bloemenfoto's op madeira

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

bloemenfoto's op madeira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 23:09

Zow, mijn foto's op madeira bestaan voor 95% uit bloemen, het bloemeneiland natuurlijk.
Het is voor mij voor het eerst, hadden daar veel vrije tijd, dus beetje gepriegeld en kwam allemaal nieuwe knopjes tegen! Ben dus ook nie tte hard Het is voor het eerst En ook geen hoogstandje ofzo. De camera trouwens ook niet.

Afbeelding
mijn eerste foto, het stalen draadje enzo, is niet mooi. Maar even ter vergelijking met de rest, want er zitten mooiere bij

Afbeelding
deze vindik wel mooi, ze zaten in het bruidsboeket van mijn moeder toen ze ging trouwen.

Afbeelding
ook van verderweg geprobeerd, maar dat is iets minder geslaagd

Afbeelding
toen ontdekte ik hoe ik een bepaalde plek kon scherpstellen, zoals je ziet, maar dat gaat nog niet helemaal ,vaak denk ik dat hij scherp is en ontdek ik thuis dattut toch niethelemaal goed is

Afbeelding
ook hier even getest, ook niet slecht gelukt vind ik.

Afbeelding

de eerste vakantie-bloem die ik van dichtbij had, met nieuwe functie, die echt mooi scherp was!! Dus toch trots, ondanks dat hij nie techt geweldig is.

Afbeelding
en dit is mijn favoriet, ik heb geen idee waarom, maar vind hem gewoon mooi.

Heb ook wat andere dingen geprobeerd, met allerlei havens, bootjes, schepen enz. enz.
Maar eerst dit eens, graag opbouwende kritiek.

Faelivrin

Re: bloemenfoto's op madeira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:15

er zitten wel mooie foto's tussen! Zoals je zelf al zei; probeer dingen die niks met je onderwerp te maken hebben niet op de foto te krijgen; dan word het resultaat meestal erg mooi

secricible

Re: bloemenfoto's op madeira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 07:47

ja, ik weet het, af en toe moet ik nog eventjes goed kijken op de foto, of er geen lelijke dingen bij staan. Goed kijken, dat vindik nog het moeilijkst. Vooral of hij scherp is of niet.