Na een hele tijd niet getekend te hebben [op wat manga na] ben ik gisteren toch weer begonnen. Eerste keer dat ik konijnen teken, het is nog niet het gewenste resultaat, maar ik vind hem toch wel leuk gewordenhttp://img352.imageshack.us/my.php?image=bamibenmuffin0tm.jpgGraag commentaar en tips
ik vind het er toch al erg leuk uitzien.. Vooral dat rechter konijntje.. MIsschien nog iets meer uitwerken.. en dan is die prachtig..
*whiej* Die tekening is super! Babykonijnen ik vind muffin het mooist getekend, maar bambi is ook lief
is leuk man!! het rechter konijn lijkt meer op een ''konijn'' zeg maar.De linker heeft nog een beetje een katten snuitje..
idd, de rechter is wat mooier, de linker lijkt wat te grote oren te hebben je kan leuk tekenen, ziet er goed uit!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!Over het linkerkonijn was ik zelf ook iets minder tevreden@Pattyrex: die oren zijn in het echt ook zo groot, het zijn allebei hangoorkonijnen maar de oren van de linker hebben nog een hele tijd omhoog gestaan
Ziet er leuk uit hoor leuke tekening.Vooral het hangoortje ziet er heel goed uit. Ik doe het je echt niet na!