[Verhaal] mijn speciale vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bowena_84

[Verhaal] mijn speciale vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 16:42

Nadat ik hier veel verhalen op bokt gelezen had begon het bij mij ook de kriebelen, dus dacht ik acht wat zou het gewoon proberen .
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vind.
Nog even ter informatie, het verhaal is gebasseerd op de vriendschap en de band die ik met mijn pony heb gehad. hier heb ik lang voor moeten vechten maar uiteindelijk hebben we een super band gekregen
Maar ik zal jullie niet meer lang ophouden

Mijn speciale vriendin.

Langzaam slenterend loop ik het schoolplein op. “Ik heb geen zin… ik vind het eng… wat als ze me niet aardig vinden… wat als ze me gaan pesten zoals altijd” gaat er door mijn hoofd. Mijn moeder, zusje en ik zijn net verhuisd en ik moest dan natuurlijk ook naar een nieuwe school. Vreselijk vond ik dat. We van huis, weg van mijn vrienden, weg uit de voor mij vertrouwde omgeving. Het schoolplein was groot, en het gebouw erachter nog groter. Andere scholieren keken mij nieuwsgierig aan, sommige meiden keken dom, sommige glimlachten. Een groepje jongens wilde leuk zijn en floot, toen ik niet reageerde riep iemand; “hey jij daar”. Ik negeerde ze weer, liep verder en stak mijn hand op als een teken van groet. Ik liep door de grote deuren van de ingang de school in en keek verloren rond.

Dit was het eerst stukje. Commentaar mag, en de vraag aan jullie is: door schrijven of niet??

Manon_S

Re: [Verhaal] mijn speciale vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:43

Lijkt me wel een leuk verhaal..
Ik vind wel dat je door kan typen..
Maar of ik het echt ga volgen weet ik nog niet

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:48

MEER!! waha, ik ga het zeker wel volgen!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:59

leuk shan, we willen meer dusssss nog meer crea bea zijn hahaha

queenie_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:59

Mooi begin shanna ik ga het verhaal ook zeker volgen

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 18:24

hier nog een stukje

Een grote brede man kwam op me af gelopen en stelde zich voor; “hoi, ik ben sjaak de conciërge, volgens ben jij nieuw he?” Sjaak knipoogde en ging door; “volgens mij moet jij naar de directeur he”. Ik knikte glimlachend en zei; “ik ben Shanna, inderdaad nieuw en ja ook opzoek naar de directeur”. Loop maar even mee zei sjaak. Ik liep achter de man aan en keek mijn ogen uit. “Hoe moet ik hier in godsnaam ooit de weg vinden zonder landkaart” vroeg ik me verbijsterd af. Het volgende moment schrok ik op van sjaak’s luide stem die zei; “we zijn er meid”. We stonden voor een grote eiken deur waarop een bordje prijkte met daarop Directie: Mvr. S. Luik.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:29

Wauw shan zeker mooi!
nou ik wil de rest ook horen wahah schrijven dus

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:33

Leuk! Ik wil wel een vervolg .

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:03

ja, mooi geschreven, ik wil meer

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:03

Duidelijk doorschrijven
ik vind het duidelijk wel wat..
*wacht op vervolg*

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:34

Doorschrijven uiteraard

*Nieuwsgierig..

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 23:44

he..he... topic doet het weer zal ikd an maar meteen een stukje plaatsen??

Ik bedankte sjaak en klopte op de deur, waarop meteen een ‘kom binnen’ volgde. Ik duwde de deur open en stapte een ruim licht kantoor binnen. Ik stapte schuchter naar binnen en een vrouw achter het bureau zei “kom kom meid, niet zo verlegen. Ze zat met haar rug naar me toe, maar toen de deur eenmaal dicht was draaide ze zich om en tot mijn verbazing zat er voor me een vriendelijke jonge vrouw. “hoi jij bent vast en zeker Shanna” zei ze glimlachend. Ik knikte en ging zitten op de dichtstbijzijnde stoel. “Aangenaam zei en stak haar hand uit die ik vastpakte en schudde, “ik ben Sandra luik, de directrice”. Ik lachte en zei dat ik al kennis gemaakt had met sjaak en van de veronderstelling was dat zij een man zou zijn aangezien hij directeur zei. “Dat kan ik me goed voorstellen” zei mvr Luik.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 23:48

en eengezien dit stukje idd al eens geplaats was valt me net in plaats ik er nog een bij

“Zo shanna” zei mvr. Luik en pakte een stapeltje papieren. “Als je deze even wilt invullen en wilt afsluiten met een paraafje, dan geef ik je je klasnummer en je lockersleuteltje en breng ik je even naar je klaslokaal”. Ik vulde de papieren in en kreeg daarna een lesrooster en een lockersleutel in mijn hand gedrukt. Mvr. Luik liep met me mee naar de locker waar ik alle overige spullen die ik niet nodig had in legde. Daarna liepen we naar het klaslokaal.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:50

Hee Shan..!
heel leuk! ,, maar wil meer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:52

doorschrijven!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:03

Ja, ik vind t ook wel iets hebben.
Ga zo door

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:11

meer alleen ik vind wel dat de stukjes langer moegn wel veel langer leest fijner......

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 13:16

Ik zal maar eens gaan doorschrijven anders zit ik er dalijk totaal doorheen haha.
Maar hier nog een stukje:

mijn hand gedrukt. Mvr. Luik liep met me mee naar de locker waar ik alle overige spullen die ik niet nodig had in legde. Daarna liepen we naar het klaslokaal. Mvr. Luik klopte op de deur en liep naar binnen. Ik liep achter haar aan en probeerde enigszins zelfverzekerd over te komen. Mijn schooltas hing nonchalant over mijn rechterschouder en ik probeerde te glimlachen wat door de kriebels vrij moeilijk ging en ik voelde mijn gezicht al rood aanlopen. De klas keek me stil aan en de vlinder gierden door mijn buik. “Lisa dit is Shanna, ze is vandaag nieuw hier en komt bij jou in de klas”. “Shanna dit is mvr. Rademaker jouw mentor”. Ik schudde de hand van de vriendelijke vrouw die ook niet zo heel oud uit zag. Rond de 30 schatte ik haar. Mvr. Luik liep naar buiten met de woorden “verder zullen jullie het wel alleen redden he”. Ik glimlachte even naar mvr. Luik en draaide me toen om naar mvr. Rademaker en keek haar vragend aan. “Zo zei ze meteen nadat k weer oogcontact had “dit is dus de klas”. “We werken hier in teams van ongeveer 5 tot 6 personen”. “Je ziet dat het maar een kleine klas is, we bestaan uit 16 man nu met jou erbij”. “Jij mag bij dat linker groepje gaan zitten”. Ik knikte en liep naar de 6 tafels toe.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:20

nog steeds goed eh!
Maar dat wist je al

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:56

det is weeher good geschreve, ganhk hie good met virder

ff een vertaling
weer goed geschreven , ga hier zo mee door

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 15:51

Ga verder leuk geschreven
Hint: probeer wat langere stukjes te schrijven.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 15:57

leuk zeg ga zo door

queenie_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:53

leuke stukjes shanna

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 11:51

nja komop jongens, kleine stukjes houden het spannend..... smeken zullen jullie .
Maar ook nu geen al te groot stukje want ik zit er bijna doorheen en ik heb echt nog geen tijd gehad om bij te schrijven *don't shoot me*

Er zaten 3 jongens en 2 meiden aan de tafel. Ik ging zitten, zei hoi en probeerde vrolijk en opgewekt te klinken. Één van de jongens zei enthousiast hoi terug en stelde zich meteen voor. “Ik ben max, ben 17 jaar en wil graag dierenarts worden”. De jongen was een beetje mollig, had leuke blauwe ogen en rode appelwangen. Ik lachte en zei “ik ben shanna ook 17 en wil dierenartsassistente worden”. “Aha ook leuk” zei max opgewekt, “dit zijn trouwens bowien, sanne, jasper en irco”. De rest zei ook hoi en ook de anderen stelden zich een voor een voor. Al had ik bij de 2 meiden het gevoel dat ze dit ook alleen maar deden omdat het moest.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:53

super shan:D