[verhaal] Wat zou je doen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vision

[verhaal] Wat zou je doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 11:02

hoi,
ik ben een nieuw verhaal begonnen, hopelijk vinden jullie deze beter dan eva, want ik heb eens wat andere verhalen hier door gelezen ,en die waren tien keer zo goed,

Oja, hier gaat het verhaal over

rosa, een meisje van 14 jaar heeft problemen op zowel haar school als thuis, haar enige troost is snowflake, het paard van de manege de hoef

''Ja, huil maar weer , dat is ook het enige wat je kan !''Schreeuwde rosa's moeder. Rosa rende naar buiten en pakte haar fiets uit de schuur. Ze stapte op en fietste weg, weg van haar problemen, op weg naar snowflake. Onderweg kwam rosa langs een weide, een weide vol met tinkers en arabieren...

Ze kwam aan op manege de hoef en stapte van haar fiets af. Rosa zette hem in het fietsenrek en deed hem op slot.
Toen liep ze naar snowflake toe en vertelde rosa haar wat er gebeurt was. ''ze snapt me gewoon niet, ze weet niet wat voor problemen ik heb, en het enige wat ze kan is zeuren '' Vertelde ze aan snowflake
''Ik wil gewoon niet meer leven , helemaal niet meer, dan zou mijn moeder me tog niet missen, dus wat maakt het ook uit '' huilde rosa daarna uit ....

Minte

Re: [verhaal] Wat zou je doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:10

Hallo,!

Ik vind het een beetje te kort om er echt een mening over te kunnen vormen.
Maar het is duidelijk leesbaar doordat je goed leestekens gebruikt.

Groetjes, Minte

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:21

lijkt wel leuk maar ik ben het met minte eens dat het nog te kort is voor echt een mening over te geven of eventuwele tips

vision

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 19:41

oh, maar dat komt doordat ik het ter plekker het verhaal verzin, dus als ik niet meer weet stop ik er eventjes mee.
straks komt nog een vervolgje denk ik

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 11:45

nou, waar blijft dat vervolg dan, en ik ben het met bolleke en minte eens