Verhaal : Alleen ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveElmo

Verhaal : Alleen ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:03

Ik streel zijn gezicht,zijn ogen zijn dicht en hij voelt ijskoud aan.Een traan rolt langs mijn wang en komt terecht op zijn lippen.Ik kus hem voorzichtig en loop weg.Mijn mascara loopt uit en trillend loop ik langs de banken van de kerk.Mensen huilen mensen snikken.En ik loop zo snel mogelijk de ruimte uit.Naar buiten naar de lucht.ik staar naar de hemel en vraag me af waarom ging dit allemaal zo vlug?Nog pas geleden kwamen we elkaar tegen.Ik als een verwend nest dat maar iedereen commendeerde op de manege en haar paard amper aandacht schonk.En jij?Jij was die lieve jongen die pas op de manege stond.met jouw prachtige KWPN merrie veroverde je mijn paards hart.Mijn Azuro en jouw Kristy.Ze leken voor elkaar gemaakt.Maar o wat was ik woedend horend dat mijn mijn zuivere hengst jouw knol had gedekt.Waarom hadden die mensen van de manege niet beter opgelet?Ik rende toen zo over de manege boos en kwaad.Schreeuwde dat ik een klacht zou indienen en toen stond jij voor me.Ik had over je gehoord,ik had over je gesproken maar ik had je nog niet gezien.Ik schreeuwde eerst tegen je maar toen ik je ogen bekeek draaide er een knop in mij om.Ik zuchte diep en vermoeiend mijn keel deed pijn van het schreeuwen.En weetje nog wat je zei?"hou jij eens op met dit domme gedoe en ga je met je paard bezig houden!"die zin veranderde mijn leven.IK keek tegen je op en liep weg.Ik voelde me beledigd en dacht erover na.Ik liep naar Azuro die met zijn hoofd uit zijn box deur keek.Hij legde zijn oren in de nek en keek me aan."het spijt me Azzie"bracht ik uit.Ik zag je die gang doorlopen recht op me af.Met jouw Kristy.Azuro keek vrolijker en hinnikte opgewekt..Ik glimlachte naar jou en gaf Azuro een klopje.

Ik voel me op dit moment een beetje treurig..ik weet niet waarom.Misschien willen jullie een deel 2?

blackpegasus

Re: Verhaal : Alleen ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 17:59

ja tuurlijk. kom maar op

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:08

ja kom op met deel 2

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 18:53

Je kwam eraan en zette Kristy in haar box.Ik liep naar je toe..Sorry van net zei ik nog wat beduusd.Je knikte met je vriendelijke ogen en uitnodigend gaf je me een hand..wat er die week gebeurde is me nog nooit overkomen!Ik kwam elke dag half 8 op demanege om je te helpen uitmesten en voeren.Ik reed met je door de bossenen weetje?Azuro vond het volgens mij ook wel leuk worden met mij op te trekken.!
Ik kijk nu naar de lucht en er is geen wolk te bekennen.Stiekem zoek ik je glimlach en je grote ogen in de lucht.Ik ga tegen een boom aanzitten en kijk over de begraafplaats uit.De kerk is groot en grauw.Je graf is al klaar.Mannen hebben een grote diepe kuil gegraven.Ik hou mijn hoofd tussen mijn knieeen.Lieve lieve Rick waarom nou..Ik begin weer te snikken en ga terug denken.Toen we elkaar precies 2 weken kenden kwam onze eerste kus dan eindelijk.Die weken had ik me erop verheugd om je lippen te voelen.waren die ook zo teder als je karakter?Ja...ik weet het nog heel goed..We waren 'sochtends vroeg op de manege.aan het osptrooien..Je gooide wat hooi op mij en zo ging het een tijdje door..Totdat ik in de kruiwagen belande en vol hooi zat..Haha ik lachte.Dat was nog een fantastische tijd!.Hij keek me even aan en ging voor me zitten en hielp me het hooi uit mijn haar te halen."2 weken geleden was je boos en schreeuwend weggelopen"zei hij zacht..Ik knikte..Ja maar odor jou niet meer.En toen kust je me teder.Ik was in de wolken..je lippen proefden zo naar aarbei haha.wat zeg ik nou allemaal...je lippen proefden hemels!De tijd ging snel en we waren opslag verliefd!Toen die ene dag..je was niet op stal en niemand wist waar je was..Ik ben toen naar je huis gefietst.Ik belde aan en je moeder deed open.Haar ogen waren rood...Je lag ziek op bed met hoge koorts.de dokter was er bijgekomen.Ik dacht het zal wel een griepje zijn ofzo.Maar toen je moeder dit mij vertelde..ik kreeg weer een woede aanval..maar dit keer huilde ik alleen maar.Je hebt voor me verzwegen dat je ernstig ziek was...Ik ging bij je op bed zitten.Je kon niks uitbrengen en durfde me niet aan te kijken.Ik ben daar blijven zitten en heb wel 10 minuten tegen je gepraat.Hoeveel ik van je hou en dat ik je nooit meer kwijt wou.Je knikte alleen maar.Je hebt een zeldzame ziekte.een bloedziekte.Je moeder zei dat dit eens in de zoveel tijd gebeurd.je bent dan 1 week niet jezelf.Je hebt koorts en ligt alleen maar.Ik gaf je nog een knuffel.en ging naar huis.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:21

Nice story, waargebeurd ?
Schrijf maar verder !

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:26

Ik wil ook graag meer lezen!

Super!!

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:32

k ook

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 21:22

Nou waargebeurd.Het lijkt er veel op.Alleen was ik niet zo'n ego meid.En is hij verongelukt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 23:19

sterkte LoveElmo...Ik wil graag vervolg

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 15:01

Eenmaal thuis ging ik huilend op mijn bed liggen.Waarom had je niks verteld?Had je het voor me verzwegen?Ik had geen antwoord op deze vragen.Ik miste je warmhuid die straalde uit je ogen.Vandaag waren ze kil en koud en straalde doods uit.Ik ging achter mijn computer zitten en schreef een verhaal.Alleen het einde zette ik er in het begin meteen op.Echt het aller laatste stuk van het einde..Want het begin van het einde...dat wil iknog niet vertellen.Misschien ben ik er nog niet aan toe?Of ben ik nog bang om terug te denken.Toen ik een deel van het verhaal had geschreven was de nacht al bijna begonnen.Ik wou dat het gsiteren was.dan was je nog zo vrolijk als altijd...
Er gingen 2 weken voorbij maar nog steeds ging het niet goed met je.Ik deed Kristy die weken voor je.Haar buik begon al een heel klein beetje te groeien.Kun je het je voorstellen?Zei ik tegen je op een middag dat ik bij je was gekomen met foto's van je paard.Een kleine Azuro of Kristy?Ik glinsterde van trots.Je kon niet eens knikken.Ik vroeg je te knijpen in mijn hand..Ik voelde een zachte drukking.
De volgende dag kwam ik weer langs.Niemand deed open.Ik belde eenkeer of 10 aan maar nog steeds was er geen gehoor.Goed nieuws misschien?je was zeker mij zoeken op de manege.Zo snel als ik kon fietste ik terug naar de manege.maar nee..de manege was al gesloten en er stond geen een fiets geen eens een auto geparkeert.Ik fietste weer terug naar jouw huis..Ik bibberde er gingen allerlei gedachten door mijn hoofd.Weer belde ik aan en kreeg telkens gene gehoord.Ik kon mijn woede deze keer toch niet verdwingen.Ik klom over het achtertuin hek heen.De achterdeur stond open.Ik glipte door het huis heen..Je moeder zat gewoon aan tafel vlakbij de deur.Ze had me gehoord..ze staarde voor zich uit.Ik rende naar haar toe.Mijn pad werd achtervolgt door vallende strootjes.Ik gaf er niks om en legde mijn hand op je mams schouder..Mevrouw...Wat is er gebeurd???!!
.Je moeder snikte.."hij is ziek.."Ja da..dat wisten we toch vroeg ik geschrokken..Je moeder vervolgde haar verhaal "het duurt niet lang meer..."Ze sloeg haar ogen neer en leunde met haar ellebogen ode tafel en zakte met haar hoofd op haar handen.Ze huilde..Ik snikte en schudde wild mijn hoofd.Liet mijn tas vallen en rende de trap op..Ik moest naar je toe gaan!!Op de weg naar je kamer kwam net je zusje terug.Ze keek verdrietig en gaf me een knuffel.Ik knuffelde haar stevig..je zusje leek op je qua karakter en had dezelfde grote ogen.Ik ldeed je deur open en je zusje liep haar kamer in.Het was akelig stil in jouw kamer.Je had je ogen open.Maar keek niet op toen ik de kamer binnen kwam en op je bed ging zitten..Ik durfde je niet aan te raken..Ik bracht uit dat ik van je hield en je niet kwijt wou..Je staarde even naar me.Je ogen zeiden dat je van me hield...je bewoog je hand stilletjes naar je hart en wees daarna naar mij..Ik kon het nu helemaal niet meer droog houden!Ik huilde,jij sloot je ogen en nam nog een diepe zucht..

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:18

Mooi verhaal, sterkte, omdat het bijna waargebeurd is

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 21:18

Echt een mooi verhaal, sterke meis!

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 11:29

Tranen rolde over mijn wangen.Ik stond op en keek nog een keer je kamer rond.Allemaal foto's van Kristy en eentje van ons 4tjes.Jij op Azuro en ik op Kristy ik moet toegeven dat jouw niet stamboek merriefantastisch reed.zo'n fijn paard heb ik na Azuro nog nooit onder me gehad.Ik keek je aan je lag heel stil en vredig.Ik durfde je niet meer aan te raken.Toch ging ik weer aan je bed zitten ik streelde je hand die al koud begon te worden..Je lippen waren al blauw...Ik moet hier weg!Ik ben hier nu een halfuur en eenn halfuur ben jij niet meer bij mij...Je moeder,je zusje ze zullen denken dat jij hier nog bent!
niet wetend...Ik staar uit het raam en zie je gezicht heel eventjes..Ik zie onze bosritten voor me en onze kus.Alles gaat opeens heel snel want je zusje komt binnen en gilt om jullie moeder,en nog geen tien minuten later is alles veranderd ; je zusje heeft histerisch het alarm nummer gebeld en je moeder schreeuwd en huilt.En ik zit nog aan je bed..Ik hou je hand vast,je vingers bewegen niet meer en je hui dis slap en koud.Ik krijg rillingen van je.Ik ben nog bang en heb er geen vrede mee.Wat zou er nu gebeuren?Ik hoorde een ambulance de straat nrijden en een tel later word ik door een politie man de kamer uitgebracht."nee!!!" "Ik wil hier niet weg"Jank en aschreeuw ik.Ik moet bij hem blijven!Hij word straks wakker!!Hij heeft me beloofd niet alleen te laten en hij zal voor me zorgen!!Ik kan mezelf niet bedwingen en sla op de politie man in.De man is sterker en brengt me naar buiten in de tuin.Ik gooi een steentje in weg die in het opblaas zwembad van jou en je zusje terecht komt..dit zwembadje is best speciaal.Toen ik hier op een dag kwam dreef je hier in het water..Je moeder zei dat je dat nu al 10 minuten volhield..Ik geloofde het niet maar ik bleef kijken..en na 5 minuten zonk je dan eindelijk.Ik keek in het water..Je ziel ligt hier ergens.Mijn hand streelde de zon die op het water scheen.

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:06

echt super!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:25

mooi zeg....
xxoezz

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 12:38

Dankjullie wel.maar erk omt straks nog een deel

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:51

leuk stuk weer hoor !

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 08:02

Nog steeds huil ik.Ambulance broeders komen beneden met jou...Je ligt onder een laken op de brancard.Ik kijk naar het laken alles sluit aan over je gezicht.Je moeder loopt de tuin in en knielt en slaat haar handen voro haar ogen.Ze huilt...ze huilt....ze huilt..Die 2 woorden blijven in mijn hoofd steken.Je zusje loopt naar me toe en knuffelt me.Ik wil haar niet loslaten ze heeft de zelfde geur als jouw..Zoetig.
Ik loop dan naar die vrouw...die vrouw heeft haar zoon verloren...die vrouw kan nooit meer gedaf zeggen naar haar zoon die ze 16 jaar bij haar had.Ik kijk haar alleen maar aan en ze zegt niks.
Dan loop ik de tuin uit naar mijn fiets en fiets weg naar huis.
Zoals gewoonlijk is er niemand thuis.Alleen mijn broer is op zijn kamer.Zeker met zijn vriendinnetje.Zachtjes klop ik aan en doe de deur open.Ik betrap ze zoenend in de kamer en gooi de deur dicht.Dat moesten WIJ zijn.HOOR JE ME!!WIJ!!VER***** ik vloek en snik zo hard ik ga op het dakterras zitten.Als...als ik nou eens naar je toe kon vliegen,bedacht ik me ineens.Ik zette mijn ene voet op de leuning en daarna mijn andere.Ik sperde mijn armen en haalde diep en snel adem.
Dit leek wel op de titanic,alleen was jij niet bij me!Kom bij me terug gilde ik!!Het begon al laat te worden en de lantaarnpalen gingen aan.
IK keek naar de lucht die een beetjeroze was..Ik snikte en net toen ik een voet buitenboord wou steken greep iemand me om mijn middel.IK had mijn ogen dicht en hoopte zo intens dat jij het was!Maarh et was mijn broer "Ben je nou helemaal gek gewordeN?!!"Riep hij woedend tegen me en hij zette me neer."Laat me met rust siste ik kwaad en verdrietig"Hij keek me aan.."Wat is er nou meid!!"
Ik snikte en gaf hem woedend een klap op zijn borstkast."HIJ IS DOOD!!" Gilde ik.Je vriendin was er bij komen staan.Schatje kom je?" Zei ze tegen mijn broer.Hij keek haar boos aan."En jij eruit!!"
Verward keek ik om mijn broer vervolgde zijn zin " Je bent hier niet voor onze liefde!De enigste liefde die ik op dit moment voel is die voor mijn zusje die me nodig heeft!"
De jonge vrouw keek even arrogant en liep weg evne later hoorden we de voordeur dichtvallen..SNikkend vertelde ik daarna in nog geen 4 zinnen wat er allemaal gebeurd is

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 13:22

vet goed verhaal ga vder

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:00

Ik wil ook graag nog meer lezen

Aleen het laatste stukje met die 'vriendin' van haar broer komt een beetje raar op me over

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:15

Ja komt op mij ook een beetje vreemd over. Waarom doet hij zo raar tegen zn vriendin ?

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 17:18

Ja dat moet nog worden geschreven...

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:39

heel mooi! heel sielig! wel verder schrjven!!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:51

heel mooi geschreven! je kan je heel goed inleven zoals jij het schrijft!
hoop dat je gauw weer verder schrijft

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:16

Mooi verhaal hoor Ga snel verder.