onder mijn bed”. Jody loopt weer na benden, en besluit maar op de bank tv te gaan kijken, ondertussen valt hij is slaap. Opeens schrikt hij wakker, er zit iemand bij de deur… Hij probeert het slot open te krijgen. Jody word een beetje bang, wat zal het zijn… Hij weet het niet, hij gaat een beetje verder na achteren, en hoopt dat diegene bij de deur hem niet ziet. Opeens een harde bonk tegen de deur.. Jody schrikt. Hij denkt na, wat zal hij doen, zijn vader roepen! Of het zelf proberen op te lossen. Hij besloot het laatste te gaan doen. Hij loopt na de deur.. met een bevend stemmetje vraagt hij: “wie is daar.” Het is even stil. Daarna hoort Jody iemand hard weglopen. ‘Hij zal wel verkeerd zijn’ dacht Jody.. Toch had hij er geen lekker gevoel bij. Zonder weer aan de spin te denken gaat Jody na zijn kamer, en kruipt onder de dekens. Het is 8 uur wanneer hij op zijn wekker kijkt, en enkele minuten later valt hij is slaap..
Moet ik ermee doorgaan??