[verhaal] nog geen titel.......( beginner )

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Malima

[verhaal] nog geen titel.......( beginner )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 09:56

heeey!!

ik wou ook proberen een verhaal te schrijven....ik weet niet of het een boeiend verhaal is en als dat het niet is hebben jullie dan tips???
dit is het eerste stukje.

“wat is het hier toch mooi” zei charissa toen ze op rhodos aankwamen. “ ik ben blij dat we hierheen op vakantie gaan, echt mooi”. Haar broers denny en dennis vonden het ook wel mooi maar niet van “ wow”. Charissa was 15 jaar en helemaal gek van paarden. Ze hoopte dat er en manege was waar ze lekker kon gaan rijden. Charissa had ook nog 1 zusje en die heette rianne. Rianne was een meisje van 14 jaar en ook helemaal gek van paarden. Op weg naar het hotel zagen ze een weiland met een paar paarden staan. Ze keken echt zo van “konden wij deze vakantie maar op die paarden rijden” jammer genoeg stond hun hotel niet dicht bij het land waar ze waren. Aangekomen bij het hotel Sunland gingen de ouders de sleutel halen van de kamer en gingen charissa en rianne samen op onderzoek uit in het hotel wat er allemaal te doen was. Opeens zagen ze wat hun heel erg interesseerde

quera

Re: (verhaal) nog geen titel.......( beginner )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 10:09

hoi hoi
leuk hoor
msg volgende keer ietsje langer maar een leuk begin

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 10:15

bedankt

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 14:34

moet ik verder met het verhaal maken???

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 16:07

Leandrotje: het is niet de bedoeling om op jezelf te reageren om je topic weer bovenaan te laten staan.

issaschar

Re: [verhaal] nog geen titel.......( beginner )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 16:51

leuk verhaaltje! maar ik denk dat je dingen wat je schreef zoals: ze keken allebei zo van. Dat je dat anders met formuleren. Zo maak je het verhaal minders boeiend.
@ Ellende.. ze mag toch vragen of ze verder moet gaan met het verhaal? of mag dat niet?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 21:52

oke
hier het volgende stukje...hopen dat jullie hem leuk vinden

Het waren geen paarden, maar het was een hele leuke jongen. Ze staarden de hele tijd naar hem totdat hij dat merkte. Ze keken samen snel de andere kant op. Opeens riep hun moeder“ meiden we hebben de sleutel van de kamer, komen jullie mee?!” “ ja mam, we komen eraan” riepen ze in koor. Ze gingen met hun ouders mee en gingen naar hun kamer. Ze merkten dat ze een kamer hadden die uitzicht had op het zwembad waar die leuke jongen zat. Hij had stiekeltjes in z’n haren en was blank. Het was ook een Nederlander en dat konden ze horen doordat hij tegen z’n moeder praatte. Eindelijk was hun koffer helemaal uitgepakt en lagen de kleren in de klerenkast en de rest waar het hoorde te liggen. Charissa deed een goed voorstel. “zullen we gaan zwemmen” zei ze tegen iedereen in de kamer. Rianne had daar wel zin in maar de rest wou nog even rusten van de reis dus gingen hun in de kamer een boek lezen of iets voor hun zelf doen. Charissa en Rianne gingen zich omkleden en zochten een mooie handdoek uit. “ klaar!” riepen ze allebei en gingen op weg naar het zwembad. Die leuke jongen was er ook nog dus zorgden ze dat ze een beetje in de buurt lagen van die jongen. Helaas konden ze geen contact krijgen met die jongen dus gingen ze maar zwemmen en lol maken. Later zagen ze dat hun broers eraan kwamen en ze gingen een praatje maken met die jongen die hun zo leuk vonden. Aan het einde van de dag tegen 5 uur gingen ze het zwembad uit om zich even te douchen en zich klaar te maken voor het avond eten. Tijdens het avondeten kregen de meiden iets te horen wat ze geweldig vonden….

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:14

verder

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:22

leuk verhaal... maar wat minder geschreven... je moet niet van "ze dachten echt zo van" dat so0rt stukjes h0ren niej egt in een verhaal.. maar schrijf maar do0r..

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 13:19

oke...ik houd er rekening mee
hier het volgende stukje.
misschien iets te kort.....

Hun broer had dus met die leuke jongen gepraat en hij heette eric. Hij was 16 jaar en was hier nog in het hotel 1,5 week. De meiden vonden het hartstikke leuk dat ze al weer meer van hem wisten. Ze gingen na het eten nog even buiten wat drinken en toen lekker slapen. De volgende dag gingen ze vroeg op weg om de buurt te verkennen. Opeens zagen ze een manege. Hun helemaal blij omdat ze nu konden rijden, dus gingen ze richting de manege. De mensen die daar liepen konden een beetje engels praten dus ze waren moeilijk te verstaan. Charissa stelde voor aan Rianne om even bij de paarden te gaan kijken. “ moet je daar kijken” zei charissa. Ze zagen de paarden maar wat waren ze dun. “ arme beestjes” zeiden ze maar ze werden daar goed gevoerd en liepen niet zo vaak. Toen ze wat rond gingen lopen zagen ze hem! Die leuke jongen van het hotel! Snel liepen ze samen de andere kant maar eric had ze al gezien. “ Heey meiden” riep hij. De meiden draaiden zich om en begonnen wat te praten. “ hoe gaat het met jou” vroeg Charissa. “ goed” zei eric. “ en met jullie”?? “ met ons gaat het ook goed, we vinden alleen dat de paarden hier er zo mager uitzien.” Eric vertelde hoe dat kwam en later kwamen hun ouders er al weer aan. “ kom meiden, we gaan.” “ maar….we willen graag rijden..” zei Rianne. “ nee, ik weet niet hoe duur het is en vind de paarden niet goed verzorgd.” “Ohh, maar ik kan jullie dat allemaal wel vertellen” zegt eric. De meiden waren natuurlijk hartstikke blij dus besloten de ouders dat ze de volgende dag mochten rijden. Ze waren zo blij dat ze met eric gingen praten want anders waren ze niet gaan rijden. De volgende dag zoals beloofd gingen ze weer naar de manege. Lekker rijden. De paarden waren echt niet zoals in Nederland in de manege maar reden heel anders. Toen ze klaar waren met rijden gingen ze afzadelen. Charissa had veel sjans met eric en eric ging haar helpen met afzadelen. “het rijden was wel leuk” zei charissa tegen eric. “ja jullie kunnen heel goed rijden maar ik vind jou toch even wat beter rijden dan je zusje” zei eric en ja hoor toen gebeurde het. Eric kwam met z’n hoofd wat dichterbij die van Charissa en Charissa dichterbij die van Eric en toen zoende ze met elkaar. En opeens kwam er iemand de stal binnen…….

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 13:42

jaaaah verder leuk hoor
spannend

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 18:50

hier is het volgende stukje..
een beetje lang }>

Charissa keek ineens op en schrok… “ ohhhhww, hoi rianne” zei ze. “ ik ga wel effe iemand anders helpen” zei ericen hij liep de stal uit.
“wat deed je??” vroeg rianne aan charissa. “ nou dat zag je toch wel!” ze ze “ haha ja duhhh natuurlijk zag ik dat” antwoorde rianne. Rianne stelde allemaal vragen aan charissa en ze antwoorde gewoon. Toen ze naar huis gingen gaf eric charissa een afscheidskus en hoopte dat ze elkaar vanavond nog zagen. Rianne was eigenlijk best wel jaloers op haar want zij vond eric ook hartstikke leuk. Toen ze weer terug waren bij het hotel zagen ze 1 meisje verdrietig bij het zwembad zitten. “ he meisje wat is er?” vroeg rianne aan haar. “ ik heb hier helemaal geen vriendinnen, ik wil weer naar huis, het is hier niet leuk, snik snik” ze ze. “ maar je kan toch onze vriendin worden dan wordt het hartstikke gezellig deze vakantie” zei rianne. “ wat is je naam” “ ik heet annette” “ hallo annette, wij zijn Rianne en Charissa” Ze hadden het heel gezellig samen en later kwamen ze er ook nog achter dat annette ook zo veel van paarden houdt. Die avond waren rianne en annette gezellig aan het kletsen en zag Charissa bij eric. Het werd echt het stelletje van het hotel genoemd maar ze hadden niks met elkaar.. opeens viel er een klein meisje in het grote zwembad….ze kon niet zwemmen…eric zag het en sprong gelijk in het water en probeerde het meisje te redden. Hij had haar vast en nam haar mee boven water…ze haalde geen adem meer en moest mond op mond beademing hebben. Het lukte en het meisje kreeg weer lucht. Eric had die avond verder heel veel gedronken en was een beetje dronken geworden. Charissa vond dat niet zo leuk, want hij zat steeds aan haar. Later was charissa bij hem weggegaan en ging hij bij rianne zitten. Rianne vond dat natuurlijk hartstikke leuk want zij vond hem ook leuk.. ze wist niet dat hij dronken was en knuffelde steeds met hem. Hij wou haar wat laten zien aan het andere kant van het hotel dus Rianne gaat gewoon met hem mee.. als ze daar zijn aangekomen liggen ze samen op 1 ligbed en komen de hoofdjes dichtbij elkaar. Ze zoenden met elkaar en zo liggen ze daar een kwartier tot dat Charissa even komt kijken waar haar zusje is.
ze schrok ervan dat haar zusje met dezelfde jongen zoende als zij deed!
Ze was echt boos en trok rianne bij eric vandaan.
Eric en rianne waren het daar niet mee eens maar charissa nam rianne gewoon mee.
Eric was zo boos dat…………