Toen het laatst zo onweerde, is m'n stiefvader naar de zeedijk gegaan en die heeft toen een stel mooie foto's geschoten! Op sommige waren echt de flitsen te zien:
Trek bij die eerste de horizon recht en je hebt een superfoto.
Maar als je stiefvader de foto's heeft gemaakt, waarom zet je dan jouw naam erop? .
mischien is dat gewoon een kopieright (hoe je het ook schrijft) voor bokt en dat der stiefvader er voorderest niks mee doet pfff die onzin vragen altijd gewoon hele mooie foto's!
Waaah geweldig zeg. Mijn broer en ik hebben ook nog op de loer gezeten met de camera maar geen enkele schicht erop Maar die van jou zijn echt ontzettend mooi!
@ Naomi21: Het is een Nikon, verder weet ik het niet
@ Ilovevosje: Ja, er zijn 2 ongelukken gebeurd. 1 Ongeluk was hier niet ver vandaag. Dat was een vrouw die met d'r hond ging wandelen en die werd geraakt Op slag dood, er was geen velletje huid meer over. Dat andere ongeluk was aan de overkant. Een voetballer was 's avonds aan het trainen en die was ook geraakt. Die is met een hartaanval naar het ziekenhuis gebracht en ligt nu op de intensive care.
Wauw!! Dat zijn echt superfoto's. Vooral de eerste, die heeft hét gewoon. Die tweede is ook zeer mooi. Bijna zo mooi als de eerste. Die derde is minder, omdat de flits aan de kant staat.
Dus die ongelukken waren bij jou in de buurt gebeurt? Heb er van gehoord,, jeetje,, en geen velletje meer over bij die vrouw!! Jakkes,,, en die hond dan??
Dat je stiefvader dan die foto's durfde te maken,, ze zijn super tof geworden hoor!! Zou ook wel zulke foto's willen maken, maar zou het niet durven..