Hier ook een verhaal van mij.. Ik vind het een leuk idee!! van allen en d8 ach wat hun kunnen kan ik ook!!!..
Hoofdstuk 1 De eerste schooldag..
Cleo!!! Cleo!! Riep vader van onderaan de trap. Je wou toch nog leren!! Kreunend opende Cleo haar ogen.. en keek op haar horloge.. ''dit is kindermishandeling! 7 uur !! hoe haalt hij het in zijn hoofd.. Al met al was Cleo de gelukkige dochter die ondanks alles enorm veel van haar vader hield.. Oh ''oliebol'' zegt ze het is de eerste schooldag, nadat ze een beetje wakker was geworden werd ze toch wel een beetje zenuwachtig.. Wie zouden er allemaal nog zijn? Zouden ze veranderd zijn.. allerei gedachten spookte door haar hoofd.. Todat ze schrok van het geschreeuw van haar vader, die blijkbaar nog zenuwachtiger was als haar! ''Cleo!! schiet nou toch op!! zomenteen kom je nog te laat.. Cleo schreeuwde luid terug! '' ja pa ik kom al''!!
Cleo liep naar beneden en smeerde haar lunchpakket klaar.. Gaf pa een kus en vloog op haar fiets. Eenmaal op het schoolplein was niemand aanwezig. Ze kreeg de kriebels.. zo kaal dat het was!! Ze heeft zich toch niet vergist? Nadat ze niemand zag besloot ze te gaan zitten op het bankje in het zogenaamde chill lounge'' wat ze vorig jaar besloten hebben te gaan noemen als ze pauze hadden.. Bij het fietsenhok kwam een jongen aanlopen.. Gelukkigt denkt Cleo ik ben niet de enige!! ze besloot om naar hem toe te lopen om te vragen hoelaat ze nou op school moesten wezen.. de jongen stak een sigaret op en knikte met een onduidelijk gebaar.. Toen hij wegliep kreeg cleo een naar gevoel.. '' wie is hij eigelijk?'' wat een rare oren.. En onbeleefd ook!! toen ze weg wou lopen zag ze dat die jongen een papiertje liet vallen zich omdraaide en vervolgens met een gemeen lachje wegliep. '' Zou ze hem oprapen?'' Wat zou er in staan...
Ok om niet voor banketstaaf te staan dat iedereen het tog niks aan vind besluit ik eerst maar op een paar reacties te w8ten.. Het doel van dit verhaal mjoet wezen spannend...en fantasie!! dus ik woi het nu spannend gaan maken maar naarmate ik nog wel even door kan typen wil ik wel even weten wie wat er van vind greets nynke
Laatst bijgewerkt door Eline op 06-09-05 08:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: TAG!