nou hier is ie dan, ik ben niet de perfecte schrijver ( 12 jaar
) maar ik wil er zeker in verder gaan!Leo en Chantal hebben al bijna een maand verkering. een vriendin van chantal heeft haar gekoppelt met Leo. Chantal was al smoor op hem. En nu eindelijk verkering! Ze doen heel veel samen. en op een dag gebeurde er iets vreselijks.
Leo en Chantal waren de hond aan het uitlaten toen oppeens er een man uit de bosjes sprong. Hij was erg woest en was erg op hol geslagen. Hij greep Leo en trok hem mee de bosjes in, Chantal was een eind weg gerend en dacht de Leo haar gevolgd had. toen ze eindelijk ver genoeg was, keek ze verbaast om haar heen?? 'Leo??? LEO!!! Waar ben je?'ze keer rond en zocht, maar ze vond niks. Huilend Schreeuwde ze duizend keer: 'Waar is Leo!!' Toen ze weer terug liep hoorde ze iets in de bosjes. Half snikkend. Oppeens schrok ze, ze voelde een hand bij haar voet, en keek, maar toen oppeens werd ze de bosjes in getrokken. een stem schreeuwde dat ze een slet was, en ze voelde een harde klap, niet een gewone, het was geen hand, het was een stok, haar ogen draaiden en ze kon het niet meer houden, ze viel neer.
'mam!1'hoorde ze iemand zeggen,'mam!! Chantal is weer wakker!!kom snel!'. Chantal keek op en zag alles draaien. Na een tijdje zag ze wie het was. 'lianne!!, wat doe ik hier?'Schreeuwde Chantal. 'Rustig Chantal, ik ben je zus! je bent in het ziekenhuis, een paar mensen hadden je gevonden in een braamstruik.' Toen kwam hun moeder binnen, ze huilde. Van blijdschap omdat ze weer wakker was. 'ik,...Mam! wat is er gebeurd? waarom lig ik hier?'Zei Chantal. 'Rustig meis, we weten alleen dat je met de hond weg was en mensen zagen je met Leo lopen. Maar leo is spoorloos. De mensen in onze stad zijn een zoektocht gestart, maar nog niks.' Chantal zuchtte. Ik kan me het nog wel herrineren. Er sprong een man uit de bosjes, helemaal op hol geslagen en woest. ik rende weg, en ik schreeuwde waar is leo, toen ik terug liep werd ik de bosjes in gesleurt. en toen kreeg ik harde klappen, van een stok ofzo. maar ik hoorde nog een Stem. NEE schreeuwde die stem in paniek. volgens mij was die stem leo, maar ik kon niks uitbrengen en toen weet ik niet meer wat er is gebeurd.' haar moeder luisterde aandachtig en zei: 'je lag in de bosjes en Leo niet. Waarschijnlijk is hij meegenomen door die verschrikkelijke man. maar rust maar even uit, morgen mag je mee naar huis. dan zoeken we het wel uit meis. ik kom morgen weer.'maar voor ze dat zei viel ze weer in een diepe slaap.
jammer dat er niet leuke reacties zijn.