[verhaal] Een onvergetelijke vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveElmo

[verhaal] Een onvergetelijke vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 16:26

Hoi hier nog een verhaal van mij..wel heel anders !

Misty liep met haar vriendinnen door de aankomst hal.Ze waren gehaast want ze moesten inchecken bij hun hotel.Rennend met koffers en al hielden ze een taxi aan.Misty was samen met Meike en Fabienne op vakantie in Israel.Het is er op dat moment dan niet zo rustig maar het hotel zag erg fantastisch uit,maar toen ze daar arriveerden zakten ze alledrie door de grond heen.Het hotel was vervallen ze zagen gaten in de muren maar liepen zwijgend naar binnen.Bij de balie zat een meisje.Meike liep maar naar voren en checkte hun in.Toen ze klaar was zei ze "kamer 3 en 4"Misy en Fabienne liepen achter Meike aan en ze kwamen aan in hun kamers.Opzich ging het nog wel.Totdat Misty ontdekte dat er geen badkamer was!Ze zag de tuindeuren en deed die open.Ze kwam uit op een achtertuin waar 2 tuintoiletten stonden en 2 douchekabines.."Gedverdemme het lijkt hier net op de camping" Misty zuchtte "Nog erger,kijk eens ; we moeten die vieze stink wc's en douches delen met de buren.Meike keek om en zag dat er een groot gezin in hun stuk tuin zat.Het was niet eens afgeschermd."1,2,3,4 woo ik tel wel 5 kinderen!"Hoe moet ik mijn haar nou lekker wassen jammerde Fabienne."ee kop op meiden""We gaan er 2 gezellige weken van maken"Zei Misty toen maar..In haar achterhoofd was ze hopeloos.
Toen de meiden hun spullen hadden uitgepakt en zich hadden gesettled liepen ze terug naar de balie.Het meisje daarachter was druk bezig haar nagels te vijlen..Ze keek op :Äh jullie zijn zeker die stelletje gekke meiden die hier komen logeren ?"Begon ze in het nederlands..Meike wou wat uitbrengen maar het meisje praatte verder "ik ben Brotya kom uit Nederland maar doe hier vakantie werk,jullie hadden bij de boeking doorgegeve neen auto te willen huren he?"Ze gooide de sleutels in Misty's handen."hij staat om de hoek een toyota weetje wel?Zo'n grote sterke grove auto,het enigste wat hier nog een beetje goed is"Misty knikte en de meiden liepen weg.Brotya riep ze nog na dat ze goed uitmoesten kijken,ze rijden hier als gekken!Wie rijd er ?Vroeg Misty terwijl ze vragend rondkeek."mij niet gezien zei Meike die haar tas in de open achterbak gooide"Fabienne dook snel de achterbank op."oke ik snap het ik ben dus de pineut?"Misty ging zitten en starte de auto..met veel lawaai deed hij het en ze reden de weg op.Haar vriendinnen zaten op de achterbank.Dat ene strand op Casaera lijkt me fantastisch!Jahoor daar heb je Fabienne weer,alleen omdat je leuke jongens op de foto zag..
Over leuke jongens gesproken zei Meike..Ze wees naar een groepje soldaten die aan het liften waren."Stoppp Misty!!!"riep fabienne uit leuke jongen om 2 uur gespot!!Misty stopte niet..."doe normaal misschien zijn ze wel gek enne ze hebbe ngeweren bijzich misschien zijn ze wel gelaaien!" Fabienne grinnikte,ik weet wel dat jij houd van jongens in uniform..De meiden lachten

Ik weet niet of jullie dit een beetje leuk vinden..Ach laat het me maar weten.Dit verhaal is trouwens waargebeurd.De namen en wat andere dingen van het verhaal heb ik veranderd.
Laatst bijgewerkt door Eline op 27-08-05 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Denk aan je [tag]!

Hv_Ramon

Re: [verhaal] Een onvergetelijke vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 17:58

Leuk verhaal.. ik wil wel verder lezen..!! alleen misschien wat alinia's ?! maakt het misschien wat makkelijker.. of heb ik daar over heen gelezen? Nou.. ik blijf hem zeker volgen!

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 10:54

Misty keert de auto om en stopt voor de soldaten...Ze zucht even diep..Ze ziet daar"de" perfecte jongene...Prachtige getinte huid donkere haren prachtig grote bruine ogen..Fabienne deed haar raampje open."Willen jullie een lift?"Vroeg ze in het engels..De jongens knikten en 1 jongen stapte naast Misty in de auto..het was niet die leuke jongen die ging in de open achterbak van de truck zitten met nog 2 jongens.De jongen naast haar knikte naar haar.Hij zag er ook niet lsecht uit..Meike lachte,...kom over ze kletsen die verstaan toch niets Fabienne begon als eerste met : die jongen met die mooie haren en die grote bruine ogen is voor mij!!Meike begon daarna met : die blonde achter is voor mij....de 2 vriendinnen grinnikten : Nou Misty er blijft veel voor je over,stiekem wijsend naar de jongen voor in de auto..Misty haalde haar schouders op.Waar moeten ze eigelijk naar toe?Bedacht ze in haar hoofd.Ze reed wat verder terwijl Fabienne zat te lonken naar de jongens achterin.Toen legde de soldaat naast haar zijn hand op haar schouder "we must go out"Misty knikte...Meike slaakte een zucht toen de auto stil stond.Maar Fabienne kreeg een email adress en praatte nog wat met de jongens.De soldaten liepen weg naar hun leger basis en DIE leuke jongen keek nog even om..."zie je wel hij keek naar mij!"zei Fabienne glimlachend...Misty baalde enorm.Fabienne begon wat te ratelen ze ging maar door.Misty luisterde neit echt..het enigste wat ze hoorde is dat de jongens allemaal 18 jaar waren,legerbasis in Hadera zaten en ze hebben een computer tot beschikking..MAILEN schreeuwde meike zowat

Hv_Ramon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 15:18

HaHa..leuk stukje weer!! ga zo doorr!!

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 22:23

Ook voor meer want alleen jij reageerd haha

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 20:24

ben benieuwd naar het volgende stuk!!..

Hv_Ramon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 00:08

haha dat is waar.. maar het is echt leuk!! en schrijf anders verder voor ons 2.. er zijn vast nog wel stille lezers bij!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:39

doe het dan idd voor ons .. er komen vast wel meer.. ik zal wel mense gaan zoeken

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 15:18

Hehe ik zal vanavond verder schrijven!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:23

Ik lees ook mee!! Begint goed

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:12

haha okee dan ..