t-shirt met afdruk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

t-shirt met afdruk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 20:09

wist niet waar het moest en of er al een topic over was... want mijn zoekfunctie deed het niet
maar 3 september is er een hengelo keuring dus vonden we het leuk om met de stal witte t-shirts te laten bedrukken... maar wie weet hoe je zeg maar zelf zoiets kan doen door bijvoorbeeld het erop te strijken of waar je het kan laten doen voor niet zo heel veel geld

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: t-shirt met afdruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:39

Je kan bij de kantoorwinkel printerpapier kopen, daar kan je gewoon wat op uitprinten wat je in elkaar hebt gezet, en dat op je shirt strijken Heb ik ook gedaan, het werkt wel, alleen alles wordt wit, dus waar geen inkt zit, daaromheen komt een wit papier te zitten zegmaar... Maar als je het op witte shirts doet valt dit nauwelijks op. Het is lichtelijk wasmachine bestendig, maar niet helemaal

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:40

Oh je bedoeld met opdruk
Ik heb zoiets wel eens met dat strijkpapier gedaan, dat blees best lang mooi.
Bij een drukkerij kan je ook shirt's laten maken, dat heeft onze vereniging vorig jaar gedaan voor met de kampioenschappen. Dat was wel leuk, dan had iedereen die meehielp zo'n t-shirt. Dat is wel best duur volgens mij, maar je zou het kunnen vragen bij een drukkerij.

Elzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 23:23

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 18:19

bedankt iedereen