[verhaal] (nog geen titel) paardenfuifweekend...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bibi13

[verhaal] (nog geen titel) paardenfuifweekend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:14

hier een verhaal ben ik net mee begonnen ik heb nog geen vaste titel weten jullie er 1? geef maar door ik ga er alleen mee door als jullie het leuk vinden dus geef maar door..

P.s hou het aardig...

Citaat:
Hoofdstuk 1.

Hazel liep al met haar paardje door het bos terwijl het nog maar vroeg was, de zon was nog niet op en het gras was nog dauw van de nacht. Dat kwam omdat ze op een boerderij woonde samen met haar vader, moeder en broertje Lex, van nog maar 4 jaar. Op die boerderij hadden ze pensionstallen. En aangezien hazel zelf ook van paarden hield kreeg zij ook haar eigen paardje en zo had ze er nu zelf al 3 verzameld. Ze had 1 kleine Shetlander, donny waar haar broertje wel eens op zat, maar die ze meer voor de gezelligheid bezat. Want nu was ze er inmiddels te groot voor geworden en vroeger was het haar 1e paardje dus kon ze hem natuurlijk voor geen goud missen. Het was een dikke lieve pony. Haar 2e paard was een wat grotere waar ze nog mee reed, dat paardje gebruikte ze voor creatief te rijden maar kon wel lekker springen hij heette Black Eben en was een mooie grote galante fries.. En haar 3e paard was haar dressuurpaard Robie waar ze nog wel eens wedstrijden mee reed. Ze reed nu in de m1 dus reed best wel aardig. Zelf was ze een meisje van 15, met lang blond, half krullend haar. Soms was ze wel eigenwijs want ja school bestond ook nog. Maar daar had ze af en toe gewoon geen tijd voor. Lekker met vriendinnen buitenrijden of gewoon lekker bij de paarden zitten is natuurlijk ook veel gezelliger.

EvelijnS

Re: [verhaal] (nog geen titel) paardenfuifweekend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:19

Het begint al wel leuk hoor.
Er is alleen nog geen goede titel voor te bedenken, want het verhaal is nog niet helemaal begonnen, snap je?
Dan weet je ook nog niet helemaal waar het allemaal over gaat.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:21

oke alvast bedankt... maar ik bedoelde ook gewoon als je later 1 te binnen schiet hoor maar bedankt...

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:49

alvast nog een stukje om jullie meer inzicht te geven... misschien vanavond meer

Citaat:
“Eben rustig maar!” Zij Hazel tegen haar paardje die een beetje druk deed. Hazel was vanochtend al vroeg opgestaan om met Eben lekker te rijden omdat ze dadelijk nog naar school moest. En in de ochtenduren was Eben altijd lekker fit. T was eigelijk alweer tijd om naar huis te gaan, anders zou ze school niet halen. Ze reed altijd samen met een vriendin van haar, Bibi richting school. Dus ze moest wel klaar zijn als Bibi haar kwam ophalen. In een handgalopje zette ze Eben het zandpad op richting stal. Toen ze bij stal aankwam was Eben een beetje nat van t zweet. Ze begon Eben lekker te rossen toen ze klaar was zette ze hem onder dek want het was al oktober en behoorlijk fris ze gaf hem een sappig appeltje en rende naar huis. Even snel een douche pakken en wegwezen. Toen ze beneden kwam zat Bibi al te wachten zoals altijd. Ze griste een broodje van tafel at het snel op en onder veel gemopper van haar moeder dat ze vroeger op moest staan vertrok ze eindelijk op de fiets op weg naar school. Zoals altijd moesten ze racen naar school om het te halen want het was altijd nog een pittig eindje fietsen. Hèhè net op tijd glipte ze de deur door. En ging zitten.________________________________________________________________

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:58

Leuk hoor!
Vervolgen maar..

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 18:02

hahahaha dankjewel ... voor jou dan speciaal vanavond meeerrr...

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 21:08

willen jullie meer?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:04

Ja, ik wel!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 08:15

weeer eeen syukje voor me enigste fan...

Citaat:
Toen ze om 3 thuis kwam uit school dumpte ze haar schoolspullen trok een slobbertrui en een rijbroek aan en liep richting de stallen. Heey?! Er hing een briefje bij haar stal?

Beste hazel.

Vandaag had je moeder Donny, Black Eben en Robie buiten gezet. Ik had toen mijn paard Stefano erbij gezet maar toen hadden Robie en Stefano een beetje Bonje dus dat ging niet echt goed. Ik heb Robie nu op stal gezet want Robie had een wondje op zijn been ik heb er zalf op gedaan en hem maar op stal gezet want het werd een beetje dik en ik moest ook weg. Ik bel je vanavond nog wel even.

Groetjes Larissa eigenaar van Stefano.

P.s mijn telefoonnummer is 012- 45738720

Ze zag het inderdaad zijn rechterachterbeen was onderaan dik bij zijn koot iets oplopend naar boven. Ze liep naar Robie toe deed zijn halster om en leed hem naar de spuitplek. Daar behandelde ze zijn wond het verband haalde ze eraf en ze begon met zijn wond af te spuiten met koel water.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:14

Ja leuk!
Ga maar verder!
Zorgt alleen wel dat de stukjes wat langer zijn, anders heb je het zo snel uitgelezen.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 12:37

keej zal het proberen dadelijk meer......

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 12:14

weer een stukje als jullie meer willen hoor ik het wel...

Citaat:
Hij genoot helemaal van koele water op zijn been. Hij begon helemaal te flemen. Toen ze klaar was met de wond verzorgen ging ze een stukje met het over het erf wandelen. Want ze wist dat wandelen altijd goed was, als hij vanavond nog steeds zo’n dik been had zou ze de veearts maar eens bellen. Tegen etenstijd liep ze nog even gauw langs Robie ze had net Eben en Donny uitgemest en ze had zelf ook wel honger. Robie zag haar al van verre aankomen en hinnikte.. “Hey jochie!” “Hoe is het?” “Heb je nog pijn schat?” “Hèhè gelukkig het ziet er al minder uit.” Ze gaf Robie een peen en ging naar huis. ”Vanavond kom ik nog naar je toe hoor schat.” Na het eten begon ze maar aan haar huiswerk waar ze totaal geen zin in had. Hoe noem je het wittige stipje in de witte boon? En hoe heet het vliesje? Pfffffffff…. Wat een vragen allemaal riep Hazel boos. En ze gooide haar boek dicht en liep richting de stallen. ___________________________________

binkyl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 12:16

Ga maar verder

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:22

Hier de 3e fan
Leuke stukjes.. maar zoals elovesp al zei..probeer de stukjes wat langer te maken!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 23:09

hm...dit was eigelijk een beetje een oud verhaal waar ik niet verder aan wilde gaan. maar misschein moet ik het toch maar eens proberen. sorry, maar omdat het een oud verhaal is waren me stukjes toen geen 1500 woorden daar zal ik nu opletten. je hoort gauw genoeg van me.

_Danoontje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:46

leuk verhaal!!
snel weer een nieuw stukje?

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:26

je hebt er een nieuwe fan bij! leuk verhaal *wacht op een nieuw stuk*

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:52