[verhaal] Esther & Bella,,

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xx_Marleen

[verhaal] Esther & Bella,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 20:12

[b] Hallo Paardenfan`s Ik Ben begonnen met een topic verhaal. Het gaat over esther een meisje van 15 zei rijd al een hele tijd op de manege in haar dorp heeft veel vriendinnen maar dan moet ze verhuizen voor haar vader`s werk, hijkan ergens directeur worden ope en groot bedrijf. Ik probeer elke dag minimaal 1 stukje te schrijven ofjaa typen duss ik doe mijn best ik hoop dat het eeb leuk verhaal wordt en ojaa wil jij nog eenleuek draai geven aan het verhaal set het dan ff in deze topic dan doe ik mijn best. Gr marleen .,,
Laatst bijgewerkt door Eline op 19-07-05 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag.

Ayasha
Blogger

Re: { Verhaal } Esther & Bella,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:27

euh oke?

Xx_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 20:29

jaa soory ik moet nog beginnen met het verhaal

Xx_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 20:45

Hoofdstuk 1 : Het nare bericht
Esther kom eens even zitten we moeten praten. Daar zit esther dan met haar ouders aan de grote keukentafel. Vader begint esther ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen ik kan directeur worden in Den Bosch op een middelbare school. Ik wil dit zo graag dit is mijn kans. Dus nu moeten we verhuizen. Esther; Maar ik heb het hier zo naar mijn zin, ik heb veel vriendinnen en een leuke verzorgpony. Dat weten we sgatje maar je vader en ik hebben het zo beslist je maakt daar vast wel weer nieuwe vriendinnen. Esther loopt huilend naar boven en gooit de deur van haar vader heel hard dicht. Waarom ik denkt ze.

De volgende morgen zitten esther haar vader en moeder samen aan het ontbijt. Vader vraagt of ze zich heeft bedacht. Esther denkt na ze heeft er de heel nacht over na gedacht. Ze zegt op 1 voorwaarde als we dicht bij een leuke manege komen te wonen. Vader en moeder zuchten van opluchting maar natuurlijk lieverd. Jij mag kiezen welke manege. Esther begint gelijk met zoeken op haar laptop. Hee dii lijkt me leuk is even kijken hoe heet de manege ..? Manege Rooijbos mm wat zullen mama en papa ervan vinden ?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:07

meer teksttekens gebruiken, leest makkelijker